Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam geen tijd meer voor de uiltjes gehad? Hang ze maar zelf op hoor, nu zijn er lekker veel vogels die er op af komen. Ik heb al andere vetbollen. En het geld ging naar het goede doel. Vind het ook zonde als ze in jouw schuur liggen te stoffen. Stuur me maar een foto
Mal hoe is het met J? En wanneer heb je de 20 weken echo?

Bam, 80 Pieten?? Ik neem aan dat at een grapje is? 80?
Ooh heb ik weer stom stom stom, kan de lootjestrekken.nl link nergens meer vinden. Kan ik dus ook mijn lijstje niet aanpassen en het lijstje van het getrokken lootje niet bekijken.

Kan iemand mij dit nog een keer linken?

Volgens mij gaat het ieder jaar zo bij mij.... echt erg.. maar borstvoeding, hormonen, vorig jaar zwanger. Goeie excuses??
Heel goed Amaal
quote:amalia schreef op 15 november 2010 @ 14:49:

Mal hoe is het met J? En wanneer heb je de 20 weken echo?

Bam, 80 Pieten?? Ik neem aan dat at een grapje is? 80?

Neej dat is geen grapje, ik was heel serieus.

En dan vergeet ik nog de overige vrijwillergs die er waren...
quote:amalia schreef op 15 november 2010 @ 14:47:

Bam geen tijd meer voor de uiltjes gehad? Hang ze maar zelf op hoor, nu zijn er lekker veel vogels die er op af komen. Ik heb al andere vetbollen. En het geld ging naar het goede doel. Vind het ook zonde als ze in jouw schuur liggen te stoffen. Stuur me maar een foto

Ik wias zaterdag al vroeg bij de pieten

Was ze vergeten aan man mee te geven.

Ik ga proberen er zaterdag aan te denken oke
Kan weer een nieuwe domme zin worden toegevoegd aan het rijtje domme-zinnen-op-dit-forum:

(naast ME moeder zeg maar)

Ik las net iemand die schreef: ik zou maar IS gaan praten met...

Heel bijzonder.

En tot zover mijn half 9 bijdrage.
Prachtige bijdrage. IS, jemig, dat is wel weer heel lelijk ook.

Morgenochtend met jongste wurm voor de BMR-prik, aaaaaa mopsie.
Ik had de hele dag geen internet, maar ik wou even doorgeven dat alles er goed uit zag op de 20 weken echo
Stressed is just desserts spelled backwards
Lag Marietje er mooi bij Mal? Fijn dat het goed was!

Leuke intochten allemaal. hier ook bij de tv gekeken en was leuk! Ik vind het zooo gezellig allemaal!

Nou, zo maar is mijn bedje in. Doei!
Goede morgen!!

Hier een verontwaardige Juultje vanochtend

Maakt hij mij wakker, mama mag ik kijken of er iets in mijn schoen zit? Ik zeg: had je gisteren je schoen dan gezet? Juul: Nee, mama maar dat heeft papa vast wel voor mij gedaan. Ik: dat denk ik niet hoor, je moet zelf je schoen zetten en zingen voor de klaas. Juul: Ja, maar mama, papa is het vergeten te zeggen tegen mij.

Hij was er dus heilig van overtuigd dat er toch wel wat in zijn schoen zou zitten... niet dus...

We hebben afgesproken, dat hij elke dag zijn schoen mag zetten, maar dat hij er zelf om moet denken.....

Ben benieuwd hoe vaak hij het vergeet, en zijn papa de schuld gaat geven
Whahahahahahahaha goed wel, Bamman de schuld geven. Klein monster
Hahaha goed woord ja, klein monster...

Hoop wel dat hij regelmatig zijn schoen zet, anders blijf ik met alle zooi zitten..

Zo, heb net de v-smile op marktplaats gezet. dus als iemand hier interesse heeft....
quote:Maleficent schreef op 15 november 2010 @ 21:02:

Ik had de hele dag geen internet, maar ik wou even doorgeven dat alles er goed uit zag op de 20 weken echo

Jaaaa en??????

Jemig Mal waar slaat dit op?? We willen natuurlijk weten of er iets aanhangt of niet

Maar dat het er goed uit zag!!! Top!

Mss hyves even sjekken... hmmm
De geslachtsbepalende echo had ze al gehad hoor, maar er komt geen zinnig woord uit

Arme Eetje net twee prikken gehad. Wist niet dat ze naast de BMR nog een prik kregen op deze leeftijd. Viel even tegen, 1 in beentje en 1 in armpje. Ze was ook goed Boos.
Of ga je het geheim houden?

Dat is dan jammer voor je, want hoe minder kort ik het geslacht weet, des te minder tijd ik heb om een leuk kadootje te zoeken, dus dan wordt het tegen die tijd even snel snel iets uit de Hema, dat snap je natuurlijk.
Geweldig dreigement Amaal.
quote:Star schreef op 16 november 2010 @ 10:16:

De geslachtsbepalende echo had ze al gehad hoor, maar er komt geen zinnig woord uit

Arme Eetje net twee prikken gehad. Wist niet dat ze naast de BMR nog een prik kregen op deze leeftijd. Viel even tegen, 1 in beentje en 1 in armpje. Ze was ook goed Boos.

Echt? Wist ze het toen al?

Tss, weet je wat; we negeren Mal gewoon hier totdat ze het zegt. Dat zal haar leren.

Wij, die als eerste wisten dat ze zwanger was, wij die zo met haar meeleefden... dit als dank

Ach ,wat sneu voor Eetje!! Was dat de 11 maanden prik nog? A heeft er nu 3 gekregen (6 dus, elk been 1) en die 3e x zag ik ook even niet aankomen Nu krijgt ze met 11 mnd weer. Maar jij had de prikken opgeschoven he? Dus dat zal idd die 11 mnd prik zijn. Nu is ze er voorlopig vanaf toch?
quote:amalia schreef op 16 november 2010 @ 10:16:

Of ga je het geheim houden?

Dat is dan jammer voor je, want hoe minder kort ik het geslacht weet, des te minder tijd ik heb om een leuk kadootje te zoeken, dus dan wordt het tegen die tijd even snel snel iets uit de Hema, dat snap je natuurlijk.laat ze nu helemaal wild van de HEMA zijn
quote:Star schreef op 16 november 2010 @ 10:16:

Arme Eetje net twee prikken gehad. Wist niet dat ze naast de BMR nog een prik kregen op deze leeftijd. Viel even tegen, 1 in beentje en 1 in armpje. Ze was ook goed Boos.ohh wat sneu.. ik zou ook boos zijn... nee ik zou woedend zijn..
Cute voor je poppie Amaal: http://www.thosebabybasics.com/jumpsuits/jumpsuit.html
6, elk been 1. Heeft Aatje 6 benen dan?

Nee dit was de 14 maanden prik. Ik had alleen de pneu doorgeschoven, daar moet ze er nu nog 1 van.
quote:Star schreef op 16 november 2010 @ 10:26:

6, elk been 1. Heeft Aatje 6 benen dan?

Nee dit was de 14 maanden prik. Ik had alleen de pneu doorgeschoven, daar moet ze er nu nog 1 van.LE-ZEN 3x 2 prikken = 6
quote:Star schreef op 16 november 2010 @ 10:23:

Cute voor je poppie Amaal: http://www.thosebabybasics.com/jumpsuit ... .htmlCheck, heeft ze al Maar dan deze:

http://www.goodmoodkid.nl/jumpsuits/
quote:amalia schreef op 16 november 2010 @ 10:28:

[...]

LE-ZEN 3x 2 prikken = 6Ja snap ik ook wel, maar stond er zo lekker warrig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven