Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 23 november 2010 @ 09:21:

Mevrouwtje Bolleboos is een van de beste leerlingen van groep 2.... Daar zakte mama d'r mond gisteren wel even van open.

Tot zover de egotripperij van de moeder van Jeetje

Wat leuk, Suus!

Wij hadden gisteren ook 10-minuten gesprek, qua taal en rekenen loopt hij op voor, komt hij goed mee met groep 2. Verder alles gemiddeld. Ze vonden wel dat hij vergeleken met vorig jaar ook emotioneel enorm gegroeid was en hij zit lekker in z'n vel. Hij is alleen nog erg snel afgeleid, waardoor ze ook nog erg twijfelen aan groep 3 volgend jaar. We zien wel, eerst maar eens kijken hoe hij na de vakantie meedraait met de weektaken.

Wel fin voor het eerst kreeg ik een rapport van Maxi waarin ik hem ook herkende.
Mamax, gekookte koolvis met witbrood een optie? Dat is nat en lichtverteerbaar. Beterschap voor Poezebeest!!

En succes bij de logo dames!

Ik ga aan het werk. Tot vanavond.

X
Ook een leuk gesprek dus mamax en fijn dat rapport je zoon liet zien!
Ik ben ook wel erg benieuwd, hij is de laatste 2 weken ineens veel meer letters gaan zeggen.

Kat kan ook niet zeggen wat er is. Ik heb net nog een bakje warm dwangvoer neergezet, maar ik ben bang dat ik hem dat zo met een spuitje moet geven, hij ging er niet van eten.
quote:Suze2hier schreef op 23 november 2010 @ 09:31:

Ook een leuk gesprek dus mamax en fijn dat rapport je zoon liet zien!Daar was ik ook heel blij om. Juf zei dat hij inmiddels ook echt boevige streken kreeg in de klas
Nog eentje en dan ga ik echt aan de slag: Amalia die laarzen zijn leuk!!! Ik wacht even op de poet van de belastingdienst (kinderopvangtoeslag voor dit hele jaar dus das lekker. Ik schat 4000 pleuro. Dan kan ik wel een paar laarsjes kopen )
Geen koolvis is vriezer Mamax?? Of vissticks waar je korst vanaf haalt?
Dat dwangvoer wat hij nu krijgt is speciaal voor zieke katten, dat heb ik aangelengd met extra vocht. Wil het daar vooralsnog even op houden.
Dwangvoer; het klinkt alleen al zielig. Arme poes. Heej, en wat fijn, zo'n prettig gesprek op school, mooi!

Jeuj Suus, voor je knappe dochter, wat goed!!

Vriend gaat vanmiddag even kletsen met juf 2 want Maatje gaat steeds meer opzien tegen de dagen dat zij er is. Vanochtend was een klein drama, nog nooit meegemaakt met haar - ze heeft verder zo'n plezier in school. Zo sneu.
Wow Suus, dan mag je egotrippen, met je kleine Einstein

Mamax, ook fijn gesprek gehad dus, mooi!
Wat sneu voor de poes Mamax. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Suus, wat een fijne opsteker zeg! Dat doet Jeetje goed.

Hel, wat naar dat het niet klikt met de juf2. Goed dat jullie er aandacht aan besteden want kinderen kunnen daar best last van hebben.

bam, haha verslapen tot 8 uur?
Stressed is just desserts spelled backwards
Arme Maatje, dat is sneu met zoveel tegenzin naar school! Goed dat vriend meteen gaat praten.
Helen: Goed van je vriend, dat hij gaat praten. Jammer voor Maatje dat ze er zo tegen opziet, dat moet idd niet de bedoeling zijn.

Mal: Ja 8:00 en ik ga altijd 8:10 de deur uit , ging niet lukken dus . Het is dat Juul me kwam wekken anders had ik nu nog geslapen denk ik.
Ik tegen Juul: Kom we moet opschieten, we zijn te laat.

Juul: Mama kom dan ook eerder je bed uit
Hahaha, wij zijn ook altijd helemaal van slag als onze wekker zich verslaapt Bam. Nog wel gelukt op tijd? Snelle actie!

Heb vanochtend op weg naar werk even gepowershopt en die lekker warme Gaastra-laarzen gekocht (de winter komt eraan, jaiks...). Ik denk dat ik ze aanhoud in bed vanavond, ze zitten ZO lekker!

Nou, zeg dat wel Suus, mag jij even Heel Erg Trots wezen. En dan is ze nog mooi en lief ook! Dat wordt nog wat...

Hoop ook dat er wat uitkomt. Wel raar dat ik er niet bij ben. En dan volgende week op reis Ziet het arme kind ook enorm tegen op. Ik vind het toch niet zo'n goed idee, dat werken enzo. Goed, klaar met huilie weer.
Wat een knappe koppen hier! Wij mogen vanavond.

Heerlijk verslapen, wat een luxe Bam! Hier vanmorgen ook rust in de tent. Ik stond te douchen en om 10 over half 8 kwamen er 2 slaperige hoofdjes de badkamer in; mama, het lampje gaat niet aan...

Ha ha zielig. Ze mogen hun bed/kamer uit als de lamp aangaat, dat is zo rond 7.15. Maar L zal wel weer aan het knopje gezeten hebben, ja dan staat ie uit en gaat ie dus niet aan. Maar wel even lekker, want het was heel stil dus ik neem aan dat ze tenminste wel in bed hebben gelegen.

L had een zere kies, dus togen we net naar de tandarts. Daar was hij nog nooit geweest en hij had er zin in. Opeens ging er een lichtje bij me branden: zijn vriendje moest vorige week ook naar de tandarts. Die zere kies (hij wees ook opeens een andere aan ) viel dus best mee. Toch handig om eens langs te gaan. Nou, dat was wel heul spannend! Maar gelukt en alles zag er prachtig uit! Fijn, ook weer gehad. Hopelijk een volgende keer minder spannend.
Deze laarzen dus. Wilde eigenlijk chocobruin maar uitverkocht (en geen zin om te wachten), vond dit ook wel leuk voor de verandering.
voor de besmettelijke kiespijn Amalia. Gelukkig niks aan het (t)handje dus!
Whahaha amalia, geweldig besmettelijke kiespijn... haha wat zei de Tandarts?
Knuffel voor Jou Hel, lijkt me ook lastig dat je volgende week weg bent. En je bent helemaal geen Huilie!
Stoere laarzen!
Dank Bammie!
Ik was dus te laat op school, want kinderen zaten al in de kring en alle ouders keken mij al heel raar aan... Ik ben altijd een van de eerste, dus dat zal wel een apart gezicht hebben gegeven, ik met mijn slaperige kop, de klas in rennend
Ik vind verslapen helemaal geen luxe hoor, loop ik heel de dag door achter de feiten aan.. Heb al 4 x dezelfde mok moeten bedrukken :(
Morgen studiedag hier dus lekker uitslapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven