Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 21 november 2010 @ 20:35:

Voor Suze, hoewel de jurk niet doorging:

http://www.yoox.com/item.asp?cod10=44264198Auw
Dat maakt toch niks uit Naatie, je zal het druk hebben, niks mis mee toch!

Alles goed verder?
Bam, ik dacht eerder al een een Bumba-taart voor jongste, past natuurlijk briljant (oke, goed gejat is beter dan slecht bedacht ) bij die neuzen. Ik ben echt fan, ik ga het denk ik bestelln. Maar eens bedenken wat ik nog meer nodig heb. Proest van die met licht haha, net wat voor oudste . En alle kinderen zagen op die workshop hoor, onder begeleiding en werken met lijmpistool en zo. Echt zo leuk, al die kinderen zijn dan zo trots!

Naatie, leuk dat je er weer bent!
Jongste krijgt deze voor verjaardag, is echt lollig voor hem met staart, lange oren en klauwen.

http://www.walzkidzz.de/S ... elset-Leopard.a833.0.html
OMG, ik ben alleen en zit bij gebrek aan beter de Paffs te kijken. Ik weet het niet hoor..

Ja Bam alles goed. Erg hysterisch en druk op mn werk.Veel extra werken en de kinderen zijn allemaal in de ban van de Sint.

Jinny alles voor het thema feestje toch? Haha geweldig!
Naatie, kun je beter forummen .
Ja dat denk ik dus ook. Nu staat SYTYCD op de achtergrond aan. Beter.

Oh ik wilde nog wel even vertellen dat het een stuk beter gaat met T! Ben er echt blij mee. Ipv 1 keer in de week poepen, gaat hij nu naar (bijna) om de dag.

Het gaat nog wel met aardig wat moeite maar zit wel verbetering in!
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 21:22:

Bam, ik dacht eerder al een een Bumba-taart voor jongste, past natuurlijk briljant (oke, goed gejat is beter dan slecht bedacht ) bij die neuzen. Ik ben echt fan, ik ga het denk ik bestelln. Maar eens bedenken wat ik nog meer nodig heb. Proest van die met licht haha, net wat voor oudste . En alle kinderen zagen op die workshop hoor, onder begeleiding en werken met lijmpistool en zo. Echt zo leuk, al die kinderen zijn dan zo trots!

Naatie, leuk dat je er weer bent!

Ohh wat knap van die kinders. Volgens mij heeft Juul geen vingers meer over als hij een zaag vast heeft ;)

Ik ook niet

Ze hebben ook leuke bumbaversieringen
quote:Jinny schreef op 21 november 2010 @ 21:24:

Jongste krijgt deze voor verjaardag, is echt lollig voor hem met staart, lange oren en klauwen.

http://www.walzkidzz.de/S ... elset-Leopard.a833.0.htmlwhahahahaha geweldiggggg
Ik ben er klaar mee. Ik moet er morgen weer om 6 uur uit.

Was kort maar krachtig

Fijne avond allemaal!
Wat leuk Jin, een kerststal! Foto? Kerstman komt hier wel de kado's brengen, maar hij komt niet binnen. Jullie wel een echte Kerstman die langskomt?

Naatie, fijn dat het met T beter gaat met poepen!

Ga er weer vandoor, moet met de kat naar de dierenarts. Beestje wil al sinds gisteravond niet eten.
Goedemorgen! Hier nog een drukke mama met weinig tijd voor Forum.
Hier een zieke mama met veel tijd voor forum!

Heb buikgriep en ben in de herstellende fase..

Naatie, wat goed dat je het laxeert daar! Lekker voor hemzelf ook.

Gillende keukenmeid dus, Amalia! De dagen vliegen voorbij he. En aan je baby zie je dan echt hoe snel de tijd gaat.

Ik zit nu al met weemoed te kijken naar de eerste foto's.

Mamax, wat zei dierendokter?
Waarschijnlijk een kattengriepje. Hij heeft een paracetamolspuitje gekregen. Ik moet nu in de gaten houden of hij wel weer gaat eten en drinken, anders vanmiddag weer terug.
Buikgriep klinkt niet lekker, gelukkig weer herstellende!
Kort maar krachtig he.

Kattengriep valt niet onder de inenting he? Dat is zeker katten- en niesziekte?
Waar is iedereen?
Sterkte met de kat mamax! Als je hem wat extra lekkers voorzet?

Compu, beterschap met de buikgriep!

Naatie, wat fijn dat het beter gaat met het poepen van T! Gaat vast de goede kant op nu!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jinny, wat leuk, die verkleedset

Hel, moet je je al voorbereiden op je trip?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen...

alhoewel...

haha

Ik heb me vanochtend verslapen, werd pas om 8:00 wakker, pfff en ik ben nu al gaar!
Mevrouwtje Bolleboos is een van de beste leerlingen van groep 2.... Daar zakte mama d'r mond gisteren wel even van open.

Tot zover de egotripperij van de moeder van Jeetje
Met kat gaat het nog steeds niet lekker. Ik heb gisteravond dwangvoer gehaald, daar heeft hij zelf wel wat van gegeten, maar daar is het bij gebleven. Ik heb net met de dierenarts overlegd, we kijken het nog tot vanmiddag aan, anders gaat hij aan het infuus en doen we een bloedonderzoek Ik heb net afgewogen vers water neergezet en daar leek hij wel iets interesse in te hebben, hopelijk gaat hij vandaag toch nog eten/drinken.

Mal, behalve brokjes lust hij eigenlijk niks. Ja, verse vis, maar hij heeft hele gevoelige darmen, van dit dwangvoer vond ik vanmorgen ook al diarree in de gang. Samen met een donkere plas, hij heeft dus nog steeds vocht tekort. Ander voer (en dus diarree) lijkt me dan niet handig. Maar goed, de voordelen van dat dwangvoer scheen er tegenop te wegen.

Bam, wanneer moest jij met Juul naar logopedie? Ze belden me gistermiddag, ik moet vanmiddag om 14.20 met Mini. Ik ben benieuwd. Jij had toch wel al een intake gehad?

Compu, hoe is het nu met jou? Weer een beetje beter?
quote:Suze2hier schreef op 23 november 2010 @ 09:21:

Mevrouwtje Bolleboos is een van de beste leerlingen van groep 2.... Daar zakte mama d'r mond gisteren wel even van open.

Tot zover de egotripperij van de moeder van Jeetje Wat knap van Mevrouw Bolleboos.
Julian moet morgen om half 12. Julian heeft een korte test gehad en krijgt morgen een uitgebreide test!

Snel teercht kan je dan ineens, wel fijn. Je kan maar weten waar je aan toe bent!
Beterschap voor de kat! Zielig is dat, als ze niet lekekr zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven