Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 10:34:

Ik wil ook van die oma's die kleren kopen voor hun kleinkind geloof me, dat klinkt leuker dan het is
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 10:35:

Juul is ook lang dan, Bam! Maxi zit nu net in maat 110. Mini in 104.

Juul gaat dus naar 122, maar die maat is in gewone kleren veels te groot. maar eens zoeken...

Juul is iets van 118 geloof ik
quote:Maleficent schreef op 02 december 2010 @ 10:37:

[...]

geloof me, dat klinkt leuker dan het is Eens! Mijn moeder weet nog wel een beetje wat ik leuk vind. Schoonmoeder sponsort de plaatselijke bejaardenclub door monsterlijke breisels te kopen...
T zit in 110/116 Is ongeveer 113/114 cm denk ik. Zal vanavond weer eens meten.

Hoe groot is Juul dan Bam? Zijn jullie trouwens deze week weer bij de logo geweest?

En moesten jullie deze week ook weer Mamax? Wanneeer gaat het spelen met het huis? Jullie huis nu meteen in de verkoop?

Oh de pasfoto van Sinterklaas kan je printen vanaf de site van het Sinterklaasjournaal. Was wel moeilijk schrijven met van die krulletters

[...]

geloof me, dat klinkt leuker dan het is

zou het?

nou ja geld storten mag ook dat ik het koop
Gelukkig zijn schoon en moeder hier beide wel een up to date qua smaak.

Oh mosterd... zie net dat Juul 118 is

[...]

geloof me, dat klinkt leuker dan het is Echt niet
Maar verder ben ik heel druk op mijn werk hoor.

Juud, balen dat Sjimmie nog steeds last heeft van de allergie. Dus in jan weer proberen. Moeilijk.

Jinny, hoe is het met jongste, de nacht een beetje doorgekomen of heeft hij nog veel last?
Gisteren zijn we naar logo geweest, volgende week is de laatste keer voor de uitgebreide test. de week erop moet ik er zonder juul heen, dan gaat ze adviseren wat te doen.

Juf hield me van de week aan, en ze vond juul er stukken op vooruit gaan, ze zei: Als hij zich rustig houdt is er niks aan de hand. Dus wellicht is het allemaal overbodig
quote:mamax schreef op 02 december 2010 @ 10:39:

[...]

Eens! Mijn moeder weet nog wel een beetje wat ik leuk vind. Schoonmoeder sponsort de plaatselijke bejaardenclub door monsterlijke breisels te kopen...Schoonmoeder denkt dat de hipste kinderkleding te koop is in het land waar ze wonen. Ik denk daar toch een tikkeltje anders over, maar goed, smaken verschillen he.
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 10:42:

[...]

Echt niet en jij wil zeggen, dat je die gebreide toestanden van je schoonmoeder leuk vindt ?
quote:enka schreef op 02 december 2010 @ 10:40:

En moesten jullie deze week ook weer Mamax? Wanneeer gaat het spelen met het huis? Jullie huis nu meteen in de verkoop?

Dindagmiddag moest Mini weer. Hij kreeg allemaal plaatjes te zien en moest dan zeggen wat het was. Ze vond dat hij erg veel woorden wist, alleen is hij te makkelijk met uitspreken. Ze wil dat elke week met hem oefenen.

Vanmiddag hebben we een afspraak bij de makelaar voor de grond. Maneficent's baas is druk aan het rekenen (en wij ook). We zijn nu in dit huis nog wat laatste klusjes aan het doen (plintjes maken, muren sausen) En dan kan het of in de verkoop, of als het niet haalbaar is, kunnen we weer lekker wonen.
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 10:47:

[...]

en jij wil zeggen, dat je die gebreide toestanden van je schoonmoeder leuk vindt ? ik moest er ook al aan denken!
quote:bambino schreef op 02 december 2010 @ 10:47:

[...]

en jij wil zeggen, dat je die gebreide toestanden van je schoonmoeder leuk vindt ? Schoonmoeder denk ik niet eens aan, erg he? Laatst wel leuke dingen gestuurd, van Nederlandse merken, hoe ze het voor elkaar heeft gekregen
enka: Juul is zo,n 118 cm denk ik. hij schommelt er dus tussen in. 116 kan eigenlijk niet meer qua bovenmaat en 122 is veels te groot
maar goed Star, Jouw moeder wil ik wel voor een dagje lenen.. met portomonee dan he
C gisteren gemeten, 104 cm
Schoonmoeder is op verzoek van Juul wel een trui aan het breien met aan de ene kant Wall-e en de andere kant Takel, dus da's wel leuk voor die aap
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 10:52:

C gisteren gemeten, 104 cm

dat scheelt een behoorlijk end idd.

maar goed de meeste vriendjes van Juul zijn een kop kleiner, er is er eentje die is twee koppen kleiner
Juul wordt weer sinterklaas. gedicht is al klaar.

Lieve Julian,

Vanavond gaan jullie mijn verjaardag vieren bij opa , oma en .......... Weet je nog dat je vorig jaar mijn hulp-Sinterklaas bent geweest en mij hebt geholpen door de cadeautjes mee te nemen naar opa en oma?

Wil je mij dit jaar ook weer helpen? Ik hoop van wel, want ik heb alvast een grote zak met cadeautjes neergezet die je dan mee mag nemen. De cadeautjes die je zelf hebt gekocht kun je ook uitdelen als mijn echte hulp-Sinterklaas!

Veel plezier!

Groetjes van Sinterklaas
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 10:50:

[...]

Schoonmoeder denk ik niet eens aan, erg he? Laatst wel leuke dingen gestuurd, van Nederlandse merken, hoe ze het voor elkaar heeft gekregen

Ik vond dat witte gebreide vest van Cee trouwens echt heel mooi.

Ik neem het even op voor je schoonmoeder nu.
Wij gisteren samen zijn kadootjes ingepakt. hebben w e 1 speculaaspop over. maar er is een neefje die wij zelden zien. Zegt Juul: die pakken we dan in voor ...... en dan geven we die aan oma te leen, en als.... dan komt, dan geeft oma hem wel aan .... dan heeft .... ook een kadootje.. Zo lieff.
quote:Star schreef op 02 december 2010 @ 10:52:

C gisteren gemeten, 104 cm Ik zal zo die van mij eens meten als hij thuis is. Ik gok zo'n 106/107 cm.
Juul ging gisteren een kadootje kopen voor zijn papa....

staan we bij de expo, ziet Juul van die sneeubolletjes voor in de boom met namen etc erin. Kom ik met 11 van die dingen naar buiten, want hij wilde er iedereen wel 1-tje geven en heeft dus ook voor iedereen een eigen tekst gezocht.

Ik kreeg dikke kus
Juud mail.

Zus haalt nu een skibroek voor me. Hoera!

MP veel te duur voor 2e hands spul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven