Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ooh Bam, ik heb zes hoepels hier! Twee grote, twee middelgroot en twee kleine, mag je zo lenen . Ja, uitnodiging had je geschreven, die maskers tevens entreebewijs!
ohh dacht dat ik al fotootje neer had gezet, vond al zogek hahaha

Geef maar een paar aan je moeder mee
Is er geen speelgoedwinkel die er nog eentje heeft? Is natuurlijk een zomerartikel he. Stom, voor zoiets simpels stad en land moeten afsjouwen.
Nee Bam ik kan niet goochelen, het enige wat ik weg kan goochelen is geld .

Toen Sjors het hoorde zei hij heel leuk, "ooh maar dan ga ik toch goochelen, en papa kan toetjes toveren, dat is toch ook leuk!" Maar ik had heel veel kinderen (wel 10!) dus het rennen, klimmen en klauteren was helemaal niet verkeerd.

Hel wat voor een uitnodiging had je gemaakt voor haar feest?

Naat zelf bakken is leuk maar zou ik ook nog niet aandurven, wat ga je nu dan wel doen? Gaat R. ook mee? Het was geweldig om te zien hoe Sjimmie genoot van het feest van Sjors, zo leuk!

Bridge hoe is het met je studie? Hoe gaat het met het zwemmen van T.? Hij was toch bang voor het water? Balen van het niet eten. Hier was het ook jaren zo, totdat hij 4 werd en sindsdien "moet" eten van ons en dan eet hij de happen zo oud als hij is. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat dat niet bij iedereen zo werkt, jammergenoeg.
Nee, niet te vinden. Wel online maar dan betaal je voor 3,- 6,75 verzendkosten.. ik ben heel makkelijk maar dan flans ik wel iet sin elkaar. desnoods vraag ik of ik er van school een mag lenen.

Julian wil een act met een leeuw doen. Hij heeft in het circus twee weken geleden gezien dat er een grapje werd gemaakt met een pluche leeuw en dat vond hij nogal Hilarisch. Die kreeg dus op den duur van een soort van clown een schop onder zijn reet en vloog zo door de hoepel het publiek in
Bam mag je op school niet even wat hoepels lenen? Die hebben er vaak genoeg!

Goed dat het feestje doorgaat Jin!
10 kinderen?? zo jij had er zin in.....

Ik kan ook niet goochelen, maar dat laat ik de kinderen doen...

Ohh ja ik kan wel een nep konijn weg toveren, en er 5 tevoorschijn laten komen... als de dubbele bodem van de hoed tenminste open wil
eigenlijk 12 maar er waren er twee ziek . Het ging heel erg goed, ik had gedacht dat het een lawaai van jewelste zou zijn maar het viel me reuze mee.

Wat is je "draaiboek" voor het feestje Bam?
quote:Juud_ schreef op 13 januari 2011 @ 20:42:

eigenlijk 12 maar er waren er twee ziek . Het ging heel erg goed, ik had gedacht dat het een lawaai van jewelste zou zijn maar het viel me reuze mee.

Wat is je "draaiboek" voor het feestje Bam?

Hoe kom je aan zoveel kindjes dan? pfff daar moet ik nou serieus niet aan denken, hahaha.

Mocht hij heel de klas uitnodigen?

Draaiboek? was da?

Die heb ik niet, ik ga nog wel iets in elkaar draaien, zodat ik iets van een planning heb, maar goed kinderen weten het als geen ander omdat in de war te schoppen , dus ik ben gewoon flexibel.. net een rietje Buigzaam tot ie knapt
Het enigste wat vast staat is dat de ouders om 18:00 naar een voorstelling komen kijken , hahaha
Het enigste wat vast staat is dat de ouders om 18:00 naar een voorstelling komen kijken , hahaha
Ik heb kadootjes-stress, heb nog steeds geen kado voor Mr J.

Is een v-tech spelcomputertje een leuk kado (voor op de tv?)
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 08:31:

Ik heb kadootjes-stress, heb nog steeds geen kado voor Mr J.

Is een v-tech spelcomputertje een leuk kado (voor op de tv?)

Ik denk dat het wel een heel leuk kado is, maar geen idee of het wat voor mr J is.

Maar ik heb nog een vtech spelcomputer staan spiksplinternieuw. met spelletje van dora erbij.

Dus als je interesse hebt?

Dit is wel een oudere versie v-smile, maar voor 10,- kun je al nieuwe spelletjes kopen en marktplaats bied ook een goede uitkomst.
Goedemorgen! .

Bam, wat leuk naar de voorstelling komen kijken, echt een leuk idee! Daar scoor je punten mee!

Juud, wat geweldig dat het zo´n succes was, ik ben jaloers op die gymzaal zeg!

Mal, ooh wat lastig.... Ik weet niet of dat wat voor J. is. Kan hij wat met de knopjes? En heeft hij die coordinatie? Oke, ik doe een gooi: voorleesboek, tekenbord, mooi schilderij en dekbedovertrek voor zijn kamer, mooie kleren, Furreal-beest, abonnement op een leuk tijdschrift, muziekinstrumenten, tunnel om doorheen te kruipen, tent, fototoestel, bobbycar, houten grote knikkerbaan met verschillende dingen om naar beneden te rollen, ehm... Ik ben bang dat veel niet geschikt is wat ik roep, maar misschien kun je er verder mee borduren.:hug: .
Mal, zoiets, ze zijn er ook nog groter waar je bij kan staan, en er zijn veel verschillende ballen, auto´s etc. om te rollen.

http://www.bol.com/nl/p/s ... errer=ADVNLKEL00202700099
Jinny, heel veel van die dingen heeft hij al.

Ik vond een fototoestel wel een leuk idee maar dat vond Malman niks. Mr J vindt mijn computer al heel erg leuk en hij speelt wel graag met dingen waar muziek en knopjes etc aan zitten. Samen doen we ook wel spelletjes op de computer waar hij wat van kan leren, maar meestal wil hij dan wel dat ik het doe en dat hij kijkt. Dus misschien is het nog wel te moeilijk.

Het is zo lastig omdat hij zich niet zo snel ontwikkelt dus in de categorie waar hij nu in zit qua wat hij kan, daar hebben we al heel veel voor....

Ik peins nog even verder.
quote:Jinny schreef op 14 januari 2011 @ 08:53:

Mal, zoiets, ze zijn er ook nog groter waar je bij kan staan, en er zijn veel verschillende ballen, auto´s etc. om te rollen.

http://www.bol.com/nl/p/s ... errer=ADVNLKEL00202700099Heeft ie al
Zandwatertafel, bijv:

http://www.edumero.de/oxi ... dumero.de/ia/shopping.com
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 08:55:

[...]

Heeft ie al Ha, maar dan zat ik wel in de goede richting
Met de zandwatertafel kun je ook binnen spelen met wat bekertjes en droge pasta, hebben ze hier heel veel gedaan (kan ik wel weer eens doen).
O, Malman wilde jullie meningen peilen over een TV op de kamer.

En ik mag er niet bij zeggen wat mijn mening was.
DVD-speler vind ik wat anders dan een tv. Een tv die hij zelf aan kan doen en ook terwijl je er geen zicht op hebt vind ik niet goed. Een dvd-speler waar hij heel rustig van wordt als hij het nodig heeft lijkt me juist heel fijn voor hem. Een een draagbaar iets dat je daar neer kunt zetten als hij het nodig heeft en weg kunt halen als je dat wilt?
DVD speler hebben wel al wel, voor in de auto. Maar die kunnen we ook los gebruiken als ik naar de kapper met hem ga ofzo
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 09:01:

O, Malman wilde jullie meningen peilen over een TV op de kamer.

En ik mag er niet bij zeggen wat mijn mening was.Ik vind het niks, maar dat is mijn bescheiden mening
Ik neig nu naar een cd spelertje voor op zijn kamer.

Hij is zo gek op muziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven