Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 09:31:

Ik neig nu naar een cd spelertje voor op zijn kamer.

Hij is zo gek op muziek.

dat is superleuk, Hier ook een succes. wat leuke kindercdtjes erbij.

je hebt ook van die draagbare met microfoontjes eraan, dan kan hij meelallen, die zijn ook leuk.

Lijkt me veel leuker dan een spelcomputer of tv
Hoe is de nacht gegaan Jinny?
TV op kamer voor een 5-jarige? Laat ik maar even niks zeggen. Iets met dezelfde bescheiden mening als die van Bam
Nou ja, ik ging ook aardig tekeer dat ik het belachelijk vond maar Malman zei zeker te weten dat er vast wel kindjes waren bij Good Luck die al een tv op de kamer hebben.

Komt omdat hij vroeger een vriendin had, die jong moeder is geworden en dat kind had met 4 al een tv op de kamer. En dan denkt hij dat het normaal is. Hoi schatje!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat Mal dezelfde bescheiden mening is toegedaan
zie je crosspost
Nou ik denk dat Malman het mis heeft

Ze zouden het wel willen die kindjes, maar die hebben nog even niks in te brengen
Mr J is trouwens helemaal niet meer zo'n tv kijker de laatste tijd, dus of hij er zo blij mee is? Hij zit liever te klooien met zijn laptopje of te kleuren.
Ik heb juul er nog niet over gehoord. maar idd, in deze heeft hij niks te willen
Iemand een pakkende tekst voor op een plu die ik zo,n 4 jaar geleden beloofd heb?

Ik kom niet verder dan het aantal dagen dat ik die plu beloofd heb en dat hij hem eindelijk heeft.. maar wil liever iets in een pakkende tekst
Beter laat dan nooit?
Ja die had ik ook al bedacht inderdaad. maar ik wil eigenlijk een leukere tekst...

Meerdere teksten mogen ook, heb 8 vlakken
En een spreekwoord over regen?

Iets met dat jij de schaapje sop het droge hebt en daarom nu pas tijd hebt?
Heb je al zo'n V-tech laptopje?
quote:Star schreef op 14 januari 2011 @ 09:54:

Heb je al zo'n V-tech laptopje?lastig om op een plu te drukken
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 09:54:

En een spreekwoord over regen?

Iets met dat jij de schaapje sop het droge hebt en daarom nu pas tijd hebt?Hmmm tijd zat gehad...gewoon laksigheid en vergeten
quote:bambino schreef op 14 januari 2011 @ 10:04:

[...]

lastig om op een plu te drukken

Whahahahaha muts.

Ben je er nou al uit wat je voor Juul gaat kopen?
Nou, we zijn eruit.

We doen toch de camera, want hij vindt foto's kijken heel leuk en dan gaan we maar flink trainen dat hij dat gaat snappen. En daar kan hij ook zelf mp3 op afspelen.
quote:Maleficent schreef op 14 januari 2011 @ 09:38:

Nou ja, ik ging ook aardig tekeer dat ik het belachelijk vond maar Malman zei zeker te weten dat er vast wel kindjes waren bij Good Luck die al een tv op de kamer hebben.

Komt omdat hij vroeger een vriendin had, die jong moeder is geworden en dat kind had met 4 al een tv op de kamer. En dan denkt hij dat het normaal is. Hoi schatje! Arme Malman ! Ik kan hem ook neit helpen, maar vriendinnetje van Maxi heeft er wel eentje op z'n kamer. En die moeder is niet jong moeder geworden.
Mal, Maxi heeft die V-Tech computer ook, maar hij doet er maar weinig mee. Zal hem vanmiddag weer eens aanzetten, kijken of het dan beter gaat. Op www.dora-fan.nl kun je ook spelletjes doen, daar zit een Diego spelletje bij. Qua idee een beetje vergelijkbaar met het Mickey Mouse spelletje van V-Tech.

Net m'n contract en arbeidsvoorwaarden binnen gekregen Ziet er goed uit allemaal.

Ik ga boodschappen doen, drukke dag vandaag. Maar liefst 3 jarigen vandaag, Kikker, Hond en Struisvogel, dus vanmiddag een feestje. Met chocoladetaart én een draaiboek. Verstoppertje en de stoelendans staan op het programma
Gezellig Mamax, al die jarige knuffels beesten. Da's snel, arbeidscontract. Wordt het wel helemaal echt ook ineens!

Tv op kamer, ik deel de bescheiden mening van de meerderheid hier. Een dvd-speler eventueel (niet dat ik het zelf zou doen).

Wat is dat met die mannen. Vriend vindt nou ook ineens fototoestel geen goed kado meer. En ik had net zo'n leuke gevonden (yachica, mooi roze, waterdicht, veul megapixels en slechts 49 euri). Nog maar eens even een goed gesprek aan wijden vanavond.
Leuk Mal, dat fototoestel.

Mamax, contract al getekend of moet nog? Goed zeg. Was het ook je idee om al te beginnen met werken of kwam dit gewoon op je pad?

Ben je al uit je tekst, Bam? Aju paraplu hihi.

Dus het feestje gaat door, Jin? Heel veel succes ermee!
hahahaha leuk hoor mamax. Hier heb ik het zo geregeld dat zijn knuffels jarig zijn als hij ook jarig is ....
Het is overstroomd bij Malman zijn werk, heb even een linkje op de hyves gezet. Ze zitten achter de zandzakken dus hij heeft nog droge voeten
Anders met de kaplaarzen aan naar werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven