Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Hieperdepiep Hoeraaaaaa voor Oudste!

Leuk Mal. Heb je de camera of het fototoestel?
Kiddizoom. Maar je kan ook mp3 en spelletjes doen.

Hij wil hem al niet meer teruggeven als we er om vragen
Stressed is just desserts spelled backwards
Je moet even hier heen: Peuter/kleuter met taalachterstand

Oudste van harte!!!!!
Oh suf... Oudste: gefeliciteerd!!!!
Dank jullie wel!

We leven nog. Was een leuk feestje, de jongens liggen nu uitgeteld (met oma ) op de bank. Ben blij dat het erop zit, maar was geslaagd.

En zijn tand is eruit!!!!!!! Jeetje, wat een groot bekkie ineens. Helaas heeft hij hem denk ik ingeslikt.
Jaaaa fotoooooo, een kind zonder tand, jee wat een grote knul. Fijn dat feestje leuk was!

Net op feestje in gymzaal geweest Lijkt wel een trend daar in A.
Echt leuk die gymzaalfeestjes denk ik. Klinkt heel erg leuk. Waar ben je op feestje geweest? Bij Mal?

Heb foto op de groep staan van zijn bekkie.
Van mr J inderdaad

Leuk hoor, kindjes lekker aan het gymen. Neefje van Mal echt super met diabolo enzo.

Even kijken of iPhone me op groep laat.
Wij zijn nu ook weer thuis met een heel moe maar blij kind met alle speelgoed aan het spelen!

Leuk dat jullie er waren Star! Mijn vriendin met die paarse kleding was helemaal verliefd op Ceetje zei ze

En ook leuk Juud! Sjors en Sjimmie hadden helemaal rode wangen van het spelen
Hahahaha nou Sjors was niet verliefd op Ceetje, die maakten ruzie over wie er in de ringen mocht geloof ik
Vond het zo leuk hoe blij Jonathan op je zus reageerde terwijl ze met hem aan het spelen was trouwens.
Ja, hij weet altijd precies dat hij bij mijn zus altijd alles krijgt wat hij wil hij is trouwens ook gek op zijn grote neef.
Heb je een foto gemaild
Ja, ik jou ook nog! heb alleen veel te weinig foto's gemaakt vind ik zelf, bummer!
Fijn dat jullie leuke dag hadden Mal en Jin!

(En Star dan ook, haha!)
En Juud
Oh ja, excuus. En Juud.

Ach. Hopelijk iedereen eigenlijk, haha!

Hier wel lekker dagje!
Jinny's Oudste:

En ik schaam me diep,maar heb het kaartje hier nog liggen. Gaat nog wel op de post hoor.

En die van Mr J gaat dus ook te laat komen. Sorry

Ik ben even druk, morgen werken en vergadering, dinsdag werken en s avonds wat verjaardagsvisite, dus woensdag haal ik het in! Beloofd

En nu roept manlief of ik nu eens eindelijk de film kom kijken.

Fijne avond allemaal.
Fijne avond Naatie..

Haaiii

Gefeliciteerd Jarige oudste.

Fijn dat het geslaag dis Jin.

Oma nog gevloerd?

Mal: Fijn dat het feest geslaagd is.

Maare hoe gaat dat nu in die gymzaal? Kinderen spelen lekker in de gymzaal en jullie zitten in de kleedkamers te feesten? of hoe moet ik dat voor me zien?
Nog net op tijd om Jinny's Oudste te feliciteren. Gefeliciteerd!!

Mr J ook een leuk feestje gehad lees ik, fijn! En Oudst gewoon als eerste aan het wisselen Ik vond onze tandarts nog zo enthousiast toen hij uitgebreid ging voelen bij Maxi.

Jin, ik weet niet of je hier nog leest, zet nog even wat voor je op de groep bij het rooster.
quote:bambino schreef op 16 januari 2011 @ 21:53:

Mal: Fijn dat het feest geslaagd is.

Maare hoe gaat dat nu in die gymzaal? Kinderen spelen lekker in de gymzaal en jullie zitten in de kleedkamers te feesten? of hoe moet ik dat voor me zien?Nee , we maken een leuk hoekje in de gymzaal met een zitje en wat praattafels en hapjes en drankjes. En de kinderen zijn idd aan het apekooien dan. Die hadden allemaal rode snoetjes en bezwete koppies.
Mr J.

Ohh dat klinkt wel heel gezellig en goed voor die stuiterende kinderen.. Volgend jaar maar eens informeren hier of er gymzalen verhuurd worden dan kan het er tenminste in 1x erin

Echt een goed idee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven