Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Dit piratenschip is het:

Best een beetje gespannen voor morgen ja.
Amaal, stoel van Cee heb ik nog, maar ik word gek van dat ding steeds van de ene naar de andere auto overzetten. Mamax, als ik er met Bam niet uitkom wil ik wel wachten hoor

Gaaf piratenschip!

Beterschap voor Desteny trouwens, die heeft het echt goed te pakken zeg. Arm klein ding. Succes bij HA morgen!

En Mamax, krabbelde het elders ook al; toi toi toi! Spannend wel.
(Nog) gefeliciteerd voor Laurens, Gijs en Tobias!!!

Mamax: succes morgen! Maak er een leuke dag van!

Amalia: fijn dat het leuk was en hopelijk trekt de kots snel weg bij jou! blgh!

Mamax: haha Maxi aan de telefoon, geweldig!~:rofl:

Enka: beterschap voor T. Sneu, helemaal ijlen!

Hier kind niet helemaal ziek geworden. Alleen steeds pijn in zijn buik. Vandaag ging het al beter, wel gewoon naar school en dat ging prima gelukkig.

Meneer had het al tijden over zakgeld. krijgen zijn vriendjes, dus wilde hij ook. Goed. Wij besproken en hij krijgt nu elke zaterdag geld als hij zijn kamer dan ook opruimt op zaterdag. Is meneer toch even een potje boos omdat hij 50 cent krijgt en geen briefje! Goed. Alles nog eens duidelijk doorgenomen en meneer is nu de koning te rijk met zijn 5 muntjes die samen 50 cent zijn...
Maatje, gefeliciteerd!

Hoera voor Maatje!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Maatje!!!

Bridges, goeie met 5x een muntje ha ha ha. Komisch.

Hier nog geen zakgeld. Zat er aan te denken, maar hij vraagt er nog niet om dus ik vind het wel goed zo.

Nu zijn ze allemaal 5 he? Tjee....
Hoe was het bij de HA met Desje Amaal?
Hoe was het Mamax???
Bridges bedankt voor je kaart!

Star, even aankijken zucht. Nee hij heeft haar goed onderzocht. Buik soepel, niet uitgedroogd, heldere ogen. Het moet deze week wel stoppen anders terugkomen, en voor het slijm in haar keel heeft hij een neusspray voorgeschreven.

Ik vond het fijn dat hij haar gezien heeft. Ik had niet meer verwacht dan zoiets hoor, maar wilde toch langs.
Gelijk heb je, duurt nu al best lang bij haar natuurlijk. Nou goed, ze is even gezien iig.

Mamax ligt al in bed denk ik
quote:amalia schreef op 01 februari 2011 @ 13:18:

Maatje!!!

[afbeelding]?? Waar is het plaatje nou gebleven? Dat is raar...
Ha, dank voor de lieve felicitaties (met en zonder plaatjes en de geweldige kaarten (terwijl die voor jullie nog steeds klaar liggen )!!

Hadden vandaag een hele blije jarige, helemaal leuk. Vanochtend kadootjes goed geslaagd, uitdelen en feestje op school vond ze geweldig, 's middags vriendinnetje te spelen en na het eten (ze mocht kiezen wat ze wilde eten, het werd boontjes met broccoli nog even naar school voor de kijkavond. Dus nu ligt ze uitgeteld te slapen, 5 jaar oud, mijn kindje... *pinkt traan weg* Morgen partijtje, ben benieuwd.

Mamax, vertel!!

Amalia, niks nieuws bij de ha - maar hopelijk toch wat gerust gesteld? Narigheid met je kleine popje zo.
Mijn kleinste snoesje is ook ziek: snot, hoesten en koorts . En mijn meneer is op vakantie. Dat worden een paar vermoeiende dagen vrees ik...

Arme popje!
Gefeliciteerd Maatje!!!

Amalia: gelukkig alles goed met Des!

Ben ook benieuwd naar mamax haar verhaal!

Suus: sterkte met het moppie!
Oeh ja, de eerste dag van Mamax!! Ik ben super benieuwd!
Goedemorgen!

Beterschap voor Maatje, sneu al dat snot.
Zo, heb even mijn ei gelegd op de groep
Heb het ei gezien!

Ik moet gaan schilderen, maar ik heb geen zin

Had gisteren iemand van het kraamzorgbureau aan de lijn voor de intake. Dus ik vroeg of de babykamer dan al klaar moest zijn, zei ze nee joh, nog lang niet, dat moet 6 weken van te voren.

O, dan heb ik nog maar 3 weken

Dit is het lapje voor hemel en de vulling voor het kleine wiegje waar baby2 de eerste maanden in slaapt (moet mijn moeder ook nog maken)

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 01 februari 2011 @ 19:36:

Mamax ligt al in bed denk ik

Pamax heeft me om half een toch maar van de bank gehaald. Ik dacht dat ik niet moe was, maar was toch op de bank in slaap gevallen.

Maar het was wel heel leuk. Leuke collega's, lekker jong team. Heel informeel allemaal, dus na dag 1 nog geen klagen Morgen weer tot 15 uur en dan vrijdag nog tot 11.30. Lekkere tijden ook
Maatje, nog gefeliciteerd!! Klinkt als een leuke dag Hel! En die boontjes en broccoli . Jongste mocht kiezen wat we vrijdag bij oma eten; spruitjes.

Leuke stof, Mal!
Wow da's een leuk hip lapje Mal!
Fijn dat het zo leuk was Mamax! Tijden zijn super idd.
Haiii

Alle kindjes die ik vergeten ben, Gefeliciteerd!

Hier nog steeds een zieke Juul, en zelf ook niet helemaal fit.

Juul dus nog thuis en alles loopt hier in het honderd, maar goed dat is een kleinigheid, hahaha

Naatie: Fijn dat het kinderfeestje zo geslaagd was, misschien wel een begin dat er kindjes komen spelen.

Amaal: HIer een rugzak gekregen van bakugan, echt vreselijk!!

Duurt bij de kleine meid ook lang zeg, goed dat je even bij de huisarts bent geweest. Hoe is het vandaag?

Suze: Ook al een ziek meisje, balen. Beterschap voor haar en sterkte voor jezelf. Man skieen?

Klinkt goed feestje bij de Boer
Mamax: Fijn dat het leuk was gisteren, idd goede tijden!

En dat bellen van Max, geweldig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven