Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Zucht. Ben vrij vandaag ja. Geen zin om hersens te breken daarover... Gaat er een knoop in of zo? Nee toch?
quote:Kezz schreef op 02 februari 2011 @ 15:27:

* breekt in *

Geweldige facebookstatus! En nog geweldiger dat ik meteen door had wat er stond te gebeuren. Al had ik een drastischer eindresultaat in gedachten. Kuiltje in kin, bleken inderdaad, implantaten enzo. Maar goed.... sterkte met herstel!Whahahahaha ja jij had het in 1 keer goed, zat hardop te lachen.
Nose job? Zijn neus? Dacht dat je grapje maakte. Wat gaat hij doen aan zijn neus dan? (of wat heeft de dokter gedaan...?)
quote:bridges6 schreef op 02 februari 2011 @ 15:28:

Zucht. Ben vrij vandaag ja. Geen zin om hersens te breken daarover... Gaat er een knoop in of zo? Nee toch?

Er staat toch dat hij een nosejob krijgt

Dus nee, ik mag hopen dat de dokter bij zijn zaakje uit de buurt blijft
Nee geen grapje. Hij krijgt een in- en uitwendige neuscorrectie. Tig keer gebroken geweest en hij kreeg er steeds meer last van.
quote:Star schreef op 02 februari 2011 @ 15:30:

[...]

Er staat toch dat hij een nosejob krijgt

Dus nee, ik mag hopen dat de dokter bij zijn zaakje uit de buurt blijft Hopen dat doc zijn dag heeft en niet een beetje uitschiet, dan!
Inderdaad

Ha snappum. Goed gegaan?
Hij belde net een uur geleden, klonk wat nasaal, maar ja, neus vol tampons
Beterschap voor Starman! Ik had dat helemaal gemist, sorry. Hoe is het met hem?
Altijd leuk voor de beelddenkers onder ons

Sterkte ermee!
Goed volgens mij, geen last van narcose iig, hij klonk goed wakker.
Was het een lange operatie? Operaties zijn niet leuk.
Operatie duurde een uur dus valt wel mee volgens mij toch?
Kijk eens aan, een nieuwe kerel veur Star . Snurkt tie straks ook niet meer ha ha ha. Beterschap voor hem!
Nou dat snurken hoop ik van harte inderdaad
Ik vind deze foto zo bizar met die kameel in het midden.

Hé Star, sterkte met je geopereerde vent, moest wel lachen om je nasale opmerking

Mal, wij hebben ook zo'n fles, leuk zijn ze hè?! Bij ons vooral koolmezen en kraaien. En daaronder lopen dan de duiven alle restjes op te pikken. Van de week is er trouwens weer een duif uit de tuin geplukt door een valk... Leuke stof trouwens voor het dekentje. Hoe is het verder met de ziekenboeg bij jullie?

Jinny, gezellige drukte dus weer vanmorgen. Lijkt dat nu alleen maar zo of komen ze heel vaak bij jullie of gaan ze ook naar andere ouders? Ben jij al eens (of iemand anders) op een Duitse bruiloft geweest? Is dat heel anders of wel vergelijkbaar? Wij hebben nu nl al een emailrel over wie het "bruiloftsboek" gaat maken haha we snappen de helft niet maar we horen het wel denk ik of we iets moeten doen.

Suze, succes deze week

Hel, klinkt als een geslaagde dag gisteren leuk zo'n blij meisje

Amalia, Des dus nog niet de oude, beterschap dan.

T nog steeds thuis... morgenochtend gaan we het weer een ochtendje proberen. En dan neem ik 's middags vrij en haal ik hem op. Hopen dat het steeds wat beter gaat.

Had ik trouwens al verteld dat L zijn musical carrière is mislukt? Hij wilde de leidster niet loslaten en meneer vertikte het dus om op dat podium te staan. jammer hoor, had zo gehoopt op een Holands talentje, X-Factor Idols etc etc
Praaaaat me niet over kamelen: die hadden ze bij de boer ook. Een van die loeders greep een kind bij overal en vest en het koste me nog een hoop moeite om haar weer los te krigjen. Gevaarlijke beesten zijn dat. Dus.
Ja ik las al zoiets van Hel over kamelen. Hoezo kamelen bij de boer? Rare boeren daar

Heb je foto's al geupload?

Whahahahaha jammer Enka, daar gaat je goudmijntje

Beterschap!
Oei Enka, das ook niet leuk voor T. Zolang ziekig. Hopelijk gaat het morgen lekker. Beterschap!

En wat jammer van L. Maar joh, wie weet waren Ben een Dean vroegah ook wel verlegen. Kan toch?
Nu foto's doen!
Zaterdag 2e bezichtiging van mensen die hier afgelopen zaterdag ook waren Spannend weer!

Star, een MJ? Mag toch hopen dat zijn neus er beter uit ziet dan die van MJ!

Enka, arme T! Die heeft het ook flink te pakken hè?
Traag elders maar 2 foto's geplaatst. Doe er straks nog wel 1 of 2.
Cool Mamax! Zou wel gaaf zijn als het zo snel lukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven