Good luck!
woensdag 2 februari 2011 om 10:12
quote:Star schreef op 02 februari 2011 @ 09:45:
Wow da's een leuk hip lapje Mal!Ja, en omdat ik 7 meter nodig heb, en de stof aardig aan de prijs was, heb ik bedacht dat mijn moeder na de eerste maanden dan meteen maar een sprei of quiltje moet maken van de stof voor op het peuterbed
Wow da's een leuk hip lapje Mal!Ja, en omdat ik 7 meter nodig heb, en de stof aardig aan de prijs was, heb ik bedacht dat mijn moeder na de eerste maanden dan meteen maar een sprei of quiltje moet maken van de stof voor op het peuterbed
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 2 februari 2011 om 10:14
woensdag 2 februari 2011 om 10:15
woensdag 2 februari 2011 om 10:22
Die heb ik wel eerst even uitgespoeld, uiteraard
Dat is de Birdfeeder, van de Blokker!
Fles is al bijna half leeg (of half vol, ik weet niet hoe Wim in het leven staat). En hij is de enige die er van eet.
Vreetzak. Als er sneeuw ligt dan gaat hij net zo lang piepen tot ik een appel naar buiten gooi. Nog veeleisend ook, die Wim.
Fles is al bijna half leeg (of half vol, ik weet niet hoe Wim in het leven staat). En hij is de enige die er van eet.
Vreetzak. Als er sneeuw ligt dan gaat hij net zo lang piepen tot ik een appel naar buiten gooi. Nog veeleisend ook, die Wim.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 2 februari 2011 om 10:40
Goedemorgen,
Maatje nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Suze beterschap voor je meisje. Balen dat je dan ook nog alleen bent!
Mamax, fijn dat je 1ste werkdag leuk was. Lekker geslapen op de bank ?
Mal, gave stof!
Haha.. Wim de merel. Geweldig!
Hel, boontjes met broccoli? Goed zeg
Veel plezier met het partijtje!
Amalia, fijn dat je even bij de dokter terrecht kon. Gelukkig alles goed!
Bedankt voor de kaarten voor T. z'n verjaardag. Star en Amalia, jullie hadden dezelfde kaarten! Of hadden jullie dat afgesproken?
Vanmiddag weer zwemles. Gelijk ook kijkzwemles. Pff.. ik kan wel in mn zomerkleren daar gaan zitten. Wat een warmte!
Ik heb van mn ouders echt een mooie armband en ring voor mn verjaardag gekregen! Ben er helemaal blij mee.
Maatje nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Suze beterschap voor je meisje. Balen dat je dan ook nog alleen bent!
Mamax, fijn dat je 1ste werkdag leuk was. Lekker geslapen op de bank ?
Mal, gave stof!
Haha.. Wim de merel. Geweldig!
Hel, boontjes met broccoli? Goed zeg
Veel plezier met het partijtje!
Amalia, fijn dat je even bij de dokter terrecht kon. Gelukkig alles goed!
Bedankt voor de kaarten voor T. z'n verjaardag. Star en Amalia, jullie hadden dezelfde kaarten! Of hadden jullie dat afgesproken?
Vanmiddag weer zwemles. Gelijk ook kijkzwemles. Pff.. ik kan wel in mn zomerkleren daar gaan zitten. Wat een warmte!
Ik heb van mn ouders echt een mooie armband en ring voor mn verjaardag gekregen! Ben er helemaal blij mee.
woensdag 2 februari 2011 om 10:48
quote:Maleficent schreef op 02 februari 2011 @ 10:22:
Hier helaas geen vogel te bekennen, volgend jaar hoop ik er een heleboel te hebben!
Hier helaas geen vogel te bekennen, volgend jaar hoop ik er een heleboel te hebben!
woensdag 2 februari 2011 om 14:17
woensdag 2 februari 2011 om 14:22
woensdag 2 februari 2011 om 14:26
Suze, beterschap en sterkte als AM.
Bam, ook beterschap voor J. Hopelijk snel weer de oude. Heb je nog leuke reacties gekregen op het feest?
Amalia, beterschap. Fijn dat je even naar de dokter geweest bent.
Bridges, wat lollig zakgeld. Daar heb ik hier nog niemand over gehoord.
Star, ik heb net een nieuwe stoel voor jongste gekocht, maar daar heb je niks aan .
Bam, ook beterschap voor J. Hopelijk snel weer de oude. Heb je nog leuke reacties gekregen op het feest?
Amalia, beterschap. Fijn dat je even naar de dokter geweest bent.
Bridges, wat lollig zakgeld. Daar heb ik hier nog niemand over gehoord.
Star, ik heb net een nieuwe stoel voor jongste gekocht, maar daar heb je niks aan .
woensdag 2 februari 2011 om 14:28
Zo, de hele ochtend de kita-klas van oudste op visite gehad. Was erg geslaagd, al zeg ik het zelf. Ze hebben ontbeten en ik had een zak met letter-stickers op tafel gestrooid, dus alle kindjes hun namen zoeken. Zo 2011 . Ze zijn hier bijna drie uur geweest.
En verder heb ik voor volgende week al een afspraak (via via) bij een kinder-allergoloog met jongste. Fijn!
En verder heb ik voor volgende week al een afspraak (via via) bij een kinder-allergoloog met jongste. Fijn!
woensdag 2 februari 2011 om 15:27