Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
quote:Star schreef op 02 februari 2011 @ 09:45:

Wow da's een leuk hip lapje Mal!Ja, en omdat ik 7 meter nodig heb, en de stof aardig aan de prijs was, heb ik bedacht dat mijn moeder na de eerste maanden dan meteen maar een sprei of quiltje moet maken van de stof voor op het peuterbed
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn dat het zo goed bevalt op het werk mamax!

En een dikke voor alle zieke kindjes en hun mama's!

Dat het maar snel lente mag worden, want niks aan zo met al die snotneuzen en zere buikjes.

Valt het op dat ik schilder-ontwijkend-gedrag vertoon?
Nee hoor
Drie op een rij, ik heb er een huisdier bij:

Wim, de Merel! Hij is niet meer weg te slaan uit de tuin en als ik langsloop blijft hij gewoon zitten

Dat er de hele dag 3 katten naar hem loeren op de vensterbank boeit hem ook niet.
Dat colaflesje
Die heb ik wel eerst even uitgespoeld, uiteraard

Dat is de Birdfeeder, van de Blokker!

Fles is al bijna half leeg (of half vol, ik weet niet hoe Wim in het leven staat). En hij is de enige die er van eet.

Vreetzak. Als er sneeuw ligt dan gaat hij net zo lang piepen tot ik een appel naar buiten gooi. Nog veeleisend ook, die Wim.
Hij is altijd in het zwart, dus hij is volgens mij Gothic. Half leeg dus.
Goedemorgen,

Maatje nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Suze beterschap voor je meisje. Balen dat je dan ook nog alleen bent!

Mamax, fijn dat je 1ste werkdag leuk was. Lekker geslapen op de bank ?

Mal, gave stof!

Haha.. Wim de merel. Geweldig!

Hel, boontjes met broccoli? Goed zeg

Veel plezier met het partijtje!

Amalia, fijn dat je even bij de dokter terrecht kon. Gelukkig alles goed!

Bedankt voor de kaarten voor T. z'n verjaardag. Star en Amalia, jullie hadden dezelfde kaarten! Of hadden jullie dat afgesproken?

Vanmiddag weer zwemles. Gelijk ook kijkzwemles. Pff.. ik kan wel in mn zomerkleren daar gaan zitten. Wat een warmte!

Ik heb van mn ouders echt een mooie armband en ring voor mn verjaardag gekregen! Ben er helemaal blij mee.
quote:Maleficent schreef op 02 februari 2011 @ 10:22:

Die heb ik wel eerst even uitgespoeld, uiteraard

Dat is de Birdfeeder, van de Blokker!

Fles is al bijna half leeg (of half vol, ik weet niet hoe Wim in het leven staat). En hij is de enige die er van eet.

Vreetzak. Als er sneeuw ligt dan gaat hij net zo lang piepen tot ik een appel naar buiten gooi. Nog veeleisend ook, die Wim.

Hier helaas geen vogel te bekennen, volgend jaar hoop ik er een heleboel te hebben!
Leuk kado Naatie!
voor Mal en Wim!

gave stof hoor Mal! Staat vast leuk! Moet je nog maar 9 weken? Man wat gaat dat snel!!!

Mamax: fijn dat het leuk was! Goed begin!

Naatie: leuk cadeau! Wat is kijkzwemles?

Nam: beterschap dan daar!

Zo. Eens even Star d'r ei zoeken en bekijken!
Maatje en T. Nog van harte gefeliciteerd!!!!! !!!
Mal, mooie stof! van gothic Wim.

Hel, geweldig die boontjes! Ik koos vroeger vaak boerenkool, klinkt van hetzelfde kaliber! Succes (sterkte?) met het feest vandaag!

Mamax, klinkt erg leuk van je nieuwe baan! Leuk!

Naatie, leuk dat het feestje geslaagd was. Succes met de zwemles.
Suze, beterschap en sterkte als AM.

Bam, ook beterschap voor J. Hopelijk snel weer de oude. Heb je nog leuke reacties gekregen op het feest?

Amalia, beterschap. Fijn dat je even naar de dokter geweest bent.

Bridges, wat lollig zakgeld. Daar heb ik hier nog niemand over gehoord.

Star, ik heb net een nieuwe stoel voor jongste gekocht, maar daar heb je niks aan .
Ei gelegd over je ei
Zo, de hele ochtend de kita-klas van oudste op visite gehad. Was erg geslaagd, al zeg ik het zelf. Ze hebben ontbeten en ik had een zak met letter-stickers op tafel gestrooid, dus alle kindjes hun namen zoeken. Zo 2011 . Ze zijn hier bijna drie uur geweest.

En verder heb ik voor volgende week al een afspraak (via via) bij een kinder-allergoloog met jongste. Fijn!
Hé fijn Jin! Dat is snel! En stickers klinkt leuk! (Hoe bedenk je het toch altijd? Jij bent altijd zo origineel wat dat betreft!)
Echt hema .
Dank voor je compliment Bridges! Ik koop vaak van die dingen als ik het zie en dan graai ik wat als ik iets nodig heb, bijv. met tafel dekken.
Slimme tip wel om ze rustig bezig te krijgen Jin!

Zo, meisjes en ik gaan vanavond bij de MacDo eten. Starman heeft vandaag zijn MJ gehad en moet een nachtje in het ziekenhuis blijven.
Wat is MJ?
Michael Jackson
Zucht. dus hij is gebleekt? neus gedaan? wangen weggezogen/jukbeenderen? haartransplantatie/krullen?

en je facebook word ik ook al niet wijzer van.
Dan is je Engels wel heel beroerd, er staat toch echt wat er vandaag gaat gebeuren
* breekt in *

Geweldige facebookstatus! En nog geweldiger dat ik meteen door had wat er stond te gebeuren. Al had ik een drastischer eindresultaat in gedachten. Kuiltje in kin, bleken inderdaad, implantaten enzo. Maar goed.... sterkte met herstel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven