Good luck!
dinsdag 15 februari 2011 om 17:33
dinsdag 15 februari 2011 om 19:57
Zo hehe, wat is het forum weer raar aan het doen.
Bridge, fijne dag gehad?
Even een voor jongste van Jinny, wat naar dat hij zo verdrietig is.... heb je al wel het idee dat het wat beter gaat?
Bam, wat lief dat Juul een valentijnskaartje wilde sturen
Mamax, was het een goed tegenbod? Spannend hoor!
Nou, ik heb vandaag heerlijk geshopt. Was in een dure schoenenzaak waar 80% korting was, dat is nog eens fijn winkelen. Heb zwarte laarzen met hak en cognackleurige enkellaarsjes.
Bridge, fijne dag gehad?
Even een voor jongste van Jinny, wat naar dat hij zo verdrietig is.... heb je al wel het idee dat het wat beter gaat?
Bam, wat lief dat Juul een valentijnskaartje wilde sturen
Mamax, was het een goed tegenbod? Spannend hoor!
Nou, ik heb vandaag heerlijk geshopt. Was in een dure schoenenzaak waar 80% korting was, dat is nog eens fijn winkelen. Heb zwarte laarzen met hak en cognackleurige enkellaarsjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 februari 2011 om 20:05
Haha leuke dag hoor. Kinderen naar school/kdv. Ik thuis aan de studie (had dag thuis werken gepland) en later alles opgehaald en naar de Mac. Ze vond het helemaal leuk, ook het vieren vandaag op kdv. Schatje... 3 jaar geleden lag ik mijn naweeën weg te puffen...
Mal: ah dat is nog eens leuk shoppen!
Mamax: en? Goed tegenbod?
Hel: hoe is het?
Mal: ah dat is nog eens leuk shoppen!
Mamax: en? Goed tegenbod?
Hel: hoe is het?
dinsdag 15 februari 2011 om 20:44
Quarter Pounder menu met bananenmilkshake
Wie kan even helpen? Moet vrijdag portfolio inleveren. Dit is een soort werkstuk met mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heb ik een verandertraject binnen de school. Geheel moet voldoen aan allerlei eisen waaronder bijlagen, paginanummers etc. Prima. Maar wat doe ik met de bijlagen? Alles aan het einde? of per gedeelte de bijlagen? en als ik ze tussenvoeg (waar ik het meest naar neig) dan erin kopieren en ook voorzien van paginanummers?
Wie kan even helpen? Moet vrijdag portfolio inleveren. Dit is een soort werkstuk met mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heb ik een verandertraject binnen de school. Geheel moet voldoen aan allerlei eisen waaronder bijlagen, paginanummers etc. Prima. Maar wat doe ik met de bijlagen? Alles aan het einde? of per gedeelte de bijlagen? en als ik ze tussenvoeg (waar ik het meest naar neig) dan erin kopieren en ook voorzien van paginanummers?
woensdag 16 februari 2011 om 09:12
Mogge allemaal!
Zo, de jongens lief (hoera, geen strijd met oudste!!!) naar de kita gebracht. En ik ga zo naar de pedicure, even de pootjes laten verwennen.
Bridges, ik neig ook naar bijlagen aan het einde. Succes! Wat leuk dat het een gezellig dagje was. En dat van die Mc klinkt heel goed .
Mamax, gaat goed met jullie huis, hebben de Schotten al gereageerd?
Mal, geweldig dat shoppen! Klinkt ook leuk! Ik heb gisteren leuke voorjaarsschoenen met jongste gekocht, zijn ook leuke schoenen maar wel voor de volle euro.
Zo, de jongens lief (hoera, geen strijd met oudste!!!) naar de kita gebracht. En ik ga zo naar de pedicure, even de pootjes laten verwennen.
Bridges, ik neig ook naar bijlagen aan het einde. Succes! Wat leuk dat het een gezellig dagje was. En dat van die Mc klinkt heel goed .
Mamax, gaat goed met jullie huis, hebben de Schotten al gereageerd?
Mal, geweldig dat shoppen! Klinkt ook leuk! Ik heb gisteren leuke voorjaarsschoenen met jongste gekocht, zijn ook leuke schoenen maar wel voor de volle euro.
woensdag 16 februari 2011 om 10:01
woensdag 16 februari 2011 om 10:03
quote:mamax schreef op 16 februari 2011 @ 10:01:
Erg hè. Voor dat mishandelde steek ik m'n kop in het zand. Maar verder vind ik er niks lekker. Gelukkig eten we er maar weinig. Die mishandelde kippen zijn zo groot, daar ben ik zeker 4 jaar mee bezig voor ik die op heb
Wat eet jij daar dan?
Juist niet
Ik eet een MacKartonnenKoe, die ook niet in de wei heeft gehuppeld natuurlijk.
Erg hè. Voor dat mishandelde steek ik m'n kop in het zand. Maar verder vind ik er niks lekker. Gelukkig eten we er maar weinig. Die mishandelde kippen zijn zo groot, daar ben ik zeker 4 jaar mee bezig voor ik die op heb
Wat eet jij daar dan?
Juist niet
Ik eet een MacKartonnenKoe, die ook niet in de wei heeft gehuppeld natuurlijk.
woensdag 16 februari 2011 om 10:28