Good luck!
donderdag 24 februari 2011 om 21:29
Jin, 3 losse tanden? Zo, dat gaat hard!
Enka, wat raar joh zo in die brief
Lekker briefje Jin ha ha. L en B hadden 2 stokken en hadden er een geweer van gemaakt (jongens.... zucht). Ik zat Desteny een fles te geven, en zij vanachter de bank: poef poef, mama is dood.
Gezellig.
dus ik zeg: nou, lekker onaardig jongens!
Komt B naar me toe, heel schattig met een geschrokken snuitje, zegt ie: aaaah, Desteny leeft nog.
Okee...
Skien was leuk hoor! Desje bij mijn buren ouders
Mal fijn dat Reusje weer baby2 is Laatste weekjes!!! Heooeoeo, je bent HOOGzwanger, stoer!!!
Enka, wat raar joh zo in die brief
Lekker briefje Jin ha ha. L en B hadden 2 stokken en hadden er een geweer van gemaakt (jongens.... zucht). Ik zat Desteny een fles te geven, en zij vanachter de bank: poef poef, mama is dood.
Gezellig.
dus ik zeg: nou, lekker onaardig jongens!
Komt B naar me toe, heel schattig met een geschrokken snuitje, zegt ie: aaaah, Desteny leeft nog.
Okee...
Skien was leuk hoor! Desje bij mijn buren ouders
Mal fijn dat Reusje weer baby2 is Laatste weekjes!!! Heooeoeo, je bent HOOGzwanger, stoer!!!
vrijdag 25 februari 2011 om 19:33
zaterdag 26 februari 2011 om 12:45
Ik ga nu even met Mr J onder de wol. Hij is zelf ook niet meer te genieten nu (net als ik lol). Als ik eenmaal wakker ben dan ben ik ook WAKKER. Dan kan beter Malman blijven liggen, die valt meteen weer in slaap.
Bridge, wat leuk samen naar de bios!
Amalia, nou toch lief dat Desteny wel moet blijven leven he?
je ziet al waar de voorkeuren liggen
Compu, Mr J reageert niet echt op de buik, vindt het wel lekker om tegenaan te liggen, maar als de baby dan schopt ofzo, dan heeft hij niet echt door waar het van komt.
Bridge, wat leuk samen naar de bios!
Amalia, nou toch lief dat Desteny wel moet blijven leven he?
je ziet al waar de voorkeuren liggen
Compu, Mr J reageert niet echt op de buik, vindt het wel lekker om tegenaan te liggen, maar als de baby dan schopt ofzo, dan heeft hij niet echt door waar het van komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 26 februari 2011 om 16:37
Bridges, wat gezellig naar de film! Leuk! Ik hoor ook goede verhalen over die film. Hoe lang ben je AM?
Mal, hadden we kunnen chatten , hier ook zo vroeg. Nog lekker geslapen?
Zou het? Mijn oudste heeft de smaak te pakken. Hij is zonder hulpstukken (maar met een zeer aanmoedigende juf in Jinnytaal ) het zwembad overgezwommen . Ik zeg: en doorgaan .
Mal, hadden we kunnen chatten , hier ook zo vroeg. Nog lekker geslapen?
Zou het? Mijn oudste heeft de smaak te pakken. Hij is zonder hulpstukken (maar met een zeer aanmoedigende juf in Jinnytaal ) het zwembad overgezwommen . Ik zeg: en doorgaan .
zaterdag 26 februari 2011 om 19:38
O sorry, had het wel gelezen maar niet al te veel hier nu ik zo hard werk
Nee joh, als dat al privé zou zijn
Starman gaat volgende week weer volledig werken, werkte 6 uur per dag op advies van Arbo. Heeft nog best wel last van pijn af en toe, maar gaat ok met paracetamol (of een flinke scheut whiskey ).
Vier dagen werken, ja, nou, het valt me eigenlijk wel mee. Ik had verwacht elke avond met de kippen op stok te gaan, maar nee. Het scheelt ook dat C de naschoolse (1 dag) er leuk vindt en dat E haar nieuwe kdv helemaal geweldig vindt.
Nee joh, als dat al privé zou zijn
Starman gaat volgende week weer volledig werken, werkte 6 uur per dag op advies van Arbo. Heeft nog best wel last van pijn af en toe, maar gaat ok met paracetamol (of een flinke scheut whiskey ).
Vier dagen werken, ja, nou, het valt me eigenlijk wel mee. Ik had verwacht elke avond met de kippen op stok te gaan, maar nee. Het scheelt ook dat C de naschoolse (1 dag) er leuk vindt en dat E haar nieuwe kdv helemaal geweldig vindt.