gratis af te halen.....

27-01-2009 13:09 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn dochtertje van 2,5.....zucht....wat kan ik die af en toe achter het behang plakken. Ze heeft nu even een faaaaaase.....die wel erg lang duurt. Het is een schat hoor...("Mama, jij bent mijn aaaaallerliefste vriend!" ) Maar soms....vandaag was ook weer zo'n nee-dag. (en dan zijn we nog maar op de helft... )

Mooi weer, maar we moesten eerst nog even ruzie maken , dus niet naar buiten. Wat ik juist had bedacht dat dat erg lekker zou zijn voor ons. Even een frisse neus. Nu maar rap gegeten en hopperdepop het bed in. Wat een rust....ik ga maar eens wat doen, dan kunnen we zo toch nog lekker naar buiten. Zo, dankjullie wel, ik voel me een stuk beter!
Ha, ha, ha! Je hebt gelijk... Soms zijn het engeltjes en kan je ze wel stuk knuffelen en het volgende moment...

Laat je niet gek maken! Volgens mij doe je het hartstikke goed! Succes vandaag.

Trouwens: als je heel gefrustreerd raakt moet je heel hard gaan zingen. Je voelt de frustratie wegebben uit je lijf. Echt! En ik kan totaal niet zingen en het helpt al!
Volg je hart. Dat klopt.
aggut, ja nou, je mag hier wel even klagen hoor

Het etter

Mijnes is tien jaar ouder, dan gaan ze weer zo doen alleen dan kunnen ze heul goed praten, argumenteren en zuigen. En weten ze ook beter waar je zwakke plekken zitten. (Die broek mam? De moeder van Lotte heeft die ook, maar de moeder van lotte is WEL dun..)
O, en dan lees ik dit, met een dochtertje van net 1, en dan denk ik echt: o men, dit gaan wij ook krijgen! Het lijkt me zo moeilijk als er alleen maar nee uit komt... Maar goed, alles gaat voorbij toch..?
Dit is een advertentie en hoort niet hier. Of je moet haar op het ruiltopic zetten. Waar kan ik haar afhalen en wat wil je in ruil? Lijkt me heerlijk namelijk, zo'n kant en klaar kind. Je weet dat het gezond is, geen bevalling, post-nataledepressie, ze is al 2.5....ja...ik ben er voor in hoor.
K weet het niet hoor, Cha. Mijn vriend is 27 maar af en toe...............
quote:cha schreef op 27 januari 2009 @ 13:14:

O, en dan lees ik dit, met een dochtertje van net 1, en dan denk ik echt: o men, dit gaan wij ook krijgen! Het lijkt me zo moeilijk als er alleen maar nee uit komt... Maar goed, alles gaat voorbij toch..?Eh... die van mij is bijna 9 nu, maar ik zou niet willen beweren dat het voorbij is.....
Zegt die ook nog de hele tijd nee?
hahaaa...ik had nog niet op verzenden gedrukt of ze ging alweer "af"...nu zit ze naast me met rode konen, want ze had haar slaap al uit....juist....

het is zo langzamerhand een mantra geworden hier in huis: "Dit is een fase en gaat weer over...." (Toch? :-) )

zingen lijkt me een goed idee, ze zal niet weten wat haar overkomt....

Ik ga maar eens even wat drinken voor het meisje maken en toosten op de goede afloop! Fijne dag nog!
Het is wel vervangen.

Door de tekst; wacht effe
quote:cha schreef op 27 januari 2009 @ 13:21:

Zegt die ook nog de hele tijd nee? Die weet het beter, denkt ie
Charlotte, ik kan je alleen maar aanraden om heel dwingend te melden dat jullie nú naar ... gaan.

Vul maar in. Bos, oma (vaak een heel goeie oplossing ), winkel, speeltuintje om de hoek, dierenpark... er is vast wel iets.
quote:charlotte1 schreef op 27 januari 2009 @ 13:21:

hahaaa...ik had nog niet op verzenden gedrukt of ze ging alweer "af"...nu zit ze naast me met rode konen, want ze had haar slaap al uit....juist....

het is zo langzamerhand een mantra geworden hier in huis: "Dit is een fase en gaat weer over...." (Toch? :-) )

zingen lijkt me een goed idee, ze zal niet weten wat haar overkomt....

Ik ga maar eens even wat drinken voor het meisje maken en toosten op de goede afloop! Fijne dag nog!Oh. Dus je houdt haar toch? Jammer hoor...
Ik zeg ducktape!

Heerlijk rustig, ze blijven op hun plaats, geen bende............eindelijk tijd om eens fatsoenlijk te gaan forummen!
Ze zeggen ook wel eens: keuzes geven, dus of dit of dat (of een broek of een rok, of kaas of worst) Maar helpt dat een beetje of is het dan nog steeds nee de hele tijd? Of verzint ze dan een 3e alternatief: kaas of worst? Jam!
Ach joh, dat maakt ook niks uit. Dan maak je een broodje jam, en dan hoeft ze dat ook niet. Nee, wil niet jam. Ja maar je wilde het zelf... Nee wil niet. grrrrrrr

Je merkt ik heb er 3, die zijn nu gelukkig al ouder, maar ik ben bang dat het nog niet echt over is
hahahhaa....mijn humeur klaart op. Volgens mij moet ik ook gewoon ongesteld worden...

De ene dag kun je er beter mee om gaan dan de andere dag. Nu kan ik er heeeeeel goed mee omgaan. Lees: ze mag even dvd kijken tot haar zusje wakker is.

Ik weet volgens mij best goed hoe ik het het beste kan aanpakken, nu zij nog!

Ze heeft hele duidelijke grenzen nodig en is ook erg gevoelig. Wil veel knuffelen als ze "stout"is geweest. Ach, ze is ook een schat...ik houd haar toch maar! Maar ducktape.....onthouden we!
Men haalt behang, bij bv de gamma en dan ook de lijm, kindje erachter en plakken maar.
Of gewoon een rol duck tape:

quote:potsiedikkie schreef op 27 januari 2009 @ 13:26:

Ik zeg ducktape!

Heerlijk rustig, ze blijven op hun plaats, geen bende............eindelijk tijd om eens fatsoenlijk te gaan forummen!
aaah, in eerste instantie grappig om te zien, maar ook een beetje eng. Brrrr!
quote:Suzeli schreef op 27 januari 2009 @ 13:18:

K weet het niet hoor, Cha. Mijn vriend is 27 maar af en toe...............
O getver! Dat ziet er wel heel naar uit. Voordat je daar uit gepeuterd bent! Kun je dan nog wel ademhalen?

Pure kindermishandeling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven