Hallo Wereld, wie kent dit?

09-10-2008 17:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

onlangs hoorde ik dat er een voorlichtingswebsite/mailinglijst bestaat voor zwangere vrouwen en jonge ouders. Het heet "Hallo Wereld". Omdat ik hier nog nooit van gehoord had en het me misschien wel interessant lijkt, vroeg ik me af of jullie hier ervaring mee hebben? Kennen jullie het? En wat vinden jullie ervan? En voegt het wat toe aan bv. zwangerschapscursussen?

Mijn interesse komt ook voort uit het feit dat het een programma is dat geinitieerd is vanuit de overheid, maar ik er ondanks nooit wat van gehoord had....

Groeten.
Carpe Diem
Ik zou je OP wat anders formuleren, want riekt naar reclame zo...
http://www.hallowereld.nl/

Google is je beste vriend (los van ons natuurlijk )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Star schreef op 09 oktober 2008 @ 17:35:

Ik zou je OP wat anders formuleren, want riekt naar reclame zo...Reclame? Hoe zou ik het dan moeten formuleren als ik benieuwd ben naar andere mensen hun reakties?
Carpe Diem
Het is iig gratis dus je kan het altijd proberen en zelf een mening vormen erover natuurlijk. Iedereen is anders, de een loopt weg met een consultatiebureau en de ander haat die adviezen, dus, aanmelden zou ik zo zeggen en laat ons weten wat jij er van vindt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik werd echt overstelpt met info over Hallo Wereld. Kreeg er info over bij de hielprik/gehoortest en vaak via foldertjes/consultatiebureau etc. Uiteindelijk toch maar aangemeld, krijg je elke maand een mail met een link om een aantal vragen te beantwoorden over je kindje op die leeftijd. Maar wat een dom gedoe zeg. Vragen als: Kan het kwaad om in de omgeving van je kindje te roken? A) nee B) ja C) als je onder de afzuigkap rookt kan het geen kwaad. Zoiets... Dus nee, ik vind niet dat 't wat toevoegt.
voegt idd niks toe
Voegt inderdaad niks toe, behoorlijk 'domme' adviezen als je het mij vraagt. Ik bedoel met 'dom', enorm voor de hand liggend, zoals Elisabeth24 al beschrijft. Heb in al die tijd nog nooit een advies gekregen via die site wat ik niet met gezond verstand kon bedenken.
Na de geboorte van mijn zoon heb ik een cd van Minister Rouvoet ontvangen wat Hallo Wereld heet en in het begeleidend schrijven werd ik van harte gefelciteerd met mijn kind.

Ik had er nog nooit van gehoord en ben ook niet bekend met de website en andere info. Maar, aanmelden en zelf een kijkje nemen kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik vind het een beetje zonde en ik had het geld dat ze er aan hebben besteed liever op mijn bankrekening gekregen.

Ik denk dat de bedoeling is om domme mensen advies te geven. Alleen denk ik dat die domme mensen de weg naar de site niet weten te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven