hele nare dromen na bevalling

18-08-2008 19:47 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week bevallen van een prachtige dochter. De bevalling ging heel goed en heel snel. Na de bevalling kreeg ik alleen hele enge dromen. Niet perse over haar, maar echte hallicunatiedromen over bijvoorbeeld plasticpoppen die leven. Als ik wakker werd, zat ik nog even in die droom en zag ik spullen aan voor dingen. Ik werd echt bang en durfde niet meer te slapen. Nu gaat het wel beter en heb ik af en toe nog enge dromen over haar. Hierdoor is mijn kraamweek heel erg tegengevallen. Was zo bang dat ik in die dromen zou blijven hangen. Wie had dit ook? En hoe ben je hier mee omgegaan?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!!! Bij mij kwam dit wel wat later opzetten en verdeen na een aantal weken weer. Werd echt bijna iedere nacht badend in het zweet wakker. Wat hielp was om mijn man meteen te vertellen over mijn droom, zodat ik het 'kwijt' was. Nu ben ik weer zwanger en kan weer af en toe van zulke dromen hebben, vreselijk! Hopelijk duurt het bij jou in elk geval niet al te lang! Sterkte!
Héél herkenbaar. En dan van die dood- en doodenge dromen; op een gegeven moment durfde ik amper meer te slapen. Met een paar weken werd het gelukkig minder en op een gegeven moment geen hele enge dromen meer.

.... Nou ja, zo nu en dan een droom over dat er iets mis is met man en kind en dat ík ze dan moet redden. Van die 'gewone' enge dromen dus.

Ik vertelde mijn dromen ook aan mijn man, op die manier realiseerde ik me een stuk beter wat waar was en wat niet.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven