Hellup!! Incl poll!

21-10-2010 18:36 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hellup topic omdat ik weet dat jullie daar zo gek op zijn met een poll!

Ik ben zwanger en nu twijfel ik aan alles. Normaal ben ik niet zo maar nu wel dus. We hebben behang uitgezocht en we gaan morgen (!) behangen, maar ik twijfel aan het behang! We krijgen een jongetje en nu vind ik het behang meisjes-behang. Maar ik wil ook niet echt een jongetjes kamer maken, het moet gewoon voor allebei kunnen. Dus wat vinden jullie? Dit is het behang

Het behang is voor

Totaal aantal stemmen: 102

Meisjes (25%)
Jongens Geen stemmen
Kan voor allebei (75%)
Ik vind het heel schattig baby behang. Kan voor zowel jongen als meisje.
Ik vind het een beetje meisjes-achtig..

Maar als het maar voor één muur is en je de rest van de kamer verder een beetje 'stoer' maakt dan kan het best toch?
Vind het wel leuk..

Beetje druk, maar leuk :-).

Kan voor allebei.

Ga je alle muren ermee doen?
Ik zou niet alle muren ermee doen overigens..
Nee, we doen 1 muur hiermee en de andere muren houden we licht. En dan iets van blauwe gordijntjes en beddengoed. De meubeltjes zijn ook wit.
Ik heb geen mening over het behang maar ik vind het überschattig dat je over behang zo kunt twijfelen (en dat meen ik!)

Succes met de keuze!
Als je er maar 1 muur mee doet en de gordijnen e.d. blauw doet dan kan het prima! Hartstikke leuk behang voor baby's!
Ik zou zeggen: doen.

Weer eens wat anders dan Winnie de Poeh of groene kamertjes of hip zilver-met-wit.

Hou daar wel van.
Leuk voor beide, alleen wel druk zeg.

Maar voor 1 muur is het dan wel weer heel vrolijk.

En als je het blauw van de vogeltjes gebruikt, denk ik dat het een hele leuke jongenskamer wordt.

Succes ermee en hopelijk laat je het resultaat zien.
Suuuuperschattig !!! Ik zou het blauw idd gebruiken voor de aankleding van de rest van de kamer dan wordt het vast mooi

Behangze! En als je een eindresultaat wil laten zien (A)
Haha nou zo schattig is dat niet hoor ik weet ook dat ik niet zo moeilijk moet doen en dat m'n vriend heus geen meisjes behang wil voor z'n zoon, maar toch hè?!

Ik ben in ieder geval nu al helemaal blij met de reacties hier! Het wordt denk ik ook wel heel leuk! Inderdaad geen standaard baby behang want daar wordt ik kriegelig van
Heel lief behang en kan makkelijk voor een jongen. Helemaal als je het blauw uit het behang laat terugkomen in de gordijnen etc..
Ik vind het superleuk! Goede keuze

En succes met twijfelen, fijn hè, zwanger zijn!?!?
Wat maakt het überhaupt uit?

Denk je dat een jongensbaby meisjesbehang niet mooi vindt?

Dat hij er van zal vervrouwelijken?

Dat het kraambezoek in de war raakt?

Leuk behang, gewoon opplakken.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Cute!!
Leuk behang!

Doen joh!

Superlief behangetje! Helemaal top voor een baby'tje en kan voor allebei hoor, veel plezier met behangen morgen!
Afschuwelijk behang. Maar het kan voor jongens en meisjes denk ik.
Meisjesbehang.

Maar hoezo moet het voor allebei kunnen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het ook super leuk behang! Het kan voor allebei maar ik zou het eerder voor een jongetje dan voor een meisje doen. In een meisjes kamer hoort roze vind ik
Wat een gaaf behang! Kan prima voor een jongen, doe je er een beetje aqua accenten verder bij.
Ik vind het een geweldig behangtje!!!!
leuk hoor,veel sucses met behangen
leuk behang. als je de rest met blauwe tinten doet wordt het een heel leuk kamertje voor een jongen. Misschien nog een muurtje blauw verven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven