Herfstkids 2007

04-10-2008 13:27 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De group vind je hier.

Tja en wat moet je dan hè? Ik neem aan dat jij 10 drupjes gaat geven, zou ik ook doen als ze het mij verteld hadden. Inderdaad raar dit!
wij geven trouwens tabletjes vit D, 2 stuks wat neerkomt op 5 ug staat erop. jamie heeft sinds gisteren ook een tand door zijn lip, zo zonde! hihi hij heeft een hele dikke boven lip en zit er voortdurend langs te likken omdat het zo gek voelt denk ik!

Mij staat er ook iets bij dat ik voorlopig nog niet naar het cb moet, ik zal wel eens in het boekje kijken van de week.

verder is jamie al een paar dagen niet zo lekker, hangerig, wisselende temperatuur tussen 37 en dan weer 38 meer huilen enz maar wat het nou is??? ik weet het niet op zich nemen we hem wel overal mee naar toe want echt ziek is hij ook niet maar toch niet lekker.. en we zijn druk aan het verhuizen, we hebben sinds vorige maand de sleutel van ons (nieuwbouw) huis gekregen en hebben het casco op laten leveren dus echt alles moest nog gebeuren (hebben we wel laten doen) maar mijn man heeft ook best veel gedaan. echt heel druk dus maar er moet toch iemand iedere keer thuis blijven voor de slaapjes van jamie en als hij wakker is kunnen we nog niet echt allebei klussen dus is hij wat meer naar ouders/schoonouders geweest maar sindsdien roept hij 's nachts weer vaker, is hij vanaf 5 uur half 6 wakker waarna hij zeer regelmatig niet meer verder slaapt en de hele tijd aan het roepen is en begint hij al een beetje te snikken als een van ons zijn jas aantrekt... niet echt leuk dus! zaterdag gaan we in elk geval over dus ik denk niet dat ik veel tijd heb om te reageren de komende tijd. verhuizen en klussen met kinderen is in elk geval echt niet handig, ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou gaan!
Eef: ik heb net gehoord dat het huilen bij het afscheid veel voorkomt op deze leeftijd. Lucia heeft er ook weer veel last van momenteel als we haar 's ochtends bij het kdv brengen. Maar meestal is het snel weer over.

Vervelend dat Jamie niet echt lekker is. Misschien krijgt hij toch wat mee van de drukte rond de verhuizing? Het is voor hem nu ook even anders lijkt me. Bekend verhaal over een casco huis en alle klussen die je dan nog moet doen. Mijn vriend wou alles zelf doen maar gelukkig hebben m'n schoonouders heel veel geholpen en daardoor zaten we niet zo lang in de rotzooi. Ik kon toen ook niks doen omdat Lucia nog bv kreeg en we nog op het eiland woonden. Het was een stressvolle tijd voor ons dus ik kan me helemaal voorstellen dat je niet zoveel tijd hebt voor andere dingen! Goed op jezelf passen hoor! En geef Jamie maar een extra knuffel

Lucia was vannacht ook niet lekker, ze heeft alles eruit gegooid. Maar wij hebben er niks van gemerkt en zagen dus vanmorgen pas dat ze in haar braaksel lag te slapen. Zo zielig! Gelukkig is ze verder heel fleurig vandaag en de fles opvolgmelk van vanochtend is er ook in gebleven. Ik geef eerst maar geen boterhammen enzo, vanavond maar even kijken of ze een beetje warm eten wil en anders maar een boterham. Ze zit trouwens steeds gefascineerd naar de sneeuwvlokken te kijken, zo lief!
hoi meiden!

Het gaat me gewoon niet meer lukken. Vaak op het forum schrijven. En het kost me de ene keer dat ik weer eens wel de tijd heb, heel veel tijd om alles terug te lezen. Wil natuurlijk niet alleen ego berichtjes schrijven, wil ook weten hoe t met jullie gaat.

Daarom ga ik me maar " afmelden" bij jullie! Tis gewoon allemaal te veel even. Prive en werk! Tis niet anders. Kom soms wel weer eens langsvliegen hopelijk.

Heb het heel leuk gevonden om alles met jullie te delen en van elkaar te leren. Jullie veel geluk verder en de nieuwe aanstaande nog een keer-mama's weer veel succes! Jullie kunnen het :-)

Oja en over de VitD, das een nieuwe richtlijn. Is weer eens onderzoek gedaan. Op mn werk adviseren ze nu idd ook 10ug (10 druppels). Maar op mijn CB doen ze nog 5 ug (5 druppels). Je hebt best kans dat binnenkort de fabrikant mee gaat in de nieuwe richtlijnen en de dosering op het flesjes aanpast of de ug verhogen per ml. Zodat je wel 5 druppels blijft geven maar t wel een hogere dosis is. Ik geef Britt ook 10 druppels. Al een hele tijd. toen ik t op mn werk hoorde. Kan trouwens geen kwaad hoor! Ook niet als je 5 blijft geven. Tis gewoon heel verwarrend als je zoveel verschillende adviezen krijgt. Maar dat zal wel altijd zo blijven op het consternatie-buro!

Meiden, heel veel schrijfs.

Liefs bibi
quote:Wyfke schreef op 07 februari 2009 @ 22:52:

@Hellokitty: ik ga maar liever op de adviezen van het cb af dan op dit forum...ik geef anderen natuurlijk ook wel eens adviezen maar het is niet zaligmakend

En aangezien een teveel aan vitamine D schadelijk kan zijn wil ik het ook zeker weten!

@Blink: schrijf je op het september 2007 topic?

Lucia is inderdaad ook supersnel met kruipen, soms klinkt het net of ze aan komt rennen. Ik zat er ook al over te denken om echte schoentjes aan te schaffen, maar las in het boekje van het cb dat je dat pas moet doen als ze minimaal 3 maanden goed los kunnen lopen. Maar de zooltjes van die leren slofjes zijn in no time glad en dan glijden haar voetjes steeds alle kanten op of ze valt. We laten haar op haar slaapkamer (daar ligt vloerbedekking) ook wel eens 'los' en dan beweegt ze veel stabieler.

En ja ik ben nu alweer vier maanden zwanger. Op de één of andere manier had ik in 't hoofd dat er weer wat moest gebeuren als Lucia 1 jaar was en dat is dus gelukt!

Hoi Wyfke, nee ik schrijf op het topic Gestopt met de pil.

Ik heb mijn zoontje wel nieuwe schoenen gekocht. Maar hij probeert het nog niet hoor. Ik vind het zelf stiekem erg jammer dat hij nog niet loopt. Aan de hand wil hij zelfs ook bijna niet. Gaat meteen zitten. Maarja, kan hem niet dwingen en dat wil ik ook niet. Hij 'loopt' nu een beetje op zijn knietjes en het kruipen wordt ietsje minder. Maar ben zo benieuwd. Jouw dochter is al aan het proberen zag ik. Knap hoor! Hier alleen langs de tafel.....

Wat leuk dat er alweer zoveel zwangeren zijn hier. Ik heb ook mega kriebels, maar ik wacht toch nog even met stoppen met de pil. Ik was 7 maanden lang ziek bij mijn zwangerschap en dat zie ik nu nog even niet zitten als het weer zo is. Moet nog teveel met Vincent tillen etc... Dus we wachten nog.

Ik geef overigens 5 Vitamine D drupjes. Ik heb wel gehoord dat kindjes met een donkere kleur huid meer drupjes nodig zijn.
NEEEEEH Bibi, dit is veel te definitief.....je gaat je toch niet afmelden na 2 jaar lief en leed gedeeld te hebben????? Kunnen we via Hyves geen contact houden? Ik wil graag weten hoe het met Britt gaat en ik denk de anderen met mij!!! Als het echt niet lukt of als je er echt geen zin meer in hebt houdt het op natuurlijk, maar ik wilde je niet zomaar met stille trom laten vertrekken

Bedankt voor het vitamine D-advies! Zie je wel dat je hartstikke nodig bent op dit forum??

@Blink: jee, ik heb dat helemaal niet meegekregen dat je zo ziek bent geweest van de zwangerschap! En inderdaad, dat tillen met een dreumes is heftig en zeker als je zwanger bent! Vind het nu al heel zwaar dus laat staan als ik straks echt dik word. Denk dat het aankleedkussen dan maar naar beneden moet want ik trek het nu al haast niet om met haar trap te lopen. Mede daarom hoop ik net als jij dat ze snel gaat lopen. Maar ik vind het stiekem ook wel leuk dat ze nog kruipt, dan is ze voor m'n gevoel nog wat meer baby. Ze heeft ook nog niet zoveel haar dus iedereen schat haar veel jonger in hi hi. Maar goed, ik wacht het wel af. We proberen geen nadruk te leggen op het lopen en prijzen haar alleen uitbundig als ze zelf haar karretje pakt om een stukje te stappen, want voor je het weet vertikt ze het straks. Daar hoor ik ook wel eens verhalen over!
@bibi

Ook al kennen we elkaar nog maar kort. ik vindt het heel jammer dat je pauze in last. Ik hoop dat ik zo mag noemen.

@all

We zijn grieperig hier!!! Dus even geen forums bij houden...

Ik voel me echt bah!!!!
Hey meiden, excuses voor te lang niets van me laten horen.

Ik hoop morgen echt wat uitgebreider te reageren op jullie.

Maar voor nu ff een vraag, evi is slechter gaan eten, met name het avondeten. Wat ik er ook mee doe, fijnprakken/pureren/niets, het maakt niet uit, ze eet het gewoon niet. Uitzonderingen daargelaten.

Vind het echt lastig, yoghurt eet ze wel gewoon met goeie zin, maar dat avondeten, een en al janken, lepeltje gooien, spelen met het eten, ermee gooien. Overigens is het dan gauw afgelopen als ze rare fratsen gaat uithalen.

Wat moet ik ermee???

Maak me misschien wel wat zorgen over voldoende vitamientjes binnenkrijgen. Ben wel allang blij dat het alleen het avondeten is.

Hebben jullie tips of is dit weer zo'n fase die vanzelf over zou moeten gaan.

Liefs van mij.
Margreet: het is inderdaad een fase. Wij hebben het hoofdstuk over éénjarigen en hun eetgewoonten in het boek van Spock nu al tig keer gelezen om er zeker van te zijn dat we het goed doen. Als je wilt kan ik binnenkort wel even wat stukjes overtypen en je sturen via Hyves.

Maar leuk is het niet. Lucia eet over het algemeen nu ook minder warm eten, en de ene dag wat meer dan de andere. Het toetje blijft ze wel goed eten. We proberen het niet te laten merken aan haar, maar het houdt ons wel bezig. Ze is door alle virusjes ook nog afgevallen en ze had al niet veel babyvet meer, dus ik ga binnenkort even langs bij het inloopspreekuur van het cb om haar te laten wegen.

Helpt het misschien om Evi na de lunch niks meer te geven zodat ze rond etenstijd echt honger kan hebben? En laat je haar zelf eten? Lucia wil niet meer gevoerd worden en redt zich goed met haar handjes en experimenteert ook met de lepel.
margreet, wij hebben dat ook heel erg met jamie soms gewoon maar 1 hap avondeten tegenwoordig pureren we het dan en doen het met melk zodat het dun genoeg is in een fles waarvan we het gat in de speen groter gemaakt hebben en deze geven we dan als hij gaat slapen en dan gaat er nog best wat in vaak! eigenlijk natuurlijk helemaal verkeerd want op deze manier belonen we hem eigenlijk dat hij niet eet en heeft hij misschien zoiets van straks krijg ik toch lekker een fles ofzo. maarja aan de andere kant krijgt hij zo wel zijn vitamientjes binnen en hoeven we 's nachts niet 10x ons bed uit omdat hij dan honger heeft!

jamie zijn elfde tandje (kies) is doorgekomen, dit keer met wat meer moeite, veel huilen en 1 dag 39 graden maar of dit daar nou door kwam weet ik niet want hij heeft geen koorts meer maar hoest en spuugt nog steeds (hij hoest normaal nooit en moet nu zo hard hoesten dat hij ervan moet spugen af en toe) jamie had die 39 graden precies de dag nadat we over zijn gegaan naar ons nieuwe huis en we dus nog volop moesten klussen, kwam niet zo heel goed uit dus! maar aan de andere kant sliep hij die dag wel veel dus dat was wel weer handig!

BIBI!!! je komt toch wel nog af en toe????? weer een minder! niet leuk!! goed idee van wyfke om via de hyves contact te houden!

wyfke, aaaah zonde dat ze gewoon een hele nacht in haar spuug gelegen had! het lijkt me trouwens ook erg zwaar al dat gesjouw als je zwanger bent!

blink, bij mij kriebelt het ook wel een beetje maar man wil nog ff niet maar ik twijfel ook nog wel het ene moment denk ik ja maar dan denk ik aan de bevalling en dat het zo ook wel lekker is en dan hoeft het weer even niet meer.

jamie loopt ondertussen, zo schattig! hij trekt zijn benen heel hoog op en zet de dan maar een paar cm voor de ander met zijn voeten naar buiten gericht ziet er erg grappig uit!
anoniem_33253 wijzigde dit bericht op 17-02-2009 07:53
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
@Eef: bedankt voor de tip, maar we zijn hier helemaal van de fles af en dat wilde ik graag zou houden. Ik had gisteravond gewoon nog een kiwi gegeven voor het slapen gaan. Meer om mijn eigen gemoedsrust. Want evi wordt gelukkig niet wakker 's nachts van de honger. Anders was het een ander verhaal geweest denk ik.

11de tandje al, evi zit op 5 (waarvan 2 kiesjes). Zielig dat ie zo hard moet hoesten dat ie er van moet spugen. Geen leuk gezicht.

Jullie zijn nu helemaal overgehuisd? Fijn dat dat achter de rug is.

@Wyfke: heel graag als je een stukje wil overtypen, kan trouwens ook wel eens bij ons in de bieb kijken.

Als ze echt af gaat vallen is het helemaal geen pretje en dan zou ik me ook meer zorgen maken en zeker extra wegen zoals je al gaat doen.

Maar hier wordt evi 's nachts niet wakker van de honger en voor de rest eet ze allemaal goed, dus vooralsnog maak ik me niet al te veel zorgen, maar het houdt me wel bezig, zit vaak te bedenken hoe ik het anders kan aanpakken ofzo.

Ze krijgt als extraatje 's middags na d'r slaapje al niet echt veel, doosje rozijntjes of plakje ontbijtkoek of een babyrijstewafeltje met eeen bekertje ranje, dus al bij al krijgt ze niet veel dan. Dus ik denk niet dat het ligt aan het feit dat ze geen honger zou hebben.

Bij evi is het op en af wanneer ze geholpen wil worden en wanneer niet. Bv pap 's ochtends lepel ik altijd voor haar, brood doet ze zelf, normaal het avondeten ook en als ik een potje geef dan help ik haar en dat vind ze dan wel goed. Maar het zeker nog niet alles "zelluf doen!"

Wat leuk dat lucia op het kdv al probeer losse stapjes te zetten, merk je dat ze het thuis nu ook probeert?

@Babymerel: veel beterschap!!

@Bibi: hopelijk geen definitief afscheid?? Anders idd gewoon via hyves een kort berichtje over hoe het gaat, hoeven echt geen lange berichten te zijn hoor en gewoon een gezellig hoi is altijd goed. Vind het namelijk wel jammer hoor als we niets meer van je horen. En je hoeft niet op iedereen te reageren en daar hoef je je zeker ook niet schuldig over te voelen.

Nou hopelijk heb ik je overgehaald ;o) om toch heel af en toe iets van je te laten horen op wat voor manier dan ook.

@Blink: leuk om weer eens iets van je te horen. Evi loopt ook nog (lang) niet. Is pas sinds 3 weken gaan kruipen, daarvoor een billenschuiver, wat ze nu dus afwisselt met het kruipen. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ze nog niet loopt, maar het wordt allemaal niet makkelijker, zeker nu ze steeds zwaarder wordt. 12 kilo iedere keer optillen valt niet mee.

Hopelijk loopt ze in juli (bruiloft van zusje) wordt ze soort van bruidsmeisje. Dus de druk ligt hoog ;o)

@Chica: druk met het andere topic volgens mij of niet? Hahaha!! Ik lees daar gewoon bij, zodat ik ook van jou op de hoogte ben hoe het je allemaal vergaat.

Hier nog niets gehoord over de vitamine D; dus ik blijf gewoon 5 druppies geven.

Nou volgens mij ben ik niks superbelangrijks vergeten.

Ben moeeee!! Ga denk ik lekker op de bank liggen.

Liefs van mij!
Hier is merel ook een slechte eten, en vooral het avond eten.....

We geven het gewoon.. 3 2 4 happen. En als het klaar is het klaar. Jammer dan...

Als haar fruit hap maar goed heet. Ik geef ander gewoon iets extra's. Ze vindt de banaan ineens heel lekker,dus ze zit soms 2 bananen achter elkaar te eten. Hier is het nog steeds het zelfde liedje...

Ik ben inmiddels 2kilo lichter. De ontlasting is gelukkig weer war normaler en het overgeven is gelukkig gestopt. Ik kon me kussen naast de w.c neer leggen. Want om het kwatier zat en hing ik boven de pot.
Ik heb een tip voor de mama's van de slechte eters: klaag er op dit forum over en het "eetprobleem" is spontaan over! Lucia eet weer als vanouds namelijk

Heel herkenbaar babymerel. Gelukkig duurt het altijd maar een paar dagen.

Wel grappig, ook mijn geklaag over Lucia's virusjes heeft geholpen. De helft van haar groep op het kdv had laatst flinke buikgriep te pakken maar dat virusje is aan ons huis lekker voorbij gegaan!

Margreet: onze bibliotheek heeft de Spock inderdaad ook in het assortiment. Laat me even weten of je het boek hebt kunnen vinden, anders stuur ik je vrijdag ff een bericht via Hyves. Heb nu weinig tijd en moet morgen weer hele dag werken namelijk.

Lucia heeft zich vandaag schandalig misdragen op het kdv. Ze is een echt krengetje tegen andere kindjes. Of ze nou groter zijn of kleiner: ze krijgen ervan langs als ze iets doen wat haar niet zint. De leidsters zijn dus per vandaag begonnen met corrigeren/opvoeden. Toen ik haar ophaalde was ik er zelfs nog getuige van hoe ze een ander kindje in het oog prikte met een priemend vingertje en ze maakte er een heel boos gilletje bij!!! Terwijl dat meisje alleen maar naar haar toegekropen kwam. Wel raar, aan de ene kant ben ik blij dat ze niet over zich heen laat lopen (deed ik vroeger altijd wel namelijk), maar het moet ook weer niet uit de hand lopen.
@Wyfke: ben nog niet naar de bieb geweest, maar tot die tijd hoef je nog niets over te typen, is best veel werk ws.

Is wel beter dat de leidsters duidelijk hun grenzen aangeven aan Lucia toch.

@Babymerel: fijn dat je al weer iets beter bent. Hoe is het met je cyclus?
Waar is iedereen????

Tis wel heel erg rustig hier.

Ik ben de carnaval rustig doorgekomen, behalve optochten gekeken heb ik niet veel gedaan, voelde me ook niet echt heel lekker. Veel moe nog altijd.

Gister en vandaag weer gewerkt, ben blij dat ik nu weer ff 3 dagen vrij ben.
Op onze Hyves is het ook al zo rustig!

Ik wilde inderdaad nog aan je vragen Margreet of je je actief in het carnaval gestort hebt....hoe gaat dat normaal in z'n werk? Ga je dan op kroegentocht ofzo? Ik heb echt geen idee wat het inhoudt maar het ziet er altijd wel gezellig uit op televisie!

Ik ben ook erg moe. Heb een verwijsbrief voor een extra bloedonderzoek maar daar loop ik al bijna twee weken mee rond. Als ik onder werktijd heen en weer naar het ziekenhuis moet rijden ben ik zoveel tijd kwijt en ik maak m'n uren al amper de laatste weken, en op m'n vrije dagen vind ik het niet zo geschikt omdat ik Lucia dan mee moet nemen dus ik weet even niet hoe ik dit moet organiseren.

Eigenlijk zou ik het wel leuk en praktisch vinden als m'n vriend weer een papadag opnam, maar dat zal er voorlopig ook wel niet in zitten
Hyves is weer aangevuld ;o)

Kroegentocht word vaak op de laatste dag gedaan, dat heet dan dweilen. Maar dat heb ik nooit veel gedaan. Niet echt aan mij besteed.

Ik ben geen echte carnavalsvierder in hart en nieren.

Heb ook zeker niet het gevoel iets gemist te hebben.

Ik wil wel ff op lucia passen hoor ;o) als we wat dichterbij elkaar woonden...

Is je vriend zeer druk op het werk dat ie niet een keer een dagje op kan nemen? Want dat zou natuurlijk het makkelijkst zijn. Of familie die even kan opassen?
wyfke, vervelend dat je zo moe bent! goeie tip trouwens om te klagen hier idd! jamie eet sindsdien ook weer een stuk beter! (een heel potje voor 8 maanden en wat vla toe)

jamie rent nu alle kanten op in huis en loopt allemaal extra rondjes omdat hij het lopen zo leuk vind. ik stond van de week in een winkel en toen liep meneer er zo vandoor, kon ik achter hem aan dus ging hij nog wat sneller lopen vond hij erg leuk!

praten jullie kindjes eigenlijk veel? jamie zegt papa mama bah tita (tik tak van een klok), boem, die, piep, auw, daag, heej en daar blijft het zo ongeveer wel bij. mijn man had het idee dat het weinig was maar volgens mij valt het best mee en hij kan zich aardig duidelijk maken als hij wat wil hmm ik ga stoppen er heeft iemand hier zijn broek vol gepoept, wat een lucht!!!!
ben ik weer, ik zag net trouwens dat hij al 12 tandjes heeft echt veel en bovenin gaat het niet lang duren voor er weer een komt
Eef, het is echt niet weinig hoor wat jamie al zegt aan woordjes. Hier kan ik er nog lang niet altijd wijs uit, het is meer daah (en soms op vragende toon), aadaa. Dus het is al echt knap wat jamie doet hoor, zeg dat maar tegen je man ;o)

En 12 tandjes al, das niet mis, hier zijn het er nog altijd 5.
Lucia heeft nu 16 tandjes, maar dan reken ik ook de puntjes van de hoektandjes mee! Van die laatste (2 onder en 2 boven) heeft ze trouwens al heel lang last, ze loopt overdag zo'n beetje continu met een slab rond en kwijlt er zo drie nat op een dag

Ze zegt woordjes als bah, hi hi, ha ha (en moet dan ook lachen), heit (is Fries voor papa), nanana, die, dat, en dat was het geloof ik wel! Ik heb ook het idee dat ze me steeds meer begint te begrijpen, want als ik zeg "wie hebben we daar?" kijkt ze meteen naar het raam richting oprit, omdat ik dat altijd zeg als haar vader thuiskomt! En als ik zeg "poes" wijst ze ook meteen naar de kat.

Overdag heb ik het trouwens steeds drukker met Lucia. Ze zit echt overal aan en kan ook bijna overal bij. Ben constant bezig koffiekopjes, boeken en bordjes te verplaatsen. Ze klimt nu ook op de bank dus ik kan haar echt niet meer uit het oog verliezen in de woonkamer. Wel een eng idee.
Jee, lucia alweer 16 tandjes, evi loopt niet alleen achter met het gaan staan en lopen maar zelfs met het aantal tandjes ;o)

Ik merk ook dat evi meer snapt dan dat ze praat, maar dat is ook logisch, spreken is velen malen moeilijk als begrijpen.

Hier met de duplo vraag ik ook vaak waar is het paardje/poesje/poppetje etc etc. Ze pakt het dan meteen.

Ik zeg ook altijd als vriendlief thuis komt, ''waar is papa''? Dan kijkt ze ook naar de deur, of kruipt naar de deur toe.

Leuk he al die ontwikkelingen in het begrijpen?

Dat is dan best vermoeiend wyfke, als je haar veel in de gaten moet houden, heb je de box nog staan of niet meer?

Ik neem evi ook vaak mee naar boven als ik daar iets moet doen.
Wij kennen een kindje dat nog briljanter is dan onze kindjes bij elkaar...die legt haar houten puzzelstukjes al op de juiste plek en als je puzzelstukjes van verschillende puzzels door elkaar voor haar neer legt, legt ze deze bij de juiste puzzel.

Lucia durft trouwens echt nog niet los te stappen. Vandaag liet ze weer even per ongeluk de salontafel los en daar schrok ze zo van dat ze met haar vlakke hand op het tafelblad sloeg en ze keek me toch verbaasd aan! Wel heel apart dat ze dan ineens zo begint te wankelen, terwijl ze heel stabiel aan onze hand loopt of achter haar karretje stapt.

We hebben de box inderdaad nog staan, die is erg handig als ik even wil douchen ofzo!
Ik ga het vanaf nu ook hier vertellen, voor diegene die het nog niet wisten....ik ben zwanger!!

Vandaag 8 weekjes en een goede echo achter de rug, we zijn erg happy.

Moe en misselijk ben ik nog altijd, hopelijk komt daar gauw verandering in.
Leuk he Margreet, om voor dit geweldige nieuws uit te kunnen komen! Heeft je familie leuk gereageerd afgelopen weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven