Herinneringsboeken voor overleden kinderen

06-10-2008 16:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Dit is reclame en mag dus niet.
reclame mag niet op dit forum, en als je dan reclame maakt zorg er dan voor dat je tekst klopt.
Ja het is reclame, maar toch vind ik het wel nuttig. Fijn dat er nu dit soort boeken bestaan.
Reclame? Sorry. Niet welbewust
Maureen_Clara, je bent nieuw op het forum zeker?

Zie het forum als een soort van kroeg: het is niet de bedoeling dat je binnen komt, al roepend dat dit-en-dat-product gewéldig is, ten overstaan van iedereen zeg maar.

Terwijl als je een gesprek opvangt dat toevallig gaat over het onderwerp waar jij net een bijpassend product voor ontdekt hebt, het juist heel waardevol kan zijn als je even "inbreekt" in dat gesprek om te vertellen dat dit-en-dat-product daar misschien wel wat aan toevoegt.

Ik snap je drang om dit soort informatie wereldkundig te maken. Het is informatie die jij waarschijnlijk maar wat graag gehad had toen jij in deze omstandigheid kwam te verkeren. Maar er een nieuw topic over openen gaat in tegen de forumregels en ook tegen de forumgebruiken. Terwijl je in een topic waarin iemand beschrijft dat haar kind na x weken zwangerschap in d'r buik is overleden heel goed en heel gerechtvaardigd kunt vertellen dat ze misschien wel iets heeft aan een gedenkboek.
Zou de link wel willen hebben
quote:mika65 schreef op 06 oktober 2008 @ 23:44:

Zou de link wel willen hebbenIk ook. Ik zal zo even googlen en als ik het kan vinden zet ik hem hier neer.
Volgens mij is het een boek van Klara Lenzen. Herinneringen aan jou. Ik kan het verder zo snel niet vinden en moet nu weg. Ik doe vanavond nog een poging.
quote:Maureen_Clara schreef op 06 oktober 2008 @ 22:53:

Reclame? Sorry. Niet welbewust Geeft niet Maureen_Clara. Bedankt voor het aanpassen van de openingspost.
Angel, mag ik aangeven dat je info kan vinden via google? Op naam auteur en zoekterm sterrekinderen kan je de uitgever vinden. Is geen probleem neem ik aan?
Bedankt Suze2
Volgens mij wordt wat ik in mijn post aangeef beschouwd als het verschil tussen reclame (spammen) en informatie geven. Als iemand vraagt naar het bestaan van zo'n boek en jij geeft er info over, dan is dat een vriendendienst. Als je hard roepend "dat en dat boek is te koop!!!" het forum op wandelt, dan is het reclame.
Dank en verontschuldiging ... De link wer bedoeld als antwoord op een topic waarin iemand beschreven heeft dat het baby overlijd - hoe mijn baby ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven