Hersenschudding

02-05-2010 17:09 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is vanmiddag gevallen van een stoel. Hij had hoofpijn en is op bed gaan liggen. Toen ik hem een par uur later kwam halen met de auto, ware we nog geen 2 minuten onderweg en hij spuugt heel de boel onder. Thuis gelijk naar bed gegaan en na een half uurtje viel hij in slaap. Een paar vragen die in mij op komen: Elk uur wekken, maar waar moet je dan op letten? Zal ik hem laten slapen nu of zo wakker maken voor het eten? Wie heeft ervaring, of is elek hersenschudding totaal anders?
anoniem_103912 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 11:27
Reden: privacy
% gewijzigd
Na een auto ongeluk heb ik een whiplash opgelopen, de eerste symptomen leken echter meer op griep. Koorts, hoofdpijn, moe, overgeven enz enz enz. Achteraf gezien had ik dus een vette beschadiging aan mijn nek, waarvan de gevolgen nu nog letterlijk voelbaar zijn. Ik ben pas na twee weken naar mijn huisarts gegaan...helaas...

Ga naar de HAP.
No ik had niet goed gelezen... sorry.
Mijn zoon had een zware hersenschudding,en heeft meer als een jaar nog zware migraine achtige hoofdpijn gehad als gevolg van te kort rusten(kon hem niet op bed vastbinden helaas)

Vind echt dat je het belang van je kind voorop hoort te stellen,en niet je kind dumpen bij zus omdat jij zo nodig moet gaan werken?

Welke baas houdt hier geen rekening mee?Sorry maar als ik bel dat er iets met mijn kinderen is,kom ik NIET werken, of de baas dat nou bevalt of niet..

En zeker niet naar de bioscoop zeg,met een hersenschudding?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven