Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
haaaai ladies!

Druk druk druk, Prinsjesdag, ministerieborrel, nu sporten (goed excuus om geen vino's te drinken).

GW, leuk een meidje! En handig, van je zus.

De rest komt morgen weer, en ik mag weer voor een echo in 3d!

doeiiiiii
GW wat leuk een meisje!! Dat ze dat nu al zien zeg.

Ik moet nog wachten tot vrijdag en ik kan je zeggen dat valt niet mee.

Riz gelukkig met jullie ook alles goed. Ik kan me voorstellen dat je in de rats hebt gezeten.

HIer net ff lekker in bad geweest. Na een dagje klussen en mijn zus ophalen was ik daar ff aan toe.

Momo dat had ik ook al naar mijn moeder gestuurd. Maar ik denk dat ie heel erg blij is als hij zijn voeten op nederlandse bodem zet.

Hier ben ik er eigenlijk niet zo bezig met wat ik van wie krijg. Ik krijg iedere keer wel wat. En van wie dat dat nou meer is zal me een zorg zijn. Maar de cadeautjes vind ik wel heel leuk.
Riz, sjeees wat zal je onwijs geschrokken zijn zeg. Fijn dat alles goed was, ben je helemaal gerustgesteld? Hoe voel je je verder?

GW, lief van je zus!

Enne, I'll be honest... vind de jongensnaam op hyves helemaal niets... sorrie. Maar goed, tis ook maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben
quote:partylover schreef op 15 september 2009 @ 20:11:

Da's handig........Mijn broer heeft alles verkocht zonder eerst te vragen of ik miss nog iets wilde overnemen/lenen.

Hmmm... heel sociaal van hem.

Nou, hoef jij je misschien ook iets minder schuldig te voelen over het peet-ouder-verhaal....
Gelukkig was alles helemaal goed met je kleine meisje Gw. En wat leuk een meisje!! Wat zei je man???

Wat liefff van je Duvelman, hopelijk gaat alles goed met Duvel en Duvelbaby!!

Hele dikke voor jou Mariss, hopelijk komt het allemaal goed, Nee het komt gewoon goed klaar…

24e van welke maand is dat Rain??? Krijg morgen mijn rooster voor Oktober…

Hmm balen Deb, hopelijk gaan die weken heel snel om!

Klote Thee, hopelijk kom je de weken een beetje door…

Gellukkig Riz dat bij jullie ook alles goed is, wat een opluchting zeg!

Was vanmorgen gewoon ruim een uur te laat op mn werk pfff, niet zo goed!! Ga er weer vandoor…..
24e oktober, erine.

marriss, heeft HA overigens nog wel een uitstrijkje gemaakt, of niet?
Haai ladies,

Schoonzusje was net hier met een hel tas vol.

Ik heb het dekentje !!! En 2 lakentjes -> alle 3 gekregen van schoonmoeder

Schoonzusje had ook nog wat gekocht (terwijl ze al zo weinig geld heeft)

Een duikelaartje van stof & een waskussenhoes.

Dus ik ben weer blij !!!

Mijn broers hebben trouwens ook alles weggedaan van hun kinderen maar ja dat is wel logisch.. de leeftijden zijn namelijk 8,5 & 4 / 4 & 6

Het kwam voor hun als een enorme verrassing toen ik zei dat ik zwanger ben hahaha

(ze hadden het niet meer verwacht)

Zal deze week foto's maken en op de Haiiffffs zetten
quote:Erine schreef op 15 september 2009 @ 20:39:

Hele dikke voor jou Mariss, hopelijk komt het allemaal goed, het komt gewoon goed klaar

Daar ligt het niet aan hoor, krijg geen klachten van vriend

Moom, ja heb uitstrijkje gehad. Hele dag bloed ervan...al even gegoogled of dat normaal is *foei!!* maar dat kan gelukkig inderdaad zo zijn.

Als er iets bijzonders wordt gevonden word ik gebeld, maar *ik citeer* hij gaat er vanuit dat er niets aan de hand is
Zus had hier nog niets weggedaan omdat ze zelf natuurlijk nog een 2e wilden.

Hihi, ik moet wel een beetje lachen om de reactie om onze naam, had het ook wel een beetje verwacht (vooral een groot deel van mijn familie zou volgens mij wel zoiets hebben van huh? hoe heet dat kind?), maar ach, voor de meisjesnaam hebben we iets minder excentrieks op het oog.

Fanatic, lief dat je nu toch wat van schoonmama hebt gekregen! Was het dat dekentje met die sterren?

Erine, man vond het leuk, maar is tegelijkertijd een beetje bang dat hij als man nu straks helemaal niets meer te zeggen heeft tussen de vrouwen.

Becky, leuk morgen weer een 3d! Ben benieuwd of het al iets meer mensje is! Je bent dan toch iets van 8-9 weken of niet? En dan donderdag nog je gewone echo, lekker zovaak een echo, in het begin heb je helemaal niet het idee dat je zwanger bent, toch fijn dat je dan af en toe even de bevestiging krijgt dmv een echo!
Inderdaad Gw ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op onze Beck! Ik wou dat ik zo vaak een echo had. Lijkt me iedere keer fantastsch om het te zien.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik je naam voor de jongen ook wel apart vind. ( zou er zelf niet voor kiezen denk ik) maar wij hebben dat bij de naam van een meisje hoor.

Spreek je het echt uit op zijn nederlands zeg maar. (zoals het er staat) of zit er een duitse klemtoon in of zo iets?

Haahahah ja die man van jou krijgt nog wat te verduren met allemaal vrouwen in huis. 1 troost mijn vader heeft er nu nog 3 en dat is hem nooit slecht bevallen hoor.

Fanatic leuk he al die spulletjes die je van iedereen krijgt.

Mariss wanneer krijg je de uitslag van het uitstrijkje?
Jeeeeemig, ik lees even niet zoveel hier de laatste paar dagen en jullie schrijven zoooooveel! Maargoed, GW, leuk een meisje!! En ik had het goed. Jippie! Ik vond jouw naam wel leuk hoor. Ik hou wel een beetje van die stijl, maar het is inderdaad een typische "wel of niet naam". Je kunt hem niet een beetje leuk vinden.

Marriss, wat spannend allemaal met die onderzoeken die je gaat krijgen. Ga je nog bellen of ze ook gelijk zaadonderzoek kunnen doen? Het is natuurlijk niet leuk als je "officieel" doorverwezen wordt, maar aan de andere kant: je kunt niet ontkennen dat jouw cyclus af en toe raar doet en dan is het wel heel fijn dat er eens serieus naar wordt gekeken. Nogmaals !

En Duvel dus een spoedkeizersnee. Klinkt wel heftig hoor! Ik ben benieuwd naar de verhalen als je weer een beetje tijd hebt om te computeren. Nu eerst maar genieten van jullie mannetje!

De foto is echt heeeel lief in ieder geval!

En Ik, ik ben ook benieuwd naar jouw verhalen en foto's. Fijn dat ze er eindelijk is! Nu eindelijk vadertje en moedertje spelen!

En Leo, zet 'em op!!!! Het kan nu gewoon ECHT niet lang meer duren.

Riz en GW, gelukkig was de schrik voor niks. Niet leuk die harde buiken en onrust!

Thee, jij hebt het ook zwaar volgens mij. Lijkt een beetje op Charlottes verhaal. Poeh zeg. Heb je al een hobby ontwikkeld? Je moet toch iets doen met je dagen? Misschien, net wat GW zegt, een beetje crea-bea achtige dingen doen voor de kinderkamer?

Gelukkig fanatic, je schoonmoeder en -zusje kunnen je dus nog wel verrassen op een positieve manier! Volgens mij zijn ze ook echt wel blij hoor met de komst van hun kleinkind/nichtje, anders kopen ze die dingen niet!

Ik ga er zelf vanuit dat ik nks krijg van ouders/schoonouders. Daar reken ik echt niet op. Wij willen een kind en ik verwacht niks van hun in materiele zin, alleen dat ze een lieve opa en oma worden (en misschien af en toe oppassen )

Nog een dikke voor Erine.

Marriss, ook jij was een top-TO! Wees niet beledigd. En moom doet het ook super. Zo goed dat ik nu al weet dat ik er nooit aan zal kunnen tippen en bij deze dus al bedank om ooit TO te worden, haha!

Nou, ik ben uitgeluld.

doei!!
ik vind jullie allebei super TO's marriss en moom! marriss is onze oer-TO en moom is toch wel de ultieme jompel-TO! ik zie ook de aangepaste lotto stand hoor, dus mocht mijn puppy een meisje zijn dan kan ze met een gerust hart geboren worden, rain zegt dat het mag

ik ga over 3 uurtjes naar schiphol mijn man ophalen, whiehoeoeoeo!!

becky gaaf morgen al weer een echo, leuk hoor!
en nog een voor jullie allemaal, omdat jullie lief zijn en omdat ik zin heb in onze meeting (de 24e okt.?)
Jaaa, ik heb ook zin in de meeting! (straks valt het enorm tegen,... Zie je mij in het echt en denk je "oh nee, moet ik met HAAR een hele middag doorbrengen??" Hahahaha)

En wat fijn dat ie weer bijna thuis is!

Van mij mag je ook een meisje krijgen hoor Hus! Mijn intuitie zegt een jongen, maar mijn intuitie heeft vrijwel nooit gelijk...
hus, mijn intuitie laat me ook in de steek, ik dacht bij mijn zus een meisje, werd een jongen, bij mezelf dacht ik jongen, toch een meisje. Dus zo gezien zou het bij jou dan toch weer eerder een meisje zijn, nog even afwachten en dan weten we het!

Je man komt wel echt midden in de nacht aan of niet? Hij mag blij met je zijn dat je hem dan toch nog komt ophalen op zo"n laat tijdstip!

En volgens mij zijn er idd de meeste mensen die de 24e kunnen! Zullen we dat dan maar vastleggen?
ik weet zeker dat ik dat niet denk speec!

hahaha maar dat zou wat zijn he, zitten we daar met z'n allen, en is het stil... "waar zullen we het nu eens over hebben" maar dat kan ik me niet voorstellen als we hier zoveel pagina's vol kunnen kletsen!

kun je intuïtie vergelijken met richtingsgevoel? want dan gaat het ook absoluut niet kloppen dat ik denk dat het een jongetje is. als ik denk dat we ergens rechts moeten, kun je maar beter links proberen...
hij landt om 3 minuten voor 2 als het goed is, jazeker ga ik hem ophalen, ik sta met mijn armen uitgestrekt op hem te wachten

ik ga de 24e meteen in mijn agenda zetten, leuk!!
quote:husky schreef op 15 september 2009 @ 21:39:

ik weet zeker dat ik dat niet denk speec!

hahaha maar dat zou wat zijn he, zitten we daar met z'n allen, en is het stil... "waar zullen we het nu eens over hebben" maar dat kan ik me niet voorstellen als we hier zoveel pagina's vol kunnen kletsen!

Haha, dat je zo'n gesprek krijgt van "duuuuuuuuus.... best lekker weer he vandaag?" Nee, dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen.

Ik had bij mijn gebrek aan intuitie eigenlijk mijn gebrek aan richtingsgevoel in gedachten. Ik voel dus echt NOOIT aan welke kant we opmoeten. Maar eigenlijk weet ik niet of het geslacht-van-de-baby-voorspellen door hetzelfde hersengebied wordt gereguleerd...
intuitie is geen richtingsgevoel, tenminste bij mij niet. Want ik heb altijd een goed richtingsgevoel (man neemt niet eens de moeite een kaart te lezen, hij vertrouwd liever op mijn richtingsgevoel)
Ik en Duvel, wauw gefeliciteerd! Hier heb je het voor gedaan en dan is het ineens zo ver. Bijzonder hoor.

GW, wat leuk een meisje! Bij jou op de echo ook een koffieboontje te zien? En nu mag je dit leuke bericht helemaal zelf verwerken. Hoop dat je vriend en familie snel bereikbaar zijn.

Voelen harde buiken een beetje hetzelfde als steek in je zij? Of voel je dan de hele buik in één keer? Ik weet namelijk niet of ik het al een keer gevoeld heb.

Riz, ga je deze 2 weken nog volmaken met werken of stop je toch eerder nu je die harde buiken hebt gehad? Vorige week leek het me nog totaal overbodig dat ik over 3 weken al verlof zou hebben (net of het ongeoorloofd is of zo) maar deze week ben ik er ineens helemaal aan toe.

Becky, zit je zo dicht op het vuur dat je Prinsjesdag van zo dichtbij meemaakt?

Een groet aan de anderen die ik niet genoemd heb. Leuk dat jullie gaan meeten. Ik had de vorige keer al aangegeven dat ik niet zou komen. Denken jullie wel even aan mij als ik dan iets heel anders aan het doen ben ?

Ik heb nu enorm last van nesteldrang. Mijn bed kraakt want de matrasbeschermer ligt er op. Het geboortekaartje is klaar. Alleen nog even kijken of de proefdruk goed is. Aankomend weekend ga ik met mijn moeder het kamertje schoonmaken en het bedje opmaken. En dan......... ga ik me waarschijnlijk enorm vervelen en kom ik jullie vervelen .
Nou ja, als jullie de 24e een borrel op mijn verjaardag nemen, ben ik er tenminste toch een beetje bij...

*overweegt dit jaar de 25e jarig te zijn ipv de 24e*
murron, ik zag op de echo 2 witte streepjes (de schaamlippen volgens de gyn) wat voor koffiboontje bedoel jij dan?

Verder kon ik me ook nooit zoveel bij een harde buik voorstellen, maar nu dus wel. Bij mij voelde het echt alsof er een dikke sinasappel onder in mijn buik zat, was dus mijn baarmoeder die echt knetterhard was. Maar goed, weet niet of dat bij iedereen zo is, ik heb er maar van gemaakt dat dit een harde buik is.
Tja, waarom ben je dan ook de 24e jarig mariss? Moeten we dan maar de 25e afspreken?
ik kan ook wel de 25e hoor....
Nee joh, als de meeste mensen de 24e kunnen moeten jullie lekker gaan meeten! Zondags komt mij over het algemeen erg slecht uit ivm sportwedstrijden (erg kleine vereniging met weinig spelers, dus geen enkele speler kan eigenlijk gemist worden...)

Er komt vast wel een tweede meeting. En dan heb ik ook gewoon een dikke pokkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven