Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Ik en Duvel!!! Gefeliciteerd!!!!

Nou ja GW.....ik heb vannacht dus precies hetzelfde gehad en heb vanmorgen ook in het zh gezeten!!! gelukkig was hier ook alles goed....baarmoeder nog dicht. Urine ook goed...nu de kweekjes nog afwachten, maar de kleine maakt t super gelukkig!

Hoe bizar zeg!
Fanatic: ik kan me voorstellen dat je je er druk om maakt. Rot voor je vriend als de anderen wel vanalles krijgen en hij niet. Dan voelt niet fair. Ik heb het idee dat het bij jou ook niet zozeer gaat om de hoeveelheid spullen, maar meer om het gevoel erbij.

Theemuts: vervelend voor je dat het allemaal zo pijnlijk is. Rustig aan doen maar.

GW: een meissie! Wat leuk! 'k Ga gauw op hyves naar de naam kijken... En doe het een beetje rustig aan hoor!
Oh Riz, je zult wel even in de stress gezeten hebben. Fijn dat alles goed was
rain dat klopt, volgens mij staat jouw voorspelling nog niet in de tabel verwerkt, want jij bent de eerste en tot nu toe enige die bij mij een meisje voorspelt!

stoer he, dat wij het eerder weten dan gw-man

riz dat was bij jou dan ook schrikken!

hoe kan het... tegelijk en hetzelfde als bij gw... gelukkig was de uitslag ook bij allebei helemaal goed!
GW: jeeej wat leuk, een meisje!!

Goed dat je het rustig aan doet vanavond, en lekker met de beentjes omhoog gaat zitten!

Gelukkig was verder alles goed met jou en met de baby!

Riz: bij jou ook al, wat een schrik ja! Gelukkig is bij jou ook alles goed en doet je kleintje het ook nog goed!!
jeetje riz, jij dus ook al in de stress gezeten! Vind het gewoon ook moeillijk om in te schatten wat nog normaal is, maar met o.a. jouw verhaal in mijn achterhoofd wil ik geen risico nemen. Gelukkig was het bij ons beide okay!

Enne, gw-man is ondertussen ook op de hoogte!
Zo, en nu ben ik thuis dus dan moet het lukken met die plaatjes....anders wordt ik gek!

Speciaal voor Duvel:

Speciaal voor Ik:

En Husky, ik denk dat Momo dat alsnog wel even gaat verwerken nu ze dit leest....

Riz, jeetje jij ook al inderdaad. Maar ook bij jou gelukkig goed nieuws!
rain, ik had vanmiddag toevallig nét de laatste lotto's opgenomen, die van jou dus!! dus, husk, je meisje-voorspelling staat er hoor...

Riz, dikke schrik meid! jemig! gelukkig alles goed. dikke knuf!!
quote:Rainbow30 schreef op 15 september 2009 @ 18:32:

En Husky, ik denk dat Momo dat alsnog wel even gaat verwerken nu ze dit leest....

'k doe nog wel zo mijn best...
En, vind GW man het ook leuk dat hij een dochter krijgt?
Moom, heb ik al gezegd dat je de aller-aller-aller-aller-aller beste TO bent die er bestaat?

Nee......nou bij deze dan!
Speciaal voor Momo:

gekkie rain!
maar serieus, jouw lotto zou er nu in moeten staan (zie husk puppy). zien jullie ze ook!?
Check, ja, staat erbij!
man dacht al dat we een meisje zouden krijgen, wilde hij eigenlijk ook het liefst (ik grap dat hij bang is dat hij bij een jongen mee moet naar voetbal, wat hij haat...) maar is nu een beetje bang voor de vrouwenovervloed in huis (ik, poes en dochter). Maar hij vind het heel leuk hoor!
en check, hier ook de nieuwste lotto-standen te lezen!
zuslief heeft me net de hele kledingcollectie waar nichtje uitgegroeid is aangeboden! Trust me, dat is veel....
Gw,wat nice....een meisje!Tof

En die jongens naam die jullie hadden : I like!!!!!
quote:germanwings schreef op 15 september 2009 @ 19:24:

zuslief heeft me net de hele kledingcollectie waar nichtje uitgegroeid is aangeboden! Trust me, dat is veel....oooh, das lief zeg! maar zij is toch ook (weer) zwanger?
Da's handig........Mijn broer heeft alles verkocht zonder eerst te vragen of ik miss nog iets wilde overnemen/lenen.
Gw, wat leuk een meisje!! Even wennen voor jou zo te horen, volgens mij ging je echt helemaal uit van een jongen of niet?quote:Rainbow30 schreef op 15 september 2009 @ 18:38:

Moom, heb ik al gezegd dat je de aller-aller-aller-aller-aller beste TO bent die er bestaat?

Nee......nou bij deze dan!

Rain, had ik al gezegd dat je me hiermee enooorm kwetst? Nee.... nou bij deze dan!

yep, maar zij krijgt een jongen (mocht ik eigenlijk niemand anders vertellen, maar ik ga er maar vanuit dat ze hier niet mee leest) (en anders, sorry, was in mijn enthousiasme).

Dus de neutrale dingen houdt ze wel, maar de rest (roze,rood, paars en jurkjes etc) krijg ik dan.
ja mariss, vind het ook wel raar een meisje. Ik dacht echt een jongen. Maar nu mag ik dus toch jurkjes etc. gaan uitzoeken.

Maar ik vond jullie eigenlijk beide wel goede TO's hoor! Dus niet huilen...
quote:germanwings schreef op 15 september 2009 @ 20:18:

yep, maar zij krijgt een jongen (mocht ik eigenlijk niemand anders vertellen, maar ik ga er maar vanuit dat ze hier niet mee leest) (en anders, sorry, was in mijn enthousiasme).

Dus de neutrale dingen houdt ze wel, maar de rest (roze,rood, paars en jurkjes etc) krijg ik dan.

aaah wat leuk, GW.

en Marriss, jij blijft onze oer-TO. zonder jou hadden we er niet geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven