Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
hier ook werk in een toch wel mannenwereld. en manlief werkt in dezelfde wereld dus die zie ik ook 5 dagen in de week in pak.

had vanochtend ook het kaartje van duvel bij de post, dankjewel!! en een mooi kaartje ook! vind de 2e naam ook erg leuk, als we een jongenstweeling zouden krijgen zou de 2e naam zomaar die kunnen zijn.

de bijnaam hier... durf ik het op te schrijven, dat is okkie, vernoemd naar de snorkels omdat manlief graag heeft dat ie op babyzwemmen meteen begint met snorkelen en daarna duiken.

jullie hebben niet zo hard gewerkt he vanmiddag was vandaag vrij, net even naar het ziekenhuis geweest, mijn opa was gevallen met de brommer, en een week daarvoor ook al een keer, blijkt nu dat hij een tia heeft gehad, dus niet zomaar gevallen. en ook nu longontsteking erbij...

en net even boodschappen gedaan en naar de toko geweest, zondag ga ik samen met een vriend van ons afrikaans koken voor andere vrienden en ons zelf uiteraard. ben benieuwd wat dat wordt (maar die vriend is kok van beroep dus het gaat vast goedkomen..)
IK, DUVEL en MAYA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Schrok er helemaal van, drie erbij!

Ik ga even terug lezen, das wel nodig...

Hier gaat het inmiddels weer goed. Ik ging vorige week naar de huisarts voor iets heelanders en kwam er vandaan met 'een knobbeltje in mijn borst'. Ik kon een paar dagen later terecht in het ziekenhuis en het waren gelukkig onschuldige cystes. Was wel een paar slapeloze verder inmiddels en ook mijn verjaardag was daardoor niet echt wat het zijn moet. Wel gezellig, maar ik zat er toch niet zo lekker bij. Nu enorm opgelucht. Ongesteld, dat wel. Ik zal eens uitrekenen wanneer ik weer een piesdag heb. Was nu ook weer precies 29 dagen na de miskraam ongesteld. Als het ik het zo zie is het nog maar zo kort geleden. Anyway, wij gaan gewoon door.

Knuffels en kussen van mij
Allereerst Duveltje, bedankt voor je kaartje!!! Mooi hoor. Hij staat op de kast!

Rain fijn dat alles goed was. Hopelijk weet de Gyn waar het aan kan liggen, of een andere oplossing.

Nog bedankt voor de kus trouwens. Voor jezelf uiteraard ook 1. En zo’n egobericht vond ik het niet hoor!

Becky toch fijn dat ze je jong schatten. Bij mij is het altijd tegenovergesteld.

Eh en fanatic en GW waar zit wel eens pies en bloed op?

Verder vandaag natuurlijk de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed. Hersenontwikkeling, groei, organen alles eigenlijk dus dat is weer een pak van ons hart. Ik zag dat sommige ook heeeel graag willen weten wat voor geslacht ons kindje is.

En Dames hebben jullie je lotto kaarten bij de hand?

(roffel roffel roffel)
jajajajajaja!!!
Hier ook bij de post een kaartje van Duvel, hartstikke leuk! Dank je wel!!

Mooi, fris kaartje!

Verder nog een geboortekaartje bij de post vandaag, neef en vrouw hebben een 2ling gekregen, 2 jongens.

Sjonge, allemaal geen zin meer in werken op de vrijdagmiddag?? Wat een pagina's zijn er bij gekomen in 1 middag! Had wel ff wat te lezen.. :D

Ben vanmiddag bij vriendin geweest, zij heeft 2 dochtertjes, van 2,5 en bijna 1,5, echt 2 lieverdjes hoor... Al is die oudste wel aardig aan het peuterpuberen... pfff.. hahaha..

Kon mooi nog even wat dingen aan haar vragen voor straks, zij heeft het allemaal al 2x meegemaakt, en kon dat dus mooi even vertellen.
yaya, ik heb een jongen gegokt!
Polleke: Jeetje wat schrikken zeg bij de huisarts!! Gelukkig was het onschuldig, maar kan me voorstellen dat je er slapeloze nachten van had! *knuf*

Yaya: Nou VERTEL... ben benieuwd!! Heb alleen nog steeds geen zwarte lotto ingevuld *shame on me!!*
@ polleke, jeetje het zit je niet echt mee he! Gelukkig waren het onschuldige cystes, maar wat gaan ze er aan doen? En wat 'goed' dat je cyclus weer op gang is.

@ justdeb, handig, ervaringsdeskundigen!
Duveltje is vandaag uit het ziekenhuis gekomen, er staat een blog op haar hyves!
Duveltje is vandaag uit het ziekenhuis gekomen, er staat een blog op haar hyves!
YAya
ha ha party, ik zit ook te wachten, moet eigenlijk gaan koken maar ben zoooo benieuwd!
Nou? Vertel Yaya.....
Polleke, pfff....jeetje, jij maakt ook genoeg mee geloof ik. En helaas weer ongesteld. Heel veel sterkte meis en een hele dikke knuffel terug
Wat een skon plaatje becks,die mini van jouw....

Wij noemen ons kindje al gewoon bij de naam(als er niemand bij is dan he)Zodat we ook vast kunnen wennen aan de naam,en we er zeker van zijn dat we die nog steeds mooi vinden!!!*en dat is nog het geval*

Verder heeft de vk vandaag me ten strengste afgeraden om nog te gaan werken.Ook veel rug en bekken klachten,maar ben meestal van niet zeuren en doorwerken.Dus nu in overleg met mijn leidinggevende volledig ziektewet in.Heb maar meteen mijn osteopaat gebeld om een afspraak te maken .Ik hoefde ook nog maar 4 weken voor mijn verlof.

Dus nu nog meer tijd om de hele dag in en uit het kamertje te lopen en alles 10 x vast te pakken*en ik werd al gek van mezelf*
yaya, ga je wachten totdat iedereen er is?
Goed van je Rain! Afzeggen kan altijd nog. En het heeft nu lang geduurd, gelijk heb je. Mochten er problemen zijn (wat ik natuurlijk niet hoop) kun je het maar beter snel weten, want dan kun je ook sneller naar een oplossing zoeken!

Shit van die cyste Becks. Ik ha er ook een tijdens een zwangerschap, maar die verdween vanzelf weer. Schijnt erbij te horen. Misschien vraag ik iets heel stoms (heb niet alles gelezen), maar kan het niet gewoon een verschijnsel zijn?
yaya, ik moet echt aan mijn eten hoor! Lasagne, dat duurt ook nog wel even dusse kom maar uit de kast met die jongen of meid.

@ party, een verrekte mooie mini haha. hmm, balen dat je volledig moet stoppen met werken. rustig aan doen he!
Polleke, het enige positieve aan dat je ongesteld bent geworden is dat je lichaam het tenminste snel weer oppikt, maar verder is het natuurlijk gewoon K*T en dan heb je ook nog in de stress moeten zitten vanwege een knobbeltje! Vind je wel nog heel stoer en rustig onder alles, maar mss is dat alleen maar buitenkant? Heb je al uitslag gehad van het chromosomenonderzoek?
jeetje party, ook al niet meer werken, je hebt natuurlijk fysiek ook best belastend werk, denk dat jij bijna de hele dag staat, of niet? Nou, hopelijk gaat het dan weer iets beter.

Vandaag heeft mijn baas weer eens uitgesproken dat ie er echt op rekent dat ik 6 maanden na de geboorte thuis blijf en alles wat ik eerder terugkom is mooi meegenomen...
quote:Polleke1978 schreef op 18 september 2009 @ 18:52:

Goed van je Rain! Afzeggen kan altijd nog. En het heeft nu lang geduurd, gelijk heb je. Mochten er problemen zijn (wat ik natuurlijk niet hoop) kun je het maar beter snel weten, want dan kun je ook sneller naar een oplossing zoeken!

Shit van die cyste Becks. Ik ha er ook een tijdens een zwangerschap, maar die verdween vanzelf weer. Schijnt erbij te horen. Misschien vraag ik iets heel stoms (heb niet alles gelezen), maar kan het niet gewoon een verschijnsel zijn?ik hoop dat het erbij hoort en dat het weer verdwijnt maar vind het veel te lang duren voordat men weer checkt of ie weg is, namelijk pas bij de 20 weken echo, das over 12 weken pas.
en nu vind ik het ook wel tijd voor het grote nieuws van yaya!
volgens mij zit yaya gierend achter haar pc vanwege onze nieuwsgierigheid.
Eisen dat je het eerder wil laten checken Beck! Overigens keken ze bij mij ook pas na drie maanden weer. Maar omdat ze hadden gezegd dat het erbij hoort, maakte ik me niet zo'n zorgen.

Ik krijg de 28ste de uitslag van het chromosomenonderzoek.

Ben niet altijd even kalm hoor, maar probeer nog steeds het betere gevoel vast te houden. Lukt aardig, hoewel het van de week natuurlijk niet zo goed ging... Ik vind het ook allemaal wel veel zo, maar door de enorme opluchting kan ik weer even voort!
Ach, ik weet het toch al. Het wordt een meisje...

Of zouden het er stiekem 2 zijn....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven