Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

maandag 3 augustus 2009 om 16:15
duvel, waar heb je je kaartje uitgezocht? Via internet of via zo'n boek. Ik ben stiekum al heel veel naar kaartjes aan het kijken. Vind dat zo leuk!
Speec, ik vond het ook heel leuk om die temperaturen op te schrijven, via die site werd het dan ook meteen in een grafiek gezet. Dus ik herken het wel hoor.
En momo, wat een lieve knuffel had jij voor rain!
Speec, ik vond het ook heel leuk om die temperaturen op te schrijven, via die site werd het dan ook meteen in een grafiek gezet. Dus ik herken het wel hoor.
En momo, wat een lieve knuffel had jij voor rain!
maandag 3 augustus 2009 om 17:26
gw: we hebben eerst op internet gekeken en daarna een paar boeken opgehaald. Ik vond een aantal kaartjes er op internet anders uitzien dan in het echt, met name de kleur. Vorige week hebben we een proefdruk opgehaald, dus nu kan ik ze binnenkort bestellen! Wel handig, kan je alvast de enveloppen schrijven
maandag 3 augustus 2009 om 17:55
maandag 3 augustus 2009 om 18:02
Zo, heb vanmiddag een middagje vrij genomen. Was helemaal kapot..... een druk weekend kan ik dus lichamelijk ook niet meer aan... Vannacht ook niet zo lekker geslapen, kind was volop aan het bewegen en ik had een beetje krampjes... dus zat vanmorgen slapjes op de zaak...
Normaal kan ik nooit slapen overdag, maar heb zowaar 1,5 uur liggen pitten (met de wasmachine volop aan hihihi)
Ik heb nog geen geboortekaartje uitgezocht. Moet dat binnenkort maar eens gaan regelen.
Normaal kan ik nooit slapen overdag, maar heb zowaar 1,5 uur liggen pitten (met de wasmachine volop aan hihihi)
Ik heb nog geen geboortekaartje uitgezocht. Moet dat binnenkort maar eens gaan regelen.
maandag 3 augustus 2009 om 19:43
Eerst een heeuuule dikke voor Rain, super balen meid! Gaan we samen piesen op 1 september? Begrijp je volledig en dan loop ik nog een maand achter op jou!
Ja speec als je het zo bekijkt is Mei inderdaad wel een hele mooie maand om een baby te krijgen. Maar inderdaad ook hier veel herkenning in je post. Blijf gewoon voor je duimen hoor, you never know!
Moet zeggen dat het deze week niet zo druk op het strand was Yaay, ligt er denk ik ook een beetje aan waar he. Maar toch heerlijk om zo dicht bij te wonen.
Stomme rug he Moom, vanavond nog een massage? Begrijp jou helaas ook, probeer ook mijn best te doen om relaxed te blijven.
Hebben jullie het kaartje wel al uitgezocht Duvel? Ooh lees het nu! Ikke ben benieuwd!
Hahah Charlotte heeft eindelijk opruimwoede hormonen! Rustig aan doen meid.
Hoop zo dat jullie goed nieuws krijgen de 19e Poll, ik duim in ieder geval heeel hard!
Beetje bijgekomen Fanatic?
Hoe gaat het met IK en ikke meisje vandaag?
En met Mexx helemaal in de wolken?
Ja speec als je het zo bekijkt is Mei inderdaad wel een hele mooie maand om een baby te krijgen. Maar inderdaad ook hier veel herkenning in je post. Blijf gewoon voor je duimen hoor, you never know!
Moet zeggen dat het deze week niet zo druk op het strand was Yaay, ligt er denk ik ook een beetje aan waar he. Maar toch heerlijk om zo dicht bij te wonen.
Stomme rug he Moom, vanavond nog een massage? Begrijp jou helaas ook, probeer ook mijn best te doen om relaxed te blijven.
Hebben jullie het kaartje wel al uitgezocht Duvel? Ooh lees het nu! Ikke ben benieuwd!
Hahah Charlotte heeft eindelijk opruimwoede hormonen! Rustig aan doen meid.
Hoop zo dat jullie goed nieuws krijgen de 19e Poll, ik duim in ieder geval heeel hard!
Beetje bijgekomen Fanatic?
Hoe gaat het met IK en ikke meisje vandaag?
En met Mexx helemaal in de wolken?

dinsdag 4 augustus 2009 om 08:12
dinsdag 4 augustus 2009 om 08:47
Husky: Neem het advies van je verlos maar aan hoor! Ik heb er eerst niet naar geluisterd en heb er nu de nadelen van. Zou vanmiddag eigenlijk bij iemand op visite, maar ga zelfs dat niet meer redden... Denk om je lijf!
En voorzichtig he, ongelukje zit in kleine hoekje!
Erine: Ja, heb ik eindelijk die schoonmaakwoedehormonen, kán ik er niks mee!!!
Hier verder niet zoveel nieuws... Gistere iets teveel gedaan en nu kapot.
Waggel als een eend door huis om vooruit te komen.
Het zal vast een komisch gezicht zijn, maar oh oh oh...
En voorzichtig he, ongelukje zit in kleine hoekje!
Erine: Ja, heb ik eindelijk die schoonmaakwoedehormonen, kán ik er niks mee!!!
Hier verder niet zoveel nieuws... Gistere iets teveel gedaan en nu kapot.
Waggel als een eend door huis om vooruit te komen.
Het zal vast een komisch gezicht zijn, maar oh oh oh...

dinsdag 4 augustus 2009 om 08:54
Zo ben ik ook weer!
Gisteren naar het U2 concert geweest, was heel gaaf! En heb het hele concert en voorprogramma (snow patrol) kunnen zien! Toen alles af was 1x een patient naar het ziekenhuis moeten brengen, maar verder niets!
En nu heb ik mezelf voor vandaag een lekkere vrije dag gegund, moet als zwangere natuurlijk wel een beetje op mezelf oppassen!
Riz, ik had het topic van Ils ook al gezien en ik vind het zelfs voor haar nog zielig, alhowel ik d'r normaal gesproken niet uit kan staan. Maar zet me ook meteen weer aan het denken, mijn laatste echo was met 10 weken en bij haar is het met 11 weken nog fout gegaan. Maar niet teveel over nadenken en nog minder dan een week en dan heb ik mijn volgende echo alweer!
Gisteren naar het U2 concert geweest, was heel gaaf! En heb het hele concert en voorprogramma (snow patrol) kunnen zien! Toen alles af was 1x een patient naar het ziekenhuis moeten brengen, maar verder niets!
En nu heb ik mezelf voor vandaag een lekkere vrije dag gegund, moet als zwangere natuurlijk wel een beetje op mezelf oppassen!
Riz, ik had het topic van Ils ook al gezien en ik vind het zelfs voor haar nog zielig, alhowel ik d'r normaal gesproken niet uit kan staan. Maar zet me ook meteen weer aan het denken, mijn laatste echo was met 10 weken en bij haar is het met 11 weken nog fout gegaan. Maar niet teveel over nadenken en nog minder dan een week en dan heb ik mijn volgende echo alweer!

dinsdag 4 augustus 2009 om 09:55

dinsdag 4 augustus 2009 om 10:06
Ik vond het zelf best meevallen, werd een soort van automatische handeling. Zo van wekker, thermometer en dan opstaan. Maar ja, kan me ook voorstellen dat het natuurlijk wel iedere keer een beetje een confrontratie is met zwanger willen worden. Maar veel er mee bezig was ik toch wel.... en meteen bijna iedere dag het in het schema invullen en kijken of ie al iets kan uitrekenen.
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:23
goedemorgen1 nog even gauw voordat het forum eruit is!
Idd gelezen van Ils, wel sneu, dat gun je natuurlijk niemand.
yaya, wij zijn daarmee begonnen toen ik ongeveer 25 weken zwanger was. Elke keer een paar boeken meegenomen en die doorgebladert. Nu hebben we dus net een proefdruk gehad ( ben nu bijna 32 weken) wil alles graag een beetje voor mijn verlof klaar hebben, stel dat het wel eerder komt!!)
poll: spannend, de 19e! ben wel benieuwd hoelang je dat zwanger bent, omdat die test al meer dan 3 weken aangeeft!
husky: idd wat charlotte zegt, gewoon rustig aan doen hoor! ik wou het eerst ook niet, maar merk nu wel dat ik geen hele dagen kan werken..
Moom:hoe is het nou met je rug?
Ik ga maar eens aan de poets, moet was als het forum eruit ligt, haha. .denk dat ik zo ook maar eens alvast wat kleertjes ga wassen enzo, kan nu mooi buiten drogen!
Idd gelezen van Ils, wel sneu, dat gun je natuurlijk niemand.
yaya, wij zijn daarmee begonnen toen ik ongeveer 25 weken zwanger was. Elke keer een paar boeken meegenomen en die doorgebladert. Nu hebben we dus net een proefdruk gehad ( ben nu bijna 32 weken) wil alles graag een beetje voor mijn verlof klaar hebben, stel dat het wel eerder komt!!)
poll: spannend, de 19e! ben wel benieuwd hoelang je dat zwanger bent, omdat die test al meer dan 3 weken aangeeft!
husky: idd wat charlotte zegt, gewoon rustig aan doen hoor! ik wou het eerst ook niet, maar merk nu wel dat ik geen hele dagen kan werken..
Moom:hoe is het nou met je rug?
Ik ga maar eens aan de poets, moet was als het forum eruit ligt, haha. .denk dat ik zo ook maar eens alvast wat kleertjes ga wassen enzo, kan nu mooi buiten drogen!
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:24
Nogmaals bedankt allemaal voor de lieve knuffels!
Momo, goed bezig zo met tempen! Maarre, even voor een leek als ikke; je meet dan a.d.h.v. je temperatuur of je een eisprong hebt? En je begint op de eerste dag dat je ongesteld wordt? Enne, je hebt toch ook ovutesten gedaan?
GW, leuk zo'n concert! En helemaal fijn dat je hem helemaal gezien hebt zonder onderbrekingen. En nu een dagje vrij, heerlijk!!! Ik heb mezelf morgenmiddag en vrijdagmiddag maar vrijgegeven. Het wordt tenslotte ook heel erg warm weer.
Husky, voorzichtig he? Geen gekke dingen doen jij!!
Erine, ja we gaan samen piesen die dag. Lijkt me gezellie!! En wel allebei positief hoor!
Annika, voor jou ook even een hele dikke knuffel. Gewoon zomaar omdat ik je lief vind....
En voor de rest een grote klapzoen
P.s. hoe zou het met Mexx zijn, ben nu toch wel benieuwd naar haar verhaal!!
Momo, goed bezig zo met tempen! Maarre, even voor een leek als ikke; je meet dan a.d.h.v. je temperatuur of je een eisprong hebt? En je begint op de eerste dag dat je ongesteld wordt? Enne, je hebt toch ook ovutesten gedaan?
GW, leuk zo'n concert! En helemaal fijn dat je hem helemaal gezien hebt zonder onderbrekingen. En nu een dagje vrij, heerlijk!!! Ik heb mezelf morgenmiddag en vrijdagmiddag maar vrijgegeven. Het wordt tenslotte ook heel erg warm weer.
Husky, voorzichtig he? Geen gekke dingen doen jij!!
Erine, ja we gaan samen piesen die dag. Lijkt me gezellie!! En wel allebei positief hoor!
Annika, voor jou ook even een hele dikke knuffel. Gewoon zomaar omdat ik je lief vind....
En voor de rest een grote klapzoen
P.s. hoe zou het met Mexx zijn, ben nu toch wel benieuwd naar haar verhaal!!

dinsdag 4 augustus 2009 om 10:29
Ik ben ook benieuwd naar Mexx, hoe het leven als mama haar bevalt!
En naar ik, hoe het met baby (in buik?) is!
Rain, temperaturen begin je mee op de dag nadat je ongesteld bent geworden. Dan moet je iedere dag, voor het opstaan en op hetzelfde tijdstip je temp opmeten. Op het moment dat je temp dan omhoog gaat weet je dat je je eisprong gehad hebt.
Ik ben weer aan het bieden op marktplaats, maar ik vind het soms verbazingwekkend hoeveel nog voor een 2e hands babykamer geboden wordt.
En naar ik, hoe het met baby (in buik?) is!
Rain, temperaturen begin je mee op de dag nadat je ongesteld bent geworden. Dan moet je iedere dag, voor het opstaan en op hetzelfde tijdstip je temp opmeten. Op het moment dat je temp dan omhoog gaat weet je dat je je eisprong gehad hebt.
Ik ben weer aan het bieden op marktplaats, maar ik vind het soms verbazingwekkend hoeveel nog voor een 2e hands babykamer geboden wordt.
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:29
rain, ja, heb 2 maanden ovutesten gedaan. dat tempen doe je elke dag om dezelfde tijd. ná de eisprong stijgt je temp met ca ,3 tot ,5 graden. de ovutest meet vóór je eisprong een verhoging in je LH levels. dus een pos ovutest, zegt nog niet dat er daadwerkelijk een dansende casper voorbij is gekomen.

dinsdag 4 augustus 2009 om 10:52
rain, sommige huisartsen sturen je als je komt eerst weer naar huis met de opdracht maar een maand 0f 2-3 te gaan temperaturen, sommige huisartsen (en ook gynaecologen) vinden het maar onzin en kijken überhaupt niet naar die lijstjes. Ik vond het vooral voor mezelf wel een fijn idee, dat ik in ieder geval wist of ik een ei-sprong had of niet.