Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Marris, liefie....niet de moed verliezen hoor!!! de omstandigheden waren ideaal, met veel sexen enz...maar t zegt nog niets...als je elke maand maar 15 tot 20% kans hebt kan het dus zomaar zijn dat je idd ook onder de ideale omstandigheden niet zwanger bent...en onder veel minder ideale wel ineens....ik heb toen ik zwanger werd welgeteld 1 keer sex gehad...na mn eisprong zelfs en toch zwanger..

Huil maar lekker uit, scheld, vloek en tier...maar echt niet de moed verliezen!!! Vraag aan de huisarts of ie al iets voor je kan betekenen, maar je mag van mij (ja dat zeg ik zomaar ff) niet gaan doemdenken!

Hele dikke
Oh Mariss, meid ik vind het zo ongelovelijk klote voor je... Ik kan me zo goed voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit en er gewoon geen zin meer in hebt!!! Je doet er alles aan en het lukt gewoon niet.

Veel sterkte meissie en een dikke ook al zal die niet heel veel helpen.

Wat vindt je vriend er trouwens van? Heeft hij er nog iets over gezegd?
@ marriss, hoe gaat het nou met je meis? Kun je het al een beetje relativeren?

@ erine, hoe was het met je schoonzusje?
Hallo!!

Erine: hoe is de echo van je schoonzus gegaan? wat een vervelende dingen altijd, kan me voortstellen dat je dan even niet zo met jezelf bezig bent..

yaya: jeetje, alweer een scheiding! Wat is dat snel gegaan dan! Kun je je haast niet voorstellen! En wat raar idd van je schoonvader, kan me voorstellen dat dat een beetje raar aanvoelt.

mulan: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Dagje te laat, maar even goed gemeend! dus nu lekker aan het feesten, zag de bruid er mooi uit?

marriss: getsiederrie, toch weer ongesteld geworden, en je had nog wel zo'n goed gevoel.. k*t zeg.. hele super dikke knuffel voor jou.. kan me die onzekerheid heel erg goed voorstellen, hoe denk je dat je vriend tegenover de onderzoeken staat?

En natuurlijk mag je hier je gal spuwen en schelden, daar zijn wij voor!

speec: ik zie nog niet op tegen de bevalling. Ik ben wat dat betreft heel erg nuchter, ik weet niet wat ik kan verwachten, dus laat het maar over me heen komen. Ik ga er maar van uit dat het super veel pijn doet en heeeeel erg lang duurt,dan kan het altijd meevallen.

Af en toe heb ik alleen zo'n soort van paniek aanval: wat nou als ik het niet goed doe enzo.. maar gelukkig is dat snel weer over!

Deze week weer bij de verloskundige geweest, alles nog steeds goed! hartje klopte weer goed, en het kindje is al ingedaald.. dat is af en toe wel te merken, kan niet altijd lekker meer zitten... dus dan maar lekker onderuit op de bank!

en vandaag de laatste dag gewerkt, dus nu kan ik ook lekker genieten van mijn verlof!

Fijne avond iedereen!
ohw ja riz: fijn dat je echo goed was!!
JOEHOE, Duvel heeft verlof! Maya ook al en Ik staat ook op het punt te bevallen. Het gaat spannend worden hier!
En party is terug van vakantie!! hoe was het?? En doe nou eens vertellen wat het wordt haha, ik denk een meisje!
Hey beck!!Jij als eerst gefeliciteerd.....(hier horen allemaal jumpende en juichende smiley´s te staan)

Heerlijk om goed nieuws te lezen!<

Marriss voor jouw een dikke knuf,meid!

Ik heb een heerlijke vakantie gehad,veel gelezen en dus goed uitgerust!Ik heb hier alleen de laatste 2 blz doorgemomen,sorry.

Toch nog lui he(en hier een schamende smiley)
Goedenavond euuhh nacht,

Ben net terug van een werk feestje, was erg gezellig, en wilde nog even kijken hoe het met jullie gaat!

He daar is Mulan, zo te horen heb je een druk weekend? Ooh en hopelijk is het je casper, veel gebruik van maken hé.

Marriss Liefie toch wat ontzettend naar zeg, ook ik weet precies hoe je je voelt en vind het gewoon zo ongeloofelijk kut voor je. Kan je niet meer als een hele dikke geven. Kan me zo goed voorstellen dat je het er gewoon helemaal mee gehad heb, zou ook nog eens een bezoekje aan je huisarts brengen. Arme jij, ben je de middag nog een beetje doorgekomen?

Wat lief dat jullie nog even aan mijn schoonzusje denken, gelukkig was het alleen maar een cyste, ze blijft wel zonodig onder controle omdat ze veel last van cystes heeft…

Welkom terug Party!!!

Ga zo maar eens slapen denk ik, heb nog niet zo’n zin. Weet nu al dat ik weer geen oog dicht ga doen….
De laatste zullen de eerste zijn, of zoiets!! Wie van jullie zegt dat ook weer????

Schandalig liggen jullie allemaal nog in bed??? Terwijl ik al op ben... .

Vandaag is dag 31 voor mij, vanmorgen om 7.00 uur op gestaan om te testen (dat was de reden dat ik verwachtte geen oog dicht te gaan doen:).

Maar helaas weer negatief, vorige maand werd ik ook op dag 32 alsnog ongesteld dus ik ga er nu ook gewoon zeker van uit dat ik ongesteld word. (Heb er zelfs overgedroomd, beetje vreemd ik weet het). Eigenlijk heb ik een pesthumeur, ben er even klaar mee. Maar heb besloten er een leuke dag van te maken dus ga zo winkelen...

Nou genoeg over mij!

Hoe gaat het met jullie??
halloooooooooo daar ben ik weer!!

vannacht om iets van half 2 thuisgekomen na een afsluitende dag in Disney. Nu staat wasmachine te rammelen, is de post (zowel analoog als digitaal) doorgenomen, en kan ik dan eindelijk eens kijken hoe het met mijn meissies is!! heb dus nog niet bijgelezen, maar voor jullie al wel vast het wel en wee van mijn persoontje. hebben het heerlijk gehad in frankrijk, begonnen in hon fleur, leuk visserdorpje. vandaaruit Banjeux (middeleeuws tapijt) en de d-day stranden/amerikaanse begraafplaats bezocht. toen via mont st michel (TOERIST TRAP!!!!) naar le mans. vanuit le mans naar de loire vallei, twee mooie kasteeltjes bezocht. gegeten in saumur (hoi beck!) op de terugweg naar le mans. volgende dag via giverny (tuinen van monet) door naar versailles. crisis dat parijse stadsverkeer. hele dag gelopen in versailles, en de afsluiter dus in Disney!! qua de rest : temp is stabiel gebleven op 36.6, hoewel ik niet keurig op de normale tijd tempte, maar wel 1e wat ik 's ochtends deed. vandaag en eergisteren iets lager 36,4. zoals al bericht aan marriss en erine wel de nodige krampen en voorboden (u get picture), dus geen goede hoop voor deze ronde...

ga nu snel lezen!!!
Kaa uu tee Erine, weer negatief! Je houdt het wel spannend zeg. Kan me voorstellen dat je weinig hoop hebt, maar zo lang er geen bloed is... ik blijf stug doorduimen

Fijn dat het 'maar' een cyste was bij je schoonzusje, hopelijk kunnen ze haar er snel vanaf helpen.

Party, die foto's op je hyves....aaaahhhh JALOERS!!! Supermooi zeg!! En lekker geparadeerd op het strand met je mooie lijf, haha. Kon je het een beetje volhouden allemaal?

Duvel, verlof!! Wauw! Wat gaat de tijd snel zeg Geniet er maar lekker van.

Ik, hoe issie met jou? Komt ze je al bijna begroeten of vermaakt ze zich binnen nog wel? Spannnuunnddd....

Nou hier gaat het wel weer aardig. Geen tranen meer, maar gistermiddag en avond ook veel afleiding gehad. Vriend was ook enorm teleurgesteld, dat was dan wel weer lief. Vond dattie zó z'n best had gedaan Nou ja, ik weet ook wel dat er veeeel ergere dingen zijn, en dat het vast goedkomt, etc. etc.

En nu je hier meemaakt wat voor ellende sommige vrouwen moeten doorstaan, besef ik ook wel dat ik gewoon (nog) niet zo moet zeuren. Het komt vast goed, ooit *zei ze hoopvol* Vol moed naar de volgende ronde...

Vanavond geven we een feestje, balen dat het zo slecht weer wordt... had in de planning iedereen in de tuin te zetten, wil namelijk liever geen 40 man in mn huis Nou ja, maar even wat verzinnen met partytenten of een zeil spannen ofzo.

Ga nu hapjes maken, huis opruimen, etc. etc. Pfff... leuk joh, feestjes geven. Ga liever naar een ander toe Wil er ook nog niet aan denken hoe zo'n zooi het hier morgen is!

Fijn weekend iedereen,
Hey moom, liep je net mis! Welkom terug! Klinkt goed jullie tripje, lekker getourd zeker in je waggie en hoe was disney? één dagje is wel weinig, kan je lang niet alles zien toch? Ben er 2x geweest, beide keren 3 dagen. Maar zooo leuk, zo dolgraag weer eens heen willen.

Wij stonden trouwens in Bayeux, bedoel je dat? Toen wij er waren was er markt, een hele bijzondere... allemaal aparte dingen, ook heel veel dieren, moeilijk uit te leggen maar wel heel bijzonder. Wij hebben Mont st michel overgeslagen, niet erg zo te horen!
fok marriss, ik bedoel natuurlijk bayeux hahahaha.

enne, 1 dag disney, is voor ons goed te doen we zijn redelijk vlotte pretpark bezoekers, kennen de disney parken ook wel (1 keer eerder disney parijs, 2 keer WDW en 1 keer disney hong kong). dus de attracties zijn bekend, we weten welke we leuk vinden. was best druk in de parken, maar mede met hulp van de fast passes hebben we alles gedaan wat we wilden (vnl de grote attracties, Rock n Roller coaster, Tower of Terror, Space Mountain, Phantom Manor, Indy's coaster, Big Thunder Mountain, It's a small world, Pirates of the Carribean). Ook nog de auto stuntshow gezien, ging mij iets te langzaam, maar vriend vond hem wel leuk. En in Parijs heb je een attractie met bootjes langs kasteeltjes, die heb ik tot nu toe nog nergens anders gevonden, dus was ook wel weer eens leuk)
(2e keer WDW hebben we trouwens volgens mij 3 van de 4 parken in 1 dag gedaan hahahahaha).
ben nu op blz 83 trouwens, niet veel kebeurt he?
wat is dit nu, zijn we even onderling pactjes aan het sluiten!? en ik dan!?
Ik heb een pact met jou: ikke ongesteld, jij zwanger
daar ga ik niet mee akkoord ik sluit alleen pacten waarbij iedereen een winnaar is!
erine, gelukkig was het 'maar' een cyste. lijkt me elke keer een stressvolle aangelegenheid.

marriss, meissie, ik had natuurlijk op de SMS al een en ander meegrekegen, maar hier nogmaals een dikke knoef van mij. vond het zo kut om weer iemand naar beneden in het schema te moeten halen. gatver. herken je gevoel he-le-maal.

duvel al verlof!

party hoe was die super echo van jou?

nu alle vakanties achter de rug zijn (alleen GWtje nog, en hier en daar iemand een weekendje weg), heb ik de laatste kolom maar omgedoopt tot "zwarte lotto". jullie kunnen inzetten op wat jullie denken dat de groene jompels gaan worden!! faites vos jeux!

riz, ben zo blij voor je dat de flow echo goed was! wanneer heb je er nu weer een?

polleke, wat fijn dat je je gedachten op lowlands hebt kunnen verzetten.

rain, lekker gehad dus in London? mooi!

rest heb ik zeker wel gelezen, maar was te veel om te onthouden. dus dit keer niet voor iedereen een reactie. als ik nog iets gemist heb voor het schema, hoor ik dat graag!!!
heee momo! Welkom back, had niet meer gereageerd op je sms maar wij hebben ook gegeten in dat restaurant. Best te doen toch.

@ thee, gister je 20 weken echo gehad! Ben benieuwd hoe het was.

Ga maar een oude hobby uit de kast halen, wijn drinken mag niet meer, dus ik ga vandaag en morgen uitgebreid koken, vind ik ook erg leuk om te doen en aangezien ik nog 6 weken de huismus ben (dan twaalf weken en mag iedereen het weten) ga ik maar burgerlijk doen.

Vandaag ga ik samosa's maken en een mooi tajinerecept, morgen st jacobsschelpen, iets met kip en puree, jummie.

@ erine, wie weet is ie binnenkort postitief, ik duim heur! gelukkig met je schoonzusje niets ernstigs aan de hand, pfieuw.

@ marriss, fijn dat je het weer kunt relativeren, veel plezier met kokkerellen en vanavond met je feestje.

@ party, je echo, en de uitslag zijn heeeeel gaaf.

@ allen, ik ben ook voor pactjes dat iedereen inene zwanger is.

Ga nu naar de Makro, dikke kus aan jullie allemaal.
Zwarte lotto. hahaha

Komt ie:

Leo: M

Maya: M

Duvel: J

Charlot: J

Deb: M

Murron: J

Fanatic: J

Hus: M

Party: J

Riz: M

Thee: M

Yaya: J

GW: J

Beck: M
quote:DJ Momo schreef op 29 augustus 2009 @ 12:33:

daar ga ik niet mee akkoord ik sluit alleen pacten waarbij iedereen een winnaar is!Ik in principe ook. Maar helaas is mijn bloedbad al een feit, dus dan maar dit pact. Beter één winnaar dan géén
Moom, zet mij trouwens maar op 25/9 !

En overleg HA mag wel weer weg. dank u
Kwartet

Kga weer aan de poets. Das momenteel nuttiger dan kwartetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven