Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
quote:Marriss schreef op 30 augustus 2009 @ 19:08:

Moom, succes met je kater zal het nodig hebben. zit te overwegen er nog tequila achteraan te pleuren..
Hihihihi, dat ik een jongensmoeder ben hebben er ook al meer gezegd ja...

Becks : Ik zit vol met tegenstrijdigheden.. ik ben dol op BSB (kan niet naar het concert in ahoy dit jaar want die lijers komen op 15 November...) ik ben dol op schoenen, kleding. Kijk zeer graag modeprogramma's als project catwalk & ANTM, lees graag de Grazia en Glamour...

MAAR... ik moet niets hebben van make up, mijn haar boeit me ook niet... en loop er liever tomboy-ish bij dan helemaal van top tot teen gestyled...

Mijn gay collega snapt ook niets van me...
Gewoon gaan voor die tequila, moom. Neem daarna nog maar wel even een glaasje water (of 2).... PIEPzooi is het!!

Fanatic, ik ben net zo in de war als je gay collega, haha! Zo te lezen pas je niet in een hokje en doe je precies waar je zelf zin in hebt. Dat vind ik altijd wel leuk. (maar straks krijg je een meisje dat, als ze eenmaal de leeftijd van 4 bereikt heeft, een roze handtas, roze kralen en roze oorbellen voor haar verjaardag wil. Wat doe je dan? )
Specu ik pas inderdaad niet in een hokje.. nooit gepast ook. In 3 mavo liep ik met mijn bsb trui, gele doc martens en zwarte nagellak door de school heen, en op mijn walkman had ik nirvana & the prodigy staan... dus er klopt heel weinig van bij me...

Tja, als ik een dochter krijg die een roze handtas/kralen en oorbellen wil moet ze dat vooral zelf weten. Maar is het niet zo dat dochters meestal kopieeren wat hun moeder doet??? Vaak is dit wel het geval...

kijk ik speelde ook met barbies & my little pony, maar ook met lego, playmobil & autootjes.. van make up poppen moest ik trouwens niets weten.. hahaha
Duvel, geniet lekker van je verlof!

Och Erine, weer negatief getest, balen zeg! Gelukkig valt het bij je schoonzusje mee, gaan ze de cyste wel weghalen?

Thee, fijn dat de 20 weken echo goed was. Hopelijk helpt het om halve dagen te gaan werken!

Moom, balen dat je ongesteld bent geworden
Thee fijn dat je 20 weken goed was. Altijd fijn om te horen.

Ik ga zo eens ff mijn zwarte lotto invullen op hyves.

Ik zag trouwens hier dat iedereen denkt dat ik een jongetje krijg. Ben benieuwd of jullie het goed hebben. Ik heb niet echt een gevoel van, o het zal wel een J of een M zijn.

Momo voor jou hoor. Get wat balen weer.

Erine gelukkig is het niets ernstigs. Zal wel een hele opluchting zijn. Toch hoor je het veel he zo'n cyste. Mijn moeder , tante en mijn "nicht" (vriendinnetje van mijn neef) hebben het ook gehad 1,5 jaar geleden. Het blijft toch allemaal spannend die onderzoeken en het is dan altijd een opluchting als het niets () blijkt te zijn. Wanneer gaan ze het weghalen / leegzuigen?

Duvel lekker zeg verlof. Ik kan bijna niet wachten tot het december is. hahah ik stop lekker met 2 weken vakantie voor mijn verlof al op 1 december.

En mijn rug is vandaag al weer wat beter. (gelukkig) vannacht weer als een blok geslapen en pas om 10:00 uur eruit gekomen. Net lekker een uur in bad gezeten en dat doet een mens goed kan ik je zeggen.

Ik ga eens ff de zwarte lotto bekijken op hyves.

Dikke kus voor jullie allemaal
Heee meisjes.....

Terug van eventjes weggeweest. En wat lees ik nu toch allemaal weer? Mariss en Momo, da's niet de afspraak. Hoe kunnen jullie nu gewoon ongesteld zijn geworden. Het is allemaal niet eerlijk. Maar drank doet wonderen (voor eventjes helaas) en dan moet het de volgende ronde maar gebeuren. Dikke kus voor jullie meiden!

Erine, negatieve test dus maar nog geen bloed begrijp ik? Het zou dus nog kunnen! Maar ik begrijp wel dat je het allemaal zwaar kut vind. Ik blijf nog wel even voor je duimen hoor!

En verder zie ik in het schema ineens een zwarte lotto, daar ga ik me ook een verder in verdiepen.

Hier nog geen ongesteldheid. Zit mezelf natuurlijk weer helemaal gek te maken. Heb er totaal geen positief gevoel over deze ronde maar heb ook geen bruine smurrie tot nu toe en dat heb ik de laatste rondes hiervoor wel een aantal dagen voor het rode bloed gehad zeg maar. Wel al weer een week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en dat heb ik ook al steeds gehad. Dus denk het niet maar ook bij mij nog geen bloed, en als dat morgenavond nog niet geval is dan gooi ik er ook eens een testje tegenaan.

Zo, nu ga ik eens de rommel opruimen en dan lekker naar bed. Helaas moet er morgen weer gewerkt worden na een vakantie van 2 weken. Bleeeeeh, ik heb nu al zoooooo geen zin!

Liefs
morgenavond hoe laat tribune? dan houd ik wat booze over...
Hahaha, dat zal dan zijn als ik thuis ben en dat zal rond 6 uur zijn....

Ik hou jullie morgen overdag op de hoogte van de voortgang!
* DJ Momo zet nog een fles rosé koud.
whoeiiiii weer een tribune!!! Leuk leuk, klinkt als een bekend verhaal rain, geen smurrie en wel het gevoel dat je ongesteld moet worden.

Ik duik zo mijn bedje, morgen een drukke werkdag, veel overleg en zo.

dag liefies, extra dikke knuffel voor momo, marriss en poll, het komt allemaal goed
erine, wordt het morgen nog een dubbele dubbele streepjesregen? if so, moet ik nog even een flessie koud zetten. weet je wat, ik doe het gewoon, just 2 b safe
Jeee een tribune, Ik hoop dat ik deze keer niet te laat ben om plaats te nemen. Spannend!!!
He momo hoe is het met je koppie? Is ie al wat lichter of word ie zwaarder?
nee gaat nu wel weer yaya. de tequila maar laten staan (morgen werken, wil niet met kater komen). ga nu wel slapen. final fantasy is iig uitgespeeld! woei! nu nog een andere game waar ik bij-na mee klaar was, dan mag ik van mezelf aan een nieuwe game beginnen!
party's baby nog even ingekleurd, nu ga ik plat!!
ikke wille ook fles!!

Ik zorg voor de toastjes met brie.
momo's koelkast:

Kheb dr zin an
Nou wel ff positief testen he Rain, anders smaakt de rose een stuk minder en dat doe je ons toch niet aan?

Truste!
dubbel zin voor marriss!

(ga nu echt slapen, moest nog even ticketprijzen NZ in feb 2010 sjekken.... )
goedemorgen meissies,

Zit al weer op kantoor na een vreselijk beroerde nacht. Bah.

@ rain, ben zo benieuwd, ik zit om 6 uur paraat.

@ momo, fijn dat je je al beter voelt. En zit me niet zo te pesten met die rosé.

Moet als ik thuis komt het huis nog aan kant maken, MvM komt vanavond om 20.00 uur en aangezien mijn huis te koop staat moet ik wel een goede verstopplek vinden om die lilleke flessen op te bergen als er bezichtigingen zijn.
Breek die fucking tribune maar weer af hoor!

Hier GVD weer gewoon ongesteld geworden, wat een ontzettende klotezooi zeg. Ik baal echt verschrikkelijk.

Zit nu ook op mijn werk na 2 weken vakantie en dat helpt natuurlijk ook niet mee, want wil gewoon potje janken maar dat staat zo raar................:'-(
getverdemme rain, ik had nog wel zin in een goede tribune!! zal ik de rosé koud laten staan, zodat we vanavond ons verdriet kunnen verdrinken? of behoefte aan wat sterkers?
quote:Rainbow30 schreef op 31 augustus 2009 @ 08:45:

Breek die fucking tribune maar weer af hoor!

Hier GVD weer gewoon ongesteld geworden, wat een ontzettende klotezooi zeg. Ik baal echt verschrikkelijk.

Zit nu ook op mijn werk na 2 weken vakantie en dat helpt natuurlijk ook niet mee, want wil gewoon potje janken maar dat staat zo raar................:'-( He gedver, wat ontzettend kaaaa uuu teee. Echt vind het zo naar voor je. Kan me helemaal voorstellen dat je nu het liefst een potje wil janken, heb ook wel eens met tranen in mijn ogen op het werk gezeten. Meis, trek vanavond een fles rosé open en kruip lekker naast je lief op de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven