Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Nee Marriss... ik had dus ook zoiets van die ga ik niet kijken. En toen smste mijn vriendin me : of ik ook volle maan aan het kijken was want het is zoooo'n leuke film...

positieve berichten :

- Ik kan mijn benen haast niet meer afdrogen dus ook ik word

best een beetje dik

- Fanatic man heeft net 3 boeken met voorbeeld geboorte kaartjes bij de drukker gehaald

- Ik heb een hele stapel te koop gezet op Marktplaats
ik heb een gw buik gezien, whoeiiiii
Meiden, dan zal ik ook maar weer in de positieve modus schieten, alleen wil ik wel nog even zeggen dat ik het stukje van Annika zo goed omschreven vind. Het is gewoon een leeg gevoel inderdaad! En morgen ga ik gewoon de HA bellen, krijg allemaal maar de schijt. Waarom zou ik in hemelsnaam nog meer maanden wachten?!?

Zo en dan nu ook iets positiefs......euhm.....moeilijk....dus.....goh...weet niet zo heel veel. Ben net weer 2 dagen aan het werk, da's kut. Het regent, das nog meer kut en ik ben dus niet zwanger. Sorry, bij mij lukt het nog even niet hoor. Maar over een dag of 2 vast wel weer.

En nu ga ik als de sodemieter die pens van GW bekijken....
Rain, weet je wat positief is, dat je een onwijs lieve meid bent en je gewoon het schijt hebt aan iedereen en de huisarts gaat bellen. Dat dus.
woehoe, ik heb mijn oude gordijnen op marktplaats gezet en er is zowaar opgeboden! Jippie, ik had ze al bijna in de afvalemmer gepleurt.
oh echt, wat goed!

Ben niet zo'n marktplaats verkopen maar zal daar toch iets meer mijn best voor moeten gaan doen want volgens mij is het best lucratief. Hoe is het met je kamertje op marktplaats afgelopen eigenlijk?
kamertje (commode en ledikantje) hebben we opgehaald, dus ik ga binnenkort echt een begin maken om onze studeerkamer leeg te ruimen.

Heb het logeerbed ookal op marktplaats staan, daar helaas nog geen reactie's op.

Ik doe het trouwens ook niet heel erg vaak, maar vind het wel altijd weer kicken als ik dan weer wat verkoop dat ik eigenlijk anders had weggegooid!
Kan me helemaal voorstellen dat dat een mooie bijverdienste is (alsof jij dat nodig hebt haha ) als je eigenlijk iets al had afgeschreven.
rain, mij lukt het ook (nog) niet hoor. bekeek net in de spiegel mijn pukkel explosie. nog erger dan anders (kreeg al commentaar van collegaatje...).

maarrrrrrr...

de zon schijnt hier wel!! (buiten dus)
Jeetje meiden het is niet bij te houden. Ben ik 1 dag niet geweest ivm met 1 van mijn laatste nachtdiensten en dan zijn er gewoon bijna 10 pagina's bijgeschreven.

Ik zie ff snel dat Kath en Erine het nu even een beetje moeilijk hebben. Ik hoop dat jullie ook gewoon nog hier blijven schrijven meiden. voor jullie. En je weet het jullie kunnen altijd bij ons terecht he.

Voor alle meiden die nog steeds bezig zijn zal het inmiddels allemaal wel moeilijk en rot zijn. Het romantische is er inderdaad vanaf en wat men al zei, alles wat we eigenlijk zeggen, kop op! etc. zijn allemaal dooddoeners inderdaad. Maar ja op een gegeven moment weet ik ook niet meer wat te zeggen. Ik gun het jullie allemaal zo erg, dat ik er soms zelfs verdrietig van word dat het weer niet gelukt is bij 1 van jullie.

Hier verder niet zo veel te melden. NOG 2 NACHTJES WERKEN dat dan weer wel. Maar dan is het over voorlopig. Ik ben net helemaal verteerd geregend in de polder. Ik was lekker met de hond lopen. Breekt ineens de hel los. (resultaat beiden doorweekt thuis)

Donderdag de nieuwe meubels en ik ben vandaag gordijnen gaan zoeken voor in de woonkamer. En ik ben als het goed is geslaagd. Nu de offerte nog afwachten.

Een dikke kus voor iedereen
quote:yaya1 schreef op 01 september 2009 @ 20:19:

Voor alle meiden die nog steeds bezig zijn zal het inmiddels allemaal wel moeilijk en rot zijn. Het romantische is er inderdaad vanaf en wat men al zei, alles wat we eigenlijk zeggen, kop op! etc. zijn allemaal dooddoeners inderdaad. Maar ja op een gegeven moment weet ik ook niet meer wat te zeggen. Ik gun het jullie allemaal zo erg, dat ik er soms zelfs verdrietig van word dat het weer niet gelukt is bij 1 van jullie.

Zo denk ik er ook over, vind het gewoon zo rottig wanneer er weer geen twee streepjes gepiest worden. Het doet me echt wel wat want ik gun het jullie allemaal zo dat ik me zelfs een beetje schuldig voel

En nu ga ik tannissen! doei liefies
rain, liefie, vertel je morgen even wat HA zei?
GW : I love marktplaats!!! We hebben al zeker voor zo'n 600 euro aan spullen verkocht, en ik ben nog steeds bezig met verkopen !!!
you go Rain! Heel goed. Inderdaad, schijt. Daar is je huisarts toch voor!! Laat inderdaad even weten wat ie zegt ajb...

Het sporten in de regen viel mee, vlak voor aanvang werd het droog en de zon begon zelfs nog te schijnen
Ook niet slecht gedaan fanatic!

Rain, ik ga duimen voor een beetje een begripvolle huisarts morgen!
marriss, jij nog rosé?
Lieffiess, heel erg bedankt voor alle lieve knuffels en mooie woorden, doen me goed!

Ja Lieve Moom ( Nogmaals bedankt voor je sms was tranentrekker zojuist, snik…) rode ferrari is gepasseerd, dus dump mij maar ergens naar onder in dat schema… Kan me voorstellen dat je er even goed chagrijnig van bent, kom hier krijg je knuffie terug, wel delen met Marrissie hé???

Marriss denk dat we dat allemaal niet gedacht hadden, zo zie je maar weer… Vind dat je het erg mooi omschreven hebt, ghe ghe…. Sorry eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar je hebt zo gelijk…. Ik lees dezelfde boekies als jou … Gewonnen, gewonnen???

Aach Annika het is ook gewoon sneu. Ik was vandaag even in de Appie waar ik in mijn vorige woonplaats altijd kwam en daar loopt een griet rond van mijn leeftijd die in vier jaar tijd al voor de derde keer zwanger is, dan valt me de bek toch wel open hoor. Geen idee hoe ze het doet!!

Ooh wat leuk Gw een buikje, *Kodak moment*….

Goed zo Rain gewoon bellen morgen….

Ooh lekker Yaay dat is nog eens aftellen hé??

Fijn getennist Becks???

Kun je me de truckjes even leren van het verkopen op MP Fanatic, doe je goed zo te horen…

* Gaat pokkel bewonderen…*

Dikke kus voor allemaal….
*Blijft nog even hangen aangezien Moom Roze begint te schenken*....
Rain, ik ben ook heel benieuwd wat de HA zegt. Je bent wat dat betreft toch een beetje mijn voorbeeld... Misschien bel ik over een week of 2 ook. Maargoed, vooralsnog hou ik m'n kop in het zand en ga ik er vanuit dat ik volgende week 2 strepen pies.

Ik heb ook echt het gevoel dat wij een heel onvruchtbaar topic vormen met z'n allen. Laatst las ik iets over onvruchtbaarheid hier op het forum en toen werd verwezen naar het topic van Marriss, want daar waren zoveel meiden die problemen hadden met zwanger worden. Boehoehoe

Yaya en Becky: jullie zijn lief!! En alle zwangeren moeten vooral doorgaan met vrolijk praten over de zwangerschap. Dat vind ik ook gewoon leuk. Kan ook niet wachten op de babyverhalen. Meeeeeeeexx, waar ben je???

GW, ik heb je imposante pokkel bekeken. Naast die van Maya valt ie wel een beetje in het niet , maar hij is mooi hoor!
maar, ik wou je niet aan het huilen brengen.. * DJ Momo voelt zich nu schuldig.....
de bar is open!

Jemig ik schrijf te langzaam....

Bericht gepost, zijn er inmiddels al 4 berichten tussengekomen en is de rose ingeschonken.

Doe mij ook maar een glas!

voor Erine. Ontzettend balen dat het weer niet gelukt is. Hoop dat het verder wel oke met je gaat. Maak me toch een beetje zorgen gezien je berichtjes van gisteren...
quote:speculaas78 schreef op 01 september 2009 @ 21:37:

Ik heb ook echt het gevoel dat wij een heel onvruchtbaar topic vormen met z'n allen. Laatst las ik iets over onvruchtbaarheid hier op het forum en toen werd verwezen naar het topic van Marriss, want daar waren zoveel meiden die problemen hadden met zwanger worden.

Ooohh neee, wat érg

Moom, HIER met die rose!!!
wat? worden wij als een onvruchtbaar topic gezien? Daar moeten we dan maar snel verandering in brengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven