Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
quote:fanatic schreef op 01 september 2009 @ 11:40:

Erine : Lieverd, tuurlijk mag je hier blijven komen.. denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we in die paar maanden allemaal best hecht geworden zijn.Paaaar ?!? We schrijven potjandoosie op een week na 10 maanden! Ik opende het eerste topic op 8 nov. Booeehhoooeee wie had gedacht dat ik 10 maanden nog net zover zou zijn als toen. Ik in ieder geval niet.
over 12 dagen ben ik een jaar verder.
becky, ik had mijn zus bij d'r vorige zwangerschap ook een abonnement op de viva mama kado gegaan, vind ik ook best een leuk blaadje, maar komt maar 1x per 2 maanden.

Triest jubileum voor jou momo.....

momo, kath had volgens mij malarone.
quote:DJ Momo schreef op 01 september 2009 @ 12:47:

en geen Viva Mama dan? we zitten tenslotte op het viva forum!!!

Kvind dr niks an, die hele Viva niet. Net als Flair, Glossy, Vriendin, Elle, Beaumonde, roddelbladen... mij maak je er niet blij mee!

Lees liever psychologie, 101 woonideeen, runnersworld. Of een goed boek. En af en toe de libelle van mn moeder. Alhoewel ik me nog nét niet tot die doelgroep reken.....
@ GW ja, ik ben er eigenlijk even goed stront chagrijnig over!

@ marriss, viva zelf vinnik ook geen hol aan. viva mama ken ik nie, maar kan me voorstellen dat het niet zo roze wolkerig is als ouders van nu en kinderen (die ik wel eens bij vrienden heb doorgebladerd). ik lees alleen glamour, maar die vind ik eigenlijk niet meer zo leuk als toen ie net uit was. ik HAAT fiona heering eigenlijk, en guess who tegewoordig een column van een half tijdschrift lengte heeft??? maar weet nog geen goed alternatief...

ik had overigens mijn schoonzus een stapel losse mama blaadjes kado gedaan bij de geboorte van neef, voor de nodige relax momenten van mama zelf. oa viva mama en kek mama (ofzow). die laatste heeft zij geloof ik een abo op genomen.
Das inderdaad een rotterig jubileum Moom. (sorry, scherm te lang open, bericht gemist)

Grmmppffff de hele lol die ik in het begin had, de spanning, de vlinders in mn buik bij het idee dát... tis er compleeet af. (maar dat zal wel niet enkel voor mij gelden)
en terecht dat je er strontchacherijnig over bent, iedereen hoopt als ie stopt met de pil snel zwanger te zijn, tuurlijk weet je dat het ook wel eens langer kan duren, maar volgens mij gaan de meeste er toch wel van uit dat het na een jaar weleens raak zal zijn.

Dikke voor jou!
ik vind er geen kont meer aan. en ook daarom vind ik het niet leuk om naar de HA te moeten. dat roosmantische (voor zover dat er dan al was, een vriendin van mij vergelijkt me wat dat betreft altijd met een holbewoner) laat ik het anders zeggen: spontane is er compleet af...
Tsja, dat kan ik me voorstellen... ik weet ook niet meer wat ik iedere keer moet zeggen als één van ons weeeer ongesteld is geworden. Het 'oké, balen maar met frisse moed de volgende ronde in' is er ook wel af. De knuffels helpen ook bar weinig, en tips kan ik ook niet geven.

Ben zelf ook nog behoorlijk down van het feit dat het niet gelukt was deze maand. Had er zooooo'n beregoed gevoel over! Probeer weer vooruit te kijken en er niet teveel bij stil te staan, maar iedere keer als ik er weer een schone tampon indouw kan ik wel janken.
ik had trouwens gisteren ook nieuw leesvoer gehaald o.a. een combi pakket met de viva mama en de kek mama, die laatste had voor mij een iets te hoog glossy gehalte (ben ook nooit zo van de elle, avantgarde, cosmopilitan etc.)
dat niet zo goed weten wat ik (nog) moet zeggen als er weer iemand ongesteld is geworden herken ik wel, zo langzamerhand is alles natuurlijk al gezegd en dan kom je toch een beetje op de dooddoeners van, volgende ronde meer succes....
quote:Marriss schreef op 01 september 2009 @ 13:52:

maar iedere keer als ik er weer een schone tampon indouw

deze kant van het scherm wordt toch weer een grinnik ontlokt.. (ik las inBBBBBouw ipv inDDDDDDDDouw) best knap!!

ik vind het nu alleen maar irritant worden. vakantie plannen.. uhm sja. wat als. en met meer van dat soort dingen... gromheid ten top!!!
gewoon plannen momo, afzeggen kan altijd nog!

Ik had mijn reis naar India ook al helemaal uitgezocht, maar goed ruim 30 weken zwanger leek me dat dan toch een minder goed idee.

IJsland met 15/16 weken kan ik daartegen wel aanraden!
Herkenbaar, dat het roosmantische eraf is. Ik merk dat ik beetje gevoelloos wordt hierin. Zo van: ik voel vanalles, maar het zal toch wel weer niet. De spanning is weg en er is meer een leeg gevoel over. Het is meer wachten tot het losbarst dan dat ik echt hoop heb. De eerste maanden was ik druk vooruit aan het rekenen en alvast babykamers ed aan het bekijken op internet en wat al niet meer. Nu wacht ik gewoon af. Heel leeg voelt het.

Aan de andere kant natuurlijk ook de (negatieve) emoties: het even slikken als je een zwangere vrouw ziet, de pijn als je het buurbaby'tje hoort, etc.

Ik vind het gewoon allemaal niet zo leuk meer, maar we gaan maar gewoon door.....want de wens is zooo groot!!
quote:germanwings schreef op 01 september 2009 @ 13:55:

dat niet zo goed weten wat ik (nog) moet zeggen als er weer iemand ongesteld is geworden herken ik wel, zo langzamerhand is alles natuurlijk al gezegd en dan kom je toch een beetje op de dooddoeners van, volgende ronde meer succes....

mee eens........

ik weet ook niet zo goed hoe ik jullie een hart onder de riem kan steken, alles klinkt zo simpel gezegd, terwijl het zooo moeilijk is om geduld en positiviteit te bewaren als het zo lang duurt terwijl je het zo graag wilt. maar elke is wel gemeend!

erine voor jou een extra ik hoop dat je gewoon hier blijft schrijven hoor komende maand(en), ook al wil je even je plekje met kath ruilen. sterkte meid!
Whoeha Moom, ja joh complete bouwpakketten!!

Nog even een waarschuwing, ga níét ons allereerste topic terugzoeken en lezen, want dan ben je ten eerste zo een paar uur verder en ten tweede merk je dat het enthousiasme er inderdaad af is tien maanden later. Voor de zwangeren is het allicht leuker om terug te lezen

Ik moet nooooodig weer aan het werk. Baai! Ennuhh... we blijven positief heur!!! (hoe moeilijk dat soms ook is, het wordt er zeeker niet beter van als we hier met zn allen een potje gaan zitten janken. Mag af & toe wel, maar we houden moed! Ondanks het bloed! )
http://www.telegraaf.nl/b ... n_reuzenbaby__.html?p=7,1

auw!
tien kinderen!?!?! net als de duggars, die krijgen al weer nummer NEGENTIEN!!! dan denk ik alleen maar bij mezelf: goh, kan er niet een zo'n zieltje naar mensen die er nog geen hebben, en er zo graag een zouden willen!?!??!
6,8 kilo?? werkelijk waar, dat kan toch nooit helemaal zomaar natuurlijk zijn??? hoeveel maanden overtijd was die vrouw...
quote:annika79 schreef op 01 september 2009 @ 14:00:

Herkenbaar, dat het roosmantische eraf is. Ik merk dat ik beetje gevoelloos wordt hierin. Zo van: ik voel vanalles, maar het zal toch wel weer niet. De spanning is weg en er is meer een leeg gevoel over. Het is meer wachten tot het losbarst dan dat ik echt hoop heb. De eerste maanden was ik druk vooruit aan het rekenen en alvast babykamers ed aan het bekijken op internet en wat al niet meer. Nu wacht ik gewoon af. Heel leeg voelt het.

Aan de andere kant natuurlijk ook de (negatieve) emoties: het even slikken als je een zwangere vrouw ziet, de pijn als je het buurbaby'tje hoort, etc.

Ik vind het gewoon allemaal niet zo leuk meer, maar we gaan maar gewoon door.....want de wens is zooo groot!!

Oooh, dit had ik kunnen schrijven, helemaal mee eens!!

En nee, ik weet ook niet wat ik moet schrijven als iemand weer ongesteld wordt. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik zelf wil horen als de zaak weer losbarst. Maar elke welgemeende knuffel wordt dan echt wel door mij gewaardeerd hoor.

Zo, wie heeft er nog iets leuks te melden, voordat we hier collectief in een depressie schieten?
Getver, 6.8 kg!! Krijg dat maar weer eens fatsoenlijk gehecht... (sorry)
Gadverdarre. Blij voor haar dat een keizersnee was, dat krijg je toch nooit je vagina uitgeperst zonder van je anus tot je neus uit scheuren

Alle leuke tv programma's beginnen weer, jeuj! HNTM, Expeditie Robinson, en..... Gooische Vrouwen!!!

Net thuis, gauw eten en vanavond sporten... wedstrijd. In de regen. Blegh, helegaar geen zin!
HNTM wordt Benelux Next Tapmaddeelll

Dus Belgie & Luxemburg doen ook mee.. beetje jammer, maar goed

Ik hoop dat ze dat Ms & Mrs Perfect ook weer gaan uitzenden dat was ook grappig !!! Gooische vrouwen kijk ik ook wel naar uit.

Was gister beetje pissig op RTL 5... elke maandag was het True Beauty, Coleens Real Women & Britains Missing Topmodel... Nou was de eerstgenoemde serie afgelopen... maar de andere 2 nog niet... wat doen ze???

GAAN ZE VOLLE MAAN UITZENDEN !!!!!! Ik was pissssssed
positieve berichten....

-nog maar 3 dagen werken en het is alweer weekend!

-ik heb de komende 11! maanden geen avond/nachtdiensten meer

-mijn werkbroek kan niet meer dicht, kortom ik begin een buikje te krijgen

-het regent, dus nu mag ik vanavond ongegeneerd lui gaan doen en hoef ik niet te gaan sporten

-jullie zijn allemaal schatten!
GW krijgt een buuuiiihhuuiikje!!!!

Ikke wille FOTO!!

Volle Maan... dat stomme accent, echt ik snap niet wat de toegevoegde waarde daarvan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven