Het Gouden Uur

01-11-2010 21:46 8 berichten
Ooit, nog niet zolang geleden, ik denk eind vorig jaar (mijn jongste was er al en die is van oktober 2009) was er iemand die in een topic over fijne bevallingen een fantastische omschrijving van het eerste uur na de bevalling gaf. Wie oh wie? En doe het nog eens, please???

Of link het topic, dat mag natuurlijk ook.

Dit topic is het niet
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier over je bevallingsfeest!
Eleonora schreef dat! EN ik was er zo blij mee. Want in mijn herinnering waren mijn zwangerschap, bevalling en kraamijd helemaal niet rozewolkerig. Maar met wat zij schreef kwam dat hele bijzondere gouden uur, waarin je alleen maar heel blij bent dat je het hebt gered en dat je kind gezond is weer terug. Je bent nog niet bezig met slapeloze nachten, geen onzekerheid, alleen maar blij.

Bij deze. Leo, mocht je het lezen, heel erg bedankt!
oh ja, dat klopt. Ik wist precies over welk verhaal het ging. Recht vanuit haar hart en o zo herkenbaar voor denk ik de meeste moeders.

Ik houd je vast en laat je nooit meer gaan....zucht...zwijmel.
lieve Leo

Ohw, ik heb dat gouden uur gemist denk ik
ach schouderklopje, sommige topsporters zijn ook heel tevreden met zilver of brons hoor.

Ik heb het nog nooit bekeken als gouden uur. Wel de magische momenten dat de kraamhulp door mijn huis heen hokuspokuste en sneller en beter schoonmaakte dan ik ooit zal kunnen...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dank dank!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven