Het grote speelgoedtopic 2018
woensdag 17 oktober 2018 om 21:20
Wij hebben er een gekocht van de Lidl maar nog niet getest
woensdag 17 oktober 2018 om 21:28
Ik heb net bij de Lidl een Solar speelgoedje besteld Kolletje, misschien een leuke aanvulling?
Een klein zonnepaneeltje en verschillende onderdelen en dan kun je een molentje, helikopter en nog wat dingen bouwen die draaien op zonne-energie. Ik vond het een geinig ding, zeker voor maar 6,99.
Een klein zonnepaneeltje en verschillende onderdelen en dan kun je een molentje, helikopter en nog wat dingen bouwen die draaien op zonne-energie. Ik vond het een geinig ding, zeker voor maar 6,99.
Hallo?!
donderdag 18 oktober 2018 om 21:30
Leuke dingen bij de Lidl! Zijn deze alleen online verkrijgbaar? Ik kom eigenlijk nooit bij de Lidl (zit niet dicht in de buurt) maar anders ga ik toch eens langs.
Is de Vtech action cam 180 een leuk cadeau voor een meisje van 9 jaar dat graag selfies/filmpjes wil maken? En zo niet, zijn er andere aanraders?
Is de Vtech action cam 180 een leuk cadeau voor een meisje van 9 jaar dat graag selfies/filmpjes wil maken? En zo niet, zijn er andere aanraders?
donderdag 18 oktober 2018 om 22:40
Hier is de eerste bestelling eruit. Deze moet nog aangevuld worden, met name voor de jongens.
Dochter 5 jaar:
tweelingbuggy
playmobil honden uitlaat en zeemeermin (zijn van die kleine specials)
make up doos (grote wens)
armbandje maken
puzzel 100 stukjes Disney
Zoon bijna 3
Buurman en buurman 3in1 spellendag
playmobil jongen met kart
Zoon ruim anderhalf
Ark van Noach (Little hero)
Voor de middelste komt daar nog zeker cars duplo bij, de garage en treinbaan van de lidl (als de garage ooit nog te bestellen valt) en een puzzel van Cars of buurman en buurman
Voor de jongste komen er nog voertuigen van Little People bij.
Verder moet ik dus vooral nog voor de jongens nog wat inspiratie krijgen. De middelste is eind november ook nog jarig. Dat maakt het altijd lastig.
Hoe gaan de inkopen bij jullie?
Dochter 5 jaar:
tweelingbuggy
playmobil honden uitlaat en zeemeermin (zijn van die kleine specials)
make up doos (grote wens)
armbandje maken
puzzel 100 stukjes Disney
Zoon bijna 3
Buurman en buurman 3in1 spellendag
playmobil jongen met kart
Zoon ruim anderhalf
Ark van Noach (Little hero)
Voor de middelste komt daar nog zeker cars duplo bij, de garage en treinbaan van de lidl (als de garage ooit nog te bestellen valt) en een puzzel van Cars of buurman en buurman
Voor de jongste komen er nog voertuigen van Little People bij.
Verder moet ik dus vooral nog voor de jongens nog wat inspiratie krijgen. De middelste is eind november ook nog jarig. Dat maakt het altijd lastig.
Hoe gaan de inkopen bij jullie?
donderdag 18 oktober 2018 om 23:17
Little people is nu ergens in de aanbieding, ben ff vergeten waar maar de sets waren maar een tientje ( oa de schoolbus en het vliegtuig).
Mijn inkopen zijn nu echt allemaal gedaan, wel wat dingen veranderd ivm te duur/overdreven/uitverkocht. Ik moet nog wel schoencadeaus hebben.
Voor in de schoen heb ik nu voor alle 3 een sinterklaas beker ( die vul ik dan met pepernoten) en ik zag op de site van de action wat leuke dingetjes. Oa een schild met zwaard voor 1 euro.
Mijn inkopen zijn nu echt allemaal gedaan, wel wat dingen veranderd ivm te duur/overdreven/uitverkocht. Ik moet nog wel schoencadeaus hebben.
Voor in de schoen heb ik nu voor alle 3 een sinterklaas beker ( die vul ik dan met pepernoten) en ik zag op de site van de action wat leuke dingetjes. Oa een schild met zwaard voor 1 euro.
donderdag 18 oktober 2018 om 23:34
Ik ben zo goed als klaar. Meeste al gekocht met korting, sommige dingen moet ik nog halen.
Dochter (9)
Dag van aankomst (dan is er altijd bezoek geweest van pieten als we terugkomen uit de haven):
Knuffel Beanie Boo
Schoen:
Lego Friends figuurtje
Adventskalender Lego Friends
Spelletje Engels leren
Stickers
Pakjesavond:
Lego Friends ziekenhuis
Pyjama
Boek
My little pony speelhuisje
Zoon (7):
Aankomst:
Cars auto
Schoen:
Cars auto
Lego City adventskalender
Spelletje klokkijken
Hotwheels baandelen
Pakjesavond:
Lego passagierstrein
Pyjama
Boek
Hot wheels racebaan
Samen:
gezelschapsspel Manhattan
Ze krijgen van hun grootouders nog iets, maar daar moet ik nog achteraan. Of ik vraag ze een bijdrage voor een van de cadeaus die ik al heb. Is een prima aantal zo vind ik.
Dochter (9)
Dag van aankomst (dan is er altijd bezoek geweest van pieten als we terugkomen uit de haven):
Knuffel Beanie Boo
Schoen:
Lego Friends figuurtje
Adventskalender Lego Friends
Spelletje Engels leren
Stickers
Pakjesavond:
Lego Friends ziekenhuis
Pyjama
Boek
My little pony speelhuisje
Zoon (7):
Aankomst:
Cars auto
Schoen:
Cars auto
Lego City adventskalender
Spelletje klokkijken
Hotwheels baandelen
Pakjesavond:
Lego passagierstrein
Pyjama
Boek
Hot wheels racebaan
Samen:
gezelschapsspel Manhattan
Ze krijgen van hun grootouders nog iets, maar daar moet ik nog achteraan. Of ik vraag ze een bijdrage voor een van de cadeaus die ik al heb. Is een prima aantal zo vind ik.
vrijdag 19 oktober 2018 om 06:56
Ze hebben vaak wel wat in de winkel maar dat ligt aan de folder. Ik vind online bestellen bij Lidl prima werken. Je kan vaak al bestellen zodra de folder er is, ook wls het nog niet in de winkel ligt. Dan grijp je zeker niet mis.
vrijdag 19 oktober 2018 om 08:32
Hier de eerste aankoop besteld, de autowasstraat van lego Friends.
Verder krijgt ze nog 2 dozen aanvulling van de playmobil van Spirit (dan heeft ze de complete set).
Ook krijgt ze nog (nep) Kapla of de echte daar ben ik nog niet over uit. Als het nep Kapla wordt komt er nog een kadootje bij, anders blijft het hierbij.
Voor de schoenkadootjes was ik klaar, maar daar komt wellicht nog wat wijziging in. Zie nu opeens andere dingen die misschien toch net wat leuker zijn enz.
Verder krijgt ze nog 2 dozen aanvulling van de playmobil van Spirit (dan heeft ze de complete set).
Ook krijgt ze nog (nep) Kapla of de echte daar ben ik nog niet over uit. Als het nep Kapla wordt komt er nog een kadootje bij, anders blijft het hierbij.
Voor de schoenkadootjes was ik klaar, maar daar komt wellicht nog wat wijziging in. Zie nu opeens andere dingen die misschien toch net wat leuker zijn enz.
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:28
Ik zoek iets en misschien hebben jullie een idee waar dat in kan zitten. Peuter heeft een bulldozer die korte stukjes van kinderliedjes speelt als je op knopjes drukt. Dat vindt ie enorm leuk.
Ik ben niet zo thuis in plastic speelgoed em vraag mij af of er speelgoeddingen zijn die hele liedjes spelen?
Ik ben niet zo thuis in plastic speelgoed em vraag mij af of er speelgoeddingen zijn die hele liedjes spelen?
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:31
https://www.vtechnl.com/magisch-liedjesboek-428.htmlGlitterCupcake schreef: ↑19-10-2018 09:28Ik zoek iets en misschien hebben jullie een idee waar dat in kan zitten. Peuter heeft een bulldozer die korte stukjes van kinderliedjes speelt als je op knopjes drukt. Dat vindt ie enorm leuk.
vrijdag 19 oktober 2018 om 09:53
Wij hadden de boodschappentas en theeset (pot met kopjes enz) en een telefoon van fisher price.GlitterCupcake schreef: ↑19-10-2018 09:28Ik zoek iets en misschien hebben jullie een idee waar dat in kan zitten. Peuter heeft een bulldozer die korte stukjes van kinderliedjes speelt als je op knopjes drukt. Dat vindt ie enorm leuk.
Die hebben allemaal volledige liedjes. De boodschappentas bestaat niet meer, maar er is wel een soort gelijke tas te verkrijgen.
De telefoon slingert hier nog steeds rond en doet het nog steeds op dezelfde batterijen en dat na 4 jaar.
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:01
Bedankt alvast voor de tips
is dit ook wat voor een peuter die 2 maanden 2 is? https://www.vtechnl.com/v-kids-muziekspeler.html
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
Maartje2016 schreef: ↑19-10-2018 11:11As hij het nog niks vindt, dan leg je het even opzij en probeer je het over een paar weken/ maanden nog een keer![]()
Mij lijkt hij leuk!
Ja das waar
Ik vind het lastig met deze leeftijd. Hij kan al zo veel (tegenover een baby/dreumes) maar is nog zo klein. En ik vind speelgoed er snel heel kinderachtig uit zien.
Maar bijvoorbeeld van de grootste Hotweels wagens die uit zichzelf bewogen, schrok hij zich weer de tandjes in de winkel. Terwijl dino’s niet groot en gevaarlijk genoeg kunnen zijn
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:24
vrijdag 19 oktober 2018 om 11:27
Die hyper racers vind mijn 2 jarige geweldig maar je hebt ze ook in slangen en spinnen versie en die vind ik zelfs eng brrrrr. En vtech ziet er ook echt heel erg kinderachtig uit, mijn kids spelen er al niet meer mee vanwege die reden. Dat is voor baby’s zeggen ze. Alleen hun game console van vtech spelen ze nog mee.GlitterCupcake schreef: ↑19-10-2018 11:23Ja das waar
Ik vind het lastig met deze leeftijd. Hij kan al zo veel (tegenover een baby/dreumes) maar is nog zo klein. En ik vind speelgoed er snel heel kinderachtig uit zien.
Maar bijvoorbeeld van de grootste Hotweels wagens die uit zichzelf bewogen, schrok hij zich weer de tandjes in de winkel. Terwijl dino’s niet groot en gevaarlijk genoeg kunnen zijn![]()
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:52
Ik heb deze op marktplaats verkocht, knettergek werd ik ervan. Maar ik heb echt een schijthekel aan v tech
Little people bv maakt ook geluid, maar stukken bescheidener, dat verdraagt ik beter.
Hallo?!
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:59
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
Plakband plakken over de ribbels/speakers helpt ook altijd geluiddempend. Dat doen wij altijd
Van de week had ik het over Mijn eerste betoverende doolhof, dat spel is nu 6.99 bij het kruidvat. Tip voor degenen die het misschien willen aanschaffen.
Manlief heeft de nep Kapla gescoord bij de action. Jeej!
Pup wil ontzettend graag iets van Paw Patrol, maar ze is inmiddels 5 jaar dus vraag me af of dat nog lang interessant is. Ze krijgt ook een adventkalender van Paw Patrol op eigen verzoek. Vroeg haar of ze van lego, playmobil of Paw Patrol wilde en daar was ze duidelijk in. Komt goed uit want die ligt al sinds januari in de kast
Van de week had ik het over Mijn eerste betoverende doolhof, dat spel is nu 6.99 bij het kruidvat. Tip voor degenen die het misschien willen aanschaffen.
Manlief heeft de nep Kapla gescoord bij de action. Jeej!
Pup wil ontzettend graag iets van Paw Patrol, maar ze is inmiddels 5 jaar dus vraag me af of dat nog lang interessant is. Ze krijgt ook een adventkalender van Paw Patrol op eigen verzoek. Vroeg haar of ze van lego, playmobil of Paw Patrol wilde en daar was ze duidelijk in. Komt goed uit want die ligt al sinds januari in de kast
vrijdag 19 oktober 2018 om 16:55
ziet er leuk uit! Maar wat moeten ze met de poppetjes doen? Of dat is alleen om erin te stoppen?GlitterCupcake schreef: ↑19-10-2018 11:24Voor wie nog ‘hou-je-zelf-maar-even-bezig-speelgoed’ zoekt voor 2-3 jarigen, kan ik echt het deurbel/sleutel huisjevan Melissa & Doug aanraden![]()
Onze peuter zit elke dag een uur met zijn tong uit zijn mond, te prutsen om die deurtjes open te krijgen.
Voor 1jarigen kan ik het slotenbord aanraden:
![]()
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:29
Ik meld me hier ook maar eens, de eerste Sint/kerst lijstjes gaan opgesteld worden, maar ik loop nog een beetje vast voor mijn oudste dochter van 2.5.
Ze kan al best goed zelf spelen, is vooral gek op haar poppen/knuffels, doet er kleine rollenspelletjes mee etc, haar keukentje en snijfruit en haar ambulance en de bus van Little People. Duplo en de bouwblokken zijn iets minder favoriet. Kleien en stickers plakken vindt ze wel weer tof. Spelletjes (we hebben domino en lottino) wisselen.
Wie heeft er suggesties voor een leuk cadeau, wat bij bovenstaande interesse past? (of misschien juist helemaal niet
) Er mag ook wel wat uitdaging bij zitten, ze is best pienter en pikt snel dingen op. Glitter, dat sleutelhuisje klinkt in ieder geval als een match
Waar heb je ‘m vandaan?
Ze kan al best goed zelf spelen, is vooral gek op haar poppen/knuffels, doet er kleine rollenspelletjes mee etc, haar keukentje en snijfruit en haar ambulance en de bus van Little People. Duplo en de bouwblokken zijn iets minder favoriet. Kleien en stickers plakken vindt ze wel weer tof. Spelletjes (we hebben domino en lottino) wisselen.
Wie heeft er suggesties voor een leuk cadeau, wat bij bovenstaande interesse past? (of misschien juist helemaal niet