Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gefeliciteerd met je tante-schap Star
Peas on earth!
JEUJ!!!!
Dank je PopdE
heb het bij de cavia's gepland Star
Gefeliciteerd met jullie forumneefje!
Loretta is De Mol. Punt.
Gefeliciteerd Star! Wat een kleintje hè!? Alles wel goed met moeder&zoon?

En wat is Kaj nu dan? Een halfTheehuizer? Een achterTheehuizer?
een minicavia
AchterTheehuizer

Mag ik even zeggen dat ik het AMC een rukziekenhuis vind? Vroeg aan haar hoe het ging en of ze kleine al aan borst had gehad (ja ja, je bent maffia of je bent het niet ). En kreeg als antwoord dat hij nog niet pakte en dat hij andere voeding krijgt. Pffffff.
lekker dan
Ja maar mischien doen ze dat wel omdat ie zo klein is Star? Ik weet het niet hoor, geen verstand van... *niet slaaaaaaan*

Wup heeft de eerste dag helemaal niet aan de borst gelegen. Sterker nog, ik kreeg `m (op een halve minuut in de OK na) pas na 2 uur na de ks te zien en dat was even een paar minuutjes en toen moest ie weer weg. Toen `s avonds nog een minuut of 20 en toen pas weer rond een uur of 8 de volgende ochtend. Voor het eerst aan de borst ging ie rond een uur of 10 denk ik, 24 uur na de geboorte dus....
En niets medisch hoor, jongetje was tiptop in orde. Dit is dus standaard in Griekenland...
Ja kan ook helemaal geen kwaad Pep, maar om nou meteen al bij te gaan voeden is een beetje onzin

Misschien krijgt hij wel wat glucose idd in een flesje, ze zei ook niet wat er in het flesje zat, ze zei voeding
Wup ook bijgevoed hoor en bleef bijgevoed worden terwijl ik bv gaf in het ziekenhuis. En thuis ging het niet gelíjk helemaal soepel met bv en moest ik ook bijvoeden. Sterker nog, ik heb `m bijgevoed tot ie een week of 6 was Advies van kinderarts....
Tja, de een zegt dit en de ander dat, zijn ook niet echt richtlijnen voor. Ze doen maar wat die artsen
Voor diegenen met een zwakke maag: even wegzappen

Gefeliciteerd Star! Wat een ukkie! Bijvoeden is volgens mij ook onzin, vooral zo snel al.

Gesprek van Eowman ging goed, krijgt volgende week pas iets te horen, want nog veel andere gesprekken. Nadeel is dat functie 40 uur is en minder is niet bespreekbaar.
Smakelijk plaatje Pep. Hóe kom je daar in vredesnaam bij?
Flatteus/onflatteus topic op Entertainment pijler Eow

Fijn dat gesprek goed ging. Hoeveel uur zou ie willen werken dan? Eventueel thuis werken of geen optie?
Katie Holmes begint op Diana te lijken

Okee... ik leg na 1 hap mijn stroopwafel wel even opzij...
Peas on earth!
32 is wel écht de max eigenlijk. Bij een écht geweldige functie is 36 uur ook nog te doen, maar dan wel 4x 9. Anders is dat met studie echt niet te doen.
Oooooow...... dan geef `m maar aan mij Erwtie

Moet nog steeds je Hyves checken....

Astu... even bijkomen van Britney... yegh....

En u checkt maar raak
Peas on earth!
Ow ja, hij heeft studie ook nog natuurlijk. En wat nou als ie wordt aangenomen maar voor niet minder dan 40 uur?
Ze heeft weer plaatjes gejat

Ik had die van Britney S. al gezien. GATVER!

Hmmm dat is wel minder dan Eow.

Inad eigenlijk wel geweest vandaag? Of is haar pc op slot gesprongen vanwege overschreden limiet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven