Het theehuis
dinsdag 22 januari 2008 om 21:55
Pfffff, nou fijn, dames! Nu hebben jullie Tony he-le-maal over de zeik geholpen. Een beetje met zijn allen om dat bed heen staan te schreeuwen tegen mijn knoepertje. Gevolg: bed ondergekotst, want dan mag je eruit. Bed is verschoond, Po leegt te weken in een emmer, ben 5 minuten naast Tony gekropen in schoon bed en verdomd: hij slaapt.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 22 januari 2008 om 22:03
quote:Laluna schreef op 22 januari 2008 @ 21:59:
Kess, jij was degene die vroeg om indien nodig geweld te gebruiken om Tony te doen slapen...Arm jong.
Tja, ben niet zo'n lieve moeder vandaag, vrees is. Heb vanmiddag nog wel even een uurtje kunnen slapen toen Don thuis was, maar eigenlijk loop ik al dagen achter met slaap. En dat breekt een beetje op. Jammer dat vroeg erin gaan gewoon de oplossing niet is, want dan lig ik alleen maar naar het plafond te staren...
Ga glazen bol even bekijken...
Kess, jij was degene die vroeg om indien nodig geweld te gebruiken om Tony te doen slapen...Arm jong.
Tja, ben niet zo'n lieve moeder vandaag, vrees is. Heb vanmiddag nog wel even een uurtje kunnen slapen toen Don thuis was, maar eigenlijk loop ik al dagen achter met slaap. En dat breekt een beetje op. Jammer dat vroeg erin gaan gewoon de oplossing niet is, want dan lig ik alleen maar naar het plafond te staren...
Ga glazen bol even bekijken...
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 22 januari 2008 om 22:14
Haaai
House gekeken, Housee Houseee Housee , wist niet dat je ook delen van een lever kunt transplanteren, weer wat geleerd
Nu kijk ik naar High Fidelity, yeaaah
Big problem niet gezien nog, misschien maar houden zo.
Ahhhh die Tony! kan me voorstellen dat ie flink van slag is na al dat theetantegeschreeuw, stelletje bitsjun
Kess, hoop dat nacht een beetje oke is want heb je echt nodig
Pep, hoe is slapen in het nieuwe huis? Ik sliep hier de eerste paar nachten nauwelijks. Moest zo wennen aan nieuwe geluiden enzo.
House gekeken, Housee Houseee Housee , wist niet dat je ook delen van een lever kunt transplanteren, weer wat geleerd
Nu kijk ik naar High Fidelity, yeaaah
Big problem niet gezien nog, misschien maar houden zo.
Ahhhh die Tony! kan me voorstellen dat ie flink van slag is na al dat theetantegeschreeuw, stelletje bitsjun
Kess, hoop dat nacht een beetje oke is want heb je echt nodig
Pep, hoe is slapen in het nieuwe huis? Ik sliep hier de eerste paar nachten nauwelijks. Moest zo wennen aan nieuwe geluiden enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 22 januari 2008 om 22:19
Slapen gaat okay hoor Inad. Vannacht wel erg wakker door stormbui en daardoor krakend huis en klapperende ramen maar dat zal wel wennen.
House was weer cewl dus? Zo leer je nog eens wat hè. Zoals dat het never lupus is
Ach Moon, de helft van de forumsters hier zijn vervelende vrouwtjes. Of verveelde vrouwtjes. Of beide
House was weer cewl dus? Zo leer je nog eens wat hè. Zoals dat het never lupus is
Ach Moon, de helft van de forumsters hier zijn vervelende vrouwtjes. Of verveelde vrouwtjes. Of beide