Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haaaiii! Hier Erwtenman Stalken mag nie heurrr!

Dat van die wenkbrauw...dat klopt...
Heej...

Zo weet ik in ieder geval WEL dat je niet naar de IQ-test kijkt
Peas on earth!
Er valt weinig te stalken Xander

Ik ga naar bed, ciao bellas!

Men, wat een ongelooflijke flutnacht achter de rug.

Komt niet meer goed vandaag. Als kers op de taart vanavond verplicht "gezellig" feest van werk.

Eens kijken of er nog meer bij kan...

Hopelijk is jullie humeur beter vandaag.
Oh, Luun het zit je niet mee de afgelopen dagen krijg ik het idee, he? Is er geen manier om feest - oh joy! - vanavond af te zeggen? Klein onschuldig griepje faken?

Ik heb Vito net al in zijn birthdaypakje gehezen. Eigenlijk is het nog zo'n echt zacht babysetje, als ik het nu zo zie. Truitje met zacht broekje in dezelfde kleur, opdruk GIANT op de buik. Is ook goed afzonderlijk van elkaar te dragen en ik denk dat het daar in de praktijk op neer gaat komen, maar voor nu is Vito nog even mijn heerlijke knuffelzachte baby van bijn 11 kilo.
Loretta is De Mol. Punt.
morgen.....voel me ruk
quote:Xander68 schreef op 23 januari 2008 @ 21:17:

Haaaiii! Hier Erwtenman Stalken mag nie heurrr!

Dat van die wenkbrauw...dat klopt...

Zulke mooie wenkbrauwen kunnen wij niet aan tippen
Goedemorgen

Zoo, , dat moet ik vaker doen, vroeg naar bed gaan, wat scheelt dat zeg. Ben gewoon NIET sjacherijnig vandaag

Pep, moest erg gniffelen om je aftelling gisteravond.

PopdeE, vandaag mailen?

Xan, haai

Luun, flutnachten zuigen. Ook voor Moon trouwens je ruk voelen rukt

Kess, ben benieuwd naar birthday outfitje.

Mijn kaarten komen trouwens echt echt laat dit keer, Luun en Pep, want zaten nog in mijn tas zag ik gisteravond

Star ook bijna jarig, joechee

Straks met leuk ex-collegaatje lunchen in ziekenhuis waar ze nu werkt. Dus ga meteen op jacht naar Houseachtigen of Grey'salikes. Moet ik iets voor jullie meenemen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Doe mij maar een stukje House dan
Welk stukje?

Ik wil weeeekend, wie nog meer?

Is t trouwens oke als ik smiddags langskom zaterdag, Star?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja ik wil weekend, moet morgen nog. Bah. Gezellige mensen zijn er ook allemaal niet dan.

Is goed, sta heel de dag tot uw beschikking

Ik wil het beste stukje, kies maar voor me uit
Zeg Vish, als jij Ceetje nog als schoondochter wil moet Nemo maar eens extra lief voor haar zijn. Ze zegt nu 'stomme jommes'. Potje in de dop.
Inad, wil je me nu vertellen dat ik dus sinds maandag voor nop op de deurmat (onder de brievenbus) heb gelegen in afwachting van jouw verjaardagskaartje? Tsssk. Hoe ga je dat goedmaken?

Wil geen stukje House e.d. of House moest mijn kinderen even wil overnemen (met het rsico dat hij mijn jongens helemaal verzeikt) zodat ik plat kan in 1 of ander ziekenhuisbed...
Ik zou feestje ook proberen te skippen. Of wil je wel even huis uit?
Feestje skippen kan echt niet: heb het 'ziek zijn-excuus' al net iets te vaak gebruikt, vrees ik zo. (Net als 'geen tijd', 'geen oppas' en zelfs het eerlijke 'geen zin'. )

Ik ben zo iemand die normaal gezien naar geen enkel feestje van werk gaat. Collega's nodigen steeds hele team uit bij zoveel jaar huwelijk, verjaardagen, pensioen, trouwen,...

En ik ben zo'n asociaal iemand die een kerstborrel nog net trekt, maar verder ook niet. Zijn mijn collega's, niet mijn vrienden. De meesten goed te hebben op het werk, maar daarbuiten hebik weinig met ze.

Ben ik nu de asociaalste?
Nee, wel de eerlijkste
Hier ook rukkerderuk. Wakkere Wup van 11 tot 2 en ik dus maar 5 uur geslapen. Ik voelde me al ruk maar nu dus opperruk zeg maar

Jij hebt gelukkig nog een brievenbus die op je deur zit Luun. Ik lig al vanaf maandag onder de buitenbus *bibberrrrrr*

Om mijn dag goed te maken pik ik House helemaal in, sorry Star. Jij mag `m na mij wel hebben
Heerlijk, zo'n afgelikte boterham

Hoop dat je zo even met Wup op stok kan.
Tsssssk, tunnelvisualisten! Allemaal helemaal nat van House, terwijl ik hier heerlijk in mijn eentje met Dokter Twan zit te ........... (weet niet of dat mag op openbaar forum)

Veel rukkende nachten dus, rukkende kinderen en ruk voelenden. Sterkte, allen. Ben zelf voor het eerst sinds tijden zonder hoofdpijn opgestaan!

Zal zo even plaatje proberen te zoeken van birthday outfot. Which reminds me: er moeten uitnodigingen de deur uit en er moet een taart besteld worden.
Loretta is De Mol. Punt.
O leuk, galgje
Nou, dat klinkt als een serieus KinderFeest Kess . Taart met foto mag ik hopen?

Inad, fijn dat je je stukken beter voelt. Wat een goede nachtrust al niet teweeg kan brengen inderdaad...

Ik ga vanmiddag naar nabUrig dUrp () om kado voor m`n moeder te kopen. En aangezien ex 40 euries heeft gestuurd mag ik daar rompers van gaan kopen. Iemand een idee voor eens wat anders dan de Hema? Leuk maar goed betaalbaar??
Ow ja, H&M tuurlijk
Rompers van de Hema blijven het fijnst, vind ik.

Gewoon de goedkoopste nemen, dan heb je geen 40 euro nodig en kun je bij H&M leuk truitje voor jezelf kopen!
Loretta is De Mol. Punt.
Tony wordt grooooooooot! Heb hem zojuist bij twee basisscholen aangemeld.
Loretta is De Mol. Punt.
Nah, ook niet echt dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven