Het theehuis
donderdag 24 januari 2008 om 13:35
Geen idee voor de rest. Ik kreeg berichtje dat ze naar andere afdeling moest, dat kleine operatie aan zijn hart krijgt en dat ze zolang moeten blijven.
Ik neem dus aan dat het snel moet gebeuren en niet op latere leeftijd pas.
Plekje niets over gehoord meer.
In de eerste instantie dachten ze, met echo nog, alleen gaatje in het hartje. Later mss ook iets met de kleppen. Maar bij weer latere controle bij echo konden ze niets meer zien. Kennelijk toch iets mis.
Ik neem dus aan dat het snel moet gebeuren en niet op latere leeftijd pas.
Plekje niets over gehoord meer.
In de eerste instantie dachten ze, met echo nog, alleen gaatje in het hartje. Later mss ook iets met de kleppen. Maar bij weer latere controle bij echo konden ze niets meer zien. Kennelijk toch iets mis.
donderdag 24 januari 2008 om 15:30
WAARSCHUWING STINAD CLUSTERPOSTSTORM WINDKRACHT HEULEBOEL OP KOMST!!!!!!!!!!!!!!!quote:Laluna schreef op 24 januari 2008 @ 11:16:
Inad, wil je me nu vertellen dat ik dus sinds maandag voor nop op de deurmat (onder de brievenbus) heb gelegen in afwachting van jouw verjaardagskaartje? Tsssk. Hoe ga je dat goedmaken?
Wil geen stukje House e.d. of House moest mijn kinderen even wil overnemen (met het rsico dat hij mijn jongens helemaal verzeikt) zodat ik plat kan in 1 of ander ziekenhuisbed...
whoehahaha,
Ik lig onder mijn stoel en ben al van slag en raar en hyper en nu helemaal
Star, waarom zijn jommes stom? Apart from all the obvious reasons?
Ik heb mijn mooie werk-supermanman gesproken!!!!!!!!!!!
Verslag volgt zo in NS en ook de und so weiter und so weiter..
Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalallaaaaaaaaaaaaaaa
Inad, wil je me nu vertellen dat ik dus sinds maandag voor nop op de deurmat (onder de brievenbus) heb gelegen in afwachting van jouw verjaardagskaartje? Tsssk. Hoe ga je dat goedmaken?
Wil geen stukje House e.d. of House moest mijn kinderen even wil overnemen (met het rsico dat hij mijn jongens helemaal verzeikt) zodat ik plat kan in 1 of ander ziekenhuisbed...
whoehahaha,
Ik lig onder mijn stoel en ben al van slag en raar en hyper en nu helemaal
Star, waarom zijn jommes stom? Apart from all the obvious reasons?
Ik heb mijn mooie werk-supermanman gesproken!!!!!!!!!!!
Verslag volgt zo in NS en ook de und so weiter und so weiter..
Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalallaaaaaaaaaaaaaaa
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 24 januari 2008 om 15:37
Ohh, arme Brabbel en Brabbelbaby! Hoop dat alles meevalt. Dit hoor je vaker toch? Van gaatje in klepje enzo?? Jee wat zal dat schrikken zijn zeg!!! Geef haar maar dikke knuffel van me!
PopdeE, beterschap, heb je al gemaild.
Ik heb House hier voor jullie trouwens, maar hij is al een beejte stuk zeg maar. Ik denk dat ik te ruw ben geweest
Sorry, moet het echt nog één keer doen, hij is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
NU echt klaar, beloofd.....hmm....acute afkikcverschijnselen.
Help me iemand, help helppppppp
PopdeE, beterschap, heb je al gemaild.
Ik heb House hier voor jullie trouwens, maar hij is al een beejte stuk zeg maar. Ik denk dat ik te ruw ben geweest
Sorry, moet het echt nog één keer doen, hij is leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
NU echt klaar, beloofd.....hmm....acute afkikcverschijnselen.
Help me iemand, help helppppppp
donderdag 24 januari 2008 om 16:50
Ik voel me ook oud.. vergeleken bij man in kwestie that is. Voel me verder namelijk niet eens een puber, maar een kleuter
Hij is 2 jaar jonger dan ik (met dank aan Google) en dat kan natuurlijk niet. Ik mag alleen nog maar oudere mannen van mezelf.
dus, ik zal geen hartjes meer typen
Hij is 2 jaar jonger dan ik (met dank aan Google) en dat kan natuurlijk niet. Ik mag alleen nog maar oudere mannen van mezelf.
dus, ik zal geen hartjes meer typen
donderdag 24 januari 2008 om 16:54
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Inad hyper, ik ook!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben naar de tandarts geweest!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN IK HEB NA 10 JAAR GEWOON HEULEMAAL GEEN GAATJES!!!!!!\
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En ik vond het superspannend en heb net heel hard gejankt. Maar nu voel ik met echt superwomannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Inad hyper, ik ook!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben naar de tandarts geweest!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN IK HEB NA 10 JAAR GEWOON HEULEMAAL GEEN GAATJES!!!!!!\
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En ik vond het superspannend en heb net heel hard gejankt. Maar nu voel ik met echt superwomannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 24 januari 2008 om 17:11