Het theehuis
zaterdag 26 januari 2008 om 16:40
zaterdag 26 januari 2008 om 16:41
zaterdag 26 januari 2008 om 16:45
zaterdag 26 januari 2008 om 16:46
Inad tegenwoordig heeellll opgedirkt naar de Supermarkt trouwens ... grappig, want in Singlestopic is er namelijk al heeeeeule discussie geweest over het ontmoeten van mogelijke PK's (jawel... trieste Singles-taal die ik ook niet kende voor Singles-topic: Potentiele Kandidaat... volgens mij ook errrrug contaminatieachtige term) en het opgedirkt naar de supermarkt gaan
Peas on earth!
zaterdag 26 januari 2008 om 18:26
Pep,
Heb het gelezen en gereageerd. Snap je helemaal en je hebt gelijk ook!
Ik ging nu helemaal niet opgedirkt naar de super hoor. Was wel heel nonchalant mooi natuurlijk, met wollen jurkje, haar in quasi net uit bedderige piekknot en hele simpele edoch effectieve make-up Had er goed over nagedacht in elk geval Volgens mij is het geen man die van dichtgeplamuurde houdt en ik ook niet, dus dat komt goed uit
De hele dag komen flarden van gesprek voorbij in mijn hoofd trouwens, leuk is dat. Supermarkt was leuke-manloos net trouwens. Krijg bijna zin in maandag, haha. Net niet nog, zondag is mijn favo dag!
Oh en over de koekjestrommel, Mille en ik zingen altijd "vormen stop je in mijn ipv mond...maar zelfs met mond is het best suggestief omdat hij daarna zingt: vierkant driehoek hard en rond
Heb het gelezen en gereageerd. Snap je helemaal en je hebt gelijk ook!
Ik ging nu helemaal niet opgedirkt naar de super hoor. Was wel heel nonchalant mooi natuurlijk, met wollen jurkje, haar in quasi net uit bedderige piekknot en hele simpele edoch effectieve make-up Had er goed over nagedacht in elk geval Volgens mij is het geen man die van dichtgeplamuurde houdt en ik ook niet, dus dat komt goed uit
De hele dag komen flarden van gesprek voorbij in mijn hoofd trouwens, leuk is dat. Supermarkt was leuke-manloos net trouwens. Krijg bijna zin in maandag, haha. Net niet nog, zondag is mijn favo dag!
Oh en over de koekjestrommel, Mille en ik zingen altijd "vormen stop je in mijn ipv mond...maar zelfs met mond is het best suggestief omdat hij daarna zingt: vierkant driehoek hard en rond
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 26 januari 2008 om 18:43
Ik ga maar eens in NS lezen. Over mirena hoor je wel wat spookverhalen ja, maar ik ga er vanuit dat het veiliger is dan de pil, aangezien ik de pil kan vergeten. En ik geloof ook niet alle spookverhalen. Het is voor mij veilig genoeg igg, zelfs al is het 98% veilig ipv 100%.
Inad, ik gniffel terug, maar dan om vormen in mond Viesert
Juna eist Bumba op pc, dus lees straks even helemaal bij.
(jawel, ze heeft het TV kijken ontdekt, maar gelukkig alleen Bumba )
Inad, ik gniffel terug, maar dan om vormen in mond Viesert
Juna eist Bumba op pc, dus lees straks even helemaal bij.
(jawel, ze heeft het TV kijken ontdekt, maar gelukkig alleen Bumba )
zaterdag 26 januari 2008 om 19:00
quote:Inad schreef op 26 januari 2008 @ 16:26:
Haa, Star
Heb jij ook Orange? Waar zou dat ineens aan liggen? Foon van broer deed ook al raar.
Heb je het leuk?? Ceetje helemaal blij met houten NIET Duplo ( ) trein?? Hoe vindt ze alle aandacht?
Helemaal hyper, maar kan ook van het snoep komen
Ligt nu al weer half uurtje in bed, iedereen pleite. Lekker rustig Idols kijken zo Foto' op Hyves.
Haa, Star
Heb jij ook Orange? Waar zou dat ineens aan liggen? Foon van broer deed ook al raar.
Heb je het leuk?? Ceetje helemaal blij met houten NIET Duplo ( ) trein?? Hoe vindt ze alle aandacht?
Helemaal hyper, maar kan ook van het snoep komen
Ligt nu al weer half uurtje in bed, iedereen pleite. Lekker rustig Idols kijken zo Foto' op Hyves.