Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik vind Daniek en Tiegoow allebei stom.

Mjaa, ik vind alles stom vandaag, alle jongensschoenen zijn STOM.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gefeliciteerd met je verjaardag Ceetje

Haaa lekkere vrije en zonnige zaterdag!

Inad nog niet gespot he...

Zo even naar de markt, bieb (oeps... ga Inad achterna, want vrees ook voor Grote Boete ), en lekker weekend vieren
Peas on earth!
Zo, Ceetje even op bed.

Thanks voor de felicitasies, jullie sain lief

Wat heb je gekocht voor schoenen Vish?

Popde, nog niets van Inad gehoord? Hmmmmm......
quote:Star schreef op 26 januari 2008 @ 13:23:

Popde, nog niets van Inad gehoord? Hmmmmm......Neuh... nog nix gehoord, heb ook gesmst... Ze zal toch niet bij CopyGuy in bed liggen he...?!
Peas on earth!
Inad ligt gewoon bevrucht en wel bij Copyguy in bed Weetutzeker
Ik ga foetsie. Bij opa en oma op visite. Waaide vanochtend zo hard dat Juna omwaaide

Heb bij de apotheek de mirenaspiraal opgehaald, en ik ben nu al als de dood voor wanneer dat ding erin moet. Maar pil ook niet handig, en de eerste jaren blijft mijn baarmoeder onbewoond als het aan mij ligt, dus mirena goede optie. Maar eng.

Nou tot sinas!
Peas on earth!
Bevrucht en wel Gekke Eow!

Ben benieuwd of je bericht terug krijgt Erwt
Als ik iets hoor, informeer ik jullie wel even

Nu eerst maar even op knoflookolijvenjacht op de markt
Peas on earth!
Haaai allemaal

Eerst even het aller aller belangrijkste natuurlijk!!

Ceetje, Star en Starman, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!

quote:peppie schreef op 26 januari 2008 @ 10:34:

Inad nu zekers brrrrrrakkkkkk Maar die gaat vanmiddag toch naar Ceetjes verjaardag? Gaat dat wel goed komen dan?

Als brak het probleem was geweest was het wel gelukt, ik kan wel tegen een stootje , maar Chica en ik zijn in diepe lange niet bedoelde of geplande slaap gevallen tussen de middag en nu net pas wakker Daarnaast zag ik nu pas, want wilde nog even gaan, dat het ipv 3 kwartier met OV minstens een 1,5 heen en 1,5 uur terug is, dus oeff, dat is voor zo laat smiddags net te lang en ver. Kadootje komt met de post naar jullie toe (dus voor haar volgende verjaardag heb je t wel ) en ik hoop jullie bij onze meeting te zien, moeten we echt echt snel doen hoor!!

Even posten vast...
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heb je smsje daarover gehad, Star? Hoop t maar. Mijn foon doet namelijk raar en sms van PopdeE heb ik bijvoorbeeld niet gehad.

Moon, ik ben hier aan t dansen voor je en Chica ook, dans dans dans dans dans dans

Luna, hoop dat je een hele leuke dag aan t hebben bent bij de Winterefteling!

PopdeE, hahahaha. Eindelijk een man die ook Ikea verslaafd is? Ikea schopt kont

Wat lief die Nemootje, al is ophangen niet slim natuurlijk, misschien was het zo overweldigend, het contact met zijn enige echte Ceetje, dat hij van pure spanning ophing? Schoentjes zijn zo duur, oef. Laatste van Chica waren 79 euro Vish, even voor je geruststelling. Heb ze alleen in uitverkoop gescoord voor helft van prijs, maar nog duur dus. Schoenen voor lopende kinderen stuk duurder dan babyschoentjes ook nog, maar babyschoenen al absurd duur eigenlijk. Mijn laarsen zijn goedkoper dan die van Chica..pft

Eow, moest zo om je gniffelen

Snap heel goed dat je niet te wachten zit op nog een zwangerschap nu Lekker genieten van die twee schatjes. Mirena niet helemaal veilig alleen, tenminste, hoor vaak verhalen over vrouwen die zwanger zijn geworden terwijl ze dachten erdoor beschermd te zijn.

Ik ga nu naar NS, fotos kijken, lezen wat jullie geschreven hebben en natuurlijk eigen verhaal doen. Heb het zoooo leuk gehad. Uitgaan is leeeuheeeeukkkk Sliep alleen tegen 3en en Chica kwam me om 7.30 al wakker maken. Oefff
Hahaha, Inad weer bij de pinken!

Maar nog niet helemaal helder, want volgens mij is mirena wel net zo veilig als de pil. Maar dat luciferdingetje wat je in je arm kunt krijgen (implanon? heet dat zo?) niet. Denk dat je die door elkaar haalt?

Ben benieuwd naar je stapverhaal. Ga zo even lezen.

Het trekt hier nu dicht, maar vanmorgen was het hier zulk lekker lenteweer! Heerlijk nar bakker en verjaardag gelopen. Genieten vind ikdat, die zonnestralen op je gezicht. Waaide wel hard inderdaad. Arme juna!
Loretta is De Mol. Punt.
Heej maar zeg dus enzo... NS is leuk, maar PopdeE wil natuurlijk ook uitgaansverhaal he
Peas on earth!
En jaaaa Ikea-erwten-man... Erwtenman alleen gedesillusioneerd na uitvoerige lofzang van Erwt over Zweedse Balletjes... zei: 'euh... het zijn gewone gehaktballetjes toch?' .... tssskk...

Over Mirena is volgens mij een paar dagen geleden ook topic geopend, met wisselende verhalen. Waren inderdaad vrouwen zwanger geworden, maar geloof dat het statistiekerig gezien gelijk is aan veiligheid van anticonceptiepil.
Peas on earth!
Implanon is inderdaad niet echt safe maar mirena weet ik niet, nog nooit iets over gehoord. Gelukkig hoef ik me over dat soort dingen niet druk te maken

Inad, leuk dat het leuk was! Ga zo even in NS je verslag lezen. En `s middags tukken is lekkur!!

Vishie, de skoenen zijn keiggggggggaaf! Wel de 70 eurie waard hoor, nu maar hopen dat ie er niet ál te snel uitgroeid

Moon, ik had al voor je gedanst op Hyves, hebbie het gezien?

Lekker weer inderdaad, nu begint het hier ook wat grijzer te worden. Ik ben even een vormenstoof die Wup voor z`n verjaardag van m`n moeder had gekregen wezen ruilen. Het was zo`n verantwoorde van hout (Eichhorn oid??) maar de hoeken waren reuze scherp en er was al een stukje vanaf... Leuk hoor, houten speelgoed maar ik heb liever dat Wup z`n oog behoudt als ie op dat ding valt . Dus nu een reuze-onverantwoorde van Fisher-Price
Misschien wel inderdaad. Misschien is gene die ik ken die het is overkomen wel gewoon heel heel erg dom Zou met niet heel erg verbazen

Maar goed, dus..

PopdeE, ik stuur je wel even Hyves PBtje met kopiepaste. Jij weet wel wie de man die ik erin noem is trouwens, want hebben we t wel eens over gehad. Hele, zie je over 30 jaar daar en daar gebeuren

Honger. Moet nog naar de eh, eh ... supermarkt
Kijk ik even drie minuten tijdens typen niet naar Chica, die Diego aan t kijken is, heeft ze hele labello over dr gezicht en handen uitgesmeerd. Ding is nu op dus en was nog nieuw... nouja, gelukkig heeft ze em in elk geval niet, zoals Maxi van Mille ooit deed en mijn konijn ook ooit, opgegeten

Ga ons even fatsoeneren en dan naar de supermarkt..
Whaha, die heeft de komende tijd dus zeker geen schrale eh.... alles

Leuk je stapverhaal, best voor herhaling vatbaar dus. Ging het goed met Chica bij je moeder?

Veel plezier in de supermarkt
Ik word helemaal schijtziek van al die emails van MP over hoe je je advertenties op kunt laten vallen, kan die functie ook gewoon uit?
quote:peppie schreef op 26 januari 2008 @ 16:04:

Implanon is inderdaad niet echt safe maar mirena weet ik niet, nog nooit iets over gehoord. Gelukkig hoef ik me over dat soort dingen niet druk te maken

Hear Hear!!!

Hmm, misschien zo toch maar naar hele andere supermarkt gaan

En `s middags tukken is lekkur!!

Ik ben even een vormenstoof die Wup voor z`n verjaardag van m`n moeder had gekregen wezen ruilen. Het was zo`n verantwoorde van hout (Eichhorn oid??) maar de hoeken waren reuze scherp en er was al een stukje vanaf... Leuk hoor, houten speelgoed maar ik heb liever dat Wup z`n oog behoudt als ie op dat ding valt . Dus nu een reuze-onverantwoorde van Fisher-Price Hahahaha Stom trouwens, dat dat zo snel kapot gaat! Ik zeg: uit de winkel laten halen. Fisherprice stoven zijn leuk! Chica heeft er 2 gehad perongeluk en die staan nu allebei bij Nano. Ene is simpel en geluidloos en de ander is een zingende koekjestrommel. Mille kocht die om mij beetje te narren, maar nu heeft ze em dus zelf in huis,
quote:peppie schreef op 26 januari 2008 @ 16:16:

Whaha, die heeft de komende tijd dus zeker geen schrale eh.... alles

Leuk je stapverhaal, best voor herhaling vatbaar dus. Ging het goed met Chica bij je moeder?

Ooo dat vergeet ik gewoon te vertellen, tssssk, ontaarde mama

Ging super! Moeder heeft haar op bed gelegd, terwijl ik toen nog niet eens weg was. Ze had haar binnen 15 minuten in slaap, terwijl Chica bij mij altijd minstens half uur loopt te tutten voor ze eens gaat slapen. Moeder had verhaaltje verteld met licht uit, gewoon uit haar hoofd. Werkte heel goed. S'nachts werd ze keer wakker en vroeg naar mij ( ) en toen zei m'n moeder dat zij er was en dat ze weer moest gaan slapen en dat deed ze gewoon

Voor herhaling vatbaar dus
Inad, mijn foon doet ook raar, berichtje krijg ik niet gestuurd, maar is aangekomen. Ik zei: Jammer, maar helaas ben benieuwd naar je stapverhaal.
Haa, Star

Heb jij ook Orange? Waar zou dat ineens aan liggen? Foon van broer deed ook al raar.

Heb je het leuk?? Ceetje helemaal blij met houten NIET Duplo ( ) trein?? Hoe vindt ze alle aandacht?
quote:Inad schreef op 26 januari 2008 @ 16:17:

Hear Hear!!!

Hmm, misschien zo toch maar naar hele andere supermarkt gaan

De zingende koekjestrommel: check!

En Diertje heeft hem ook. Om gek van te worden.

Ik vind jou lief

Hmmmm

Dat is lekker
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven