Het theehuis
woensdag 9 januari 2008 om 19:20
Tssssssssskkkkkkk vanochtend gewerkt en nu moet ik alweer. Geeneens tijd om bij te lezen of om met mijn nieuwe telefoon en tomtom te pielen.
Star gaat ook rijk worden op mp als ze terug is .
Nou dan maar weer werken he en don en vrij ook.
Werken sucks, ik ga weer wat anders zoeken.
Star gaat ook rijk worden op mp als ze terug is .
Nou dan maar weer werken he en don en vrij ook.
Werken sucks, ik ga weer wat anders zoeken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 9 januari 2008 om 19:43
woensdag 9 januari 2008 om 19:50
Ik kom zo bijlezen, moet eerst mijn ranzige aziatische willen zijnde flutmaaltijd achteroverslaan
Enneeeh, de kerstboom is overgegaan naar die andere, oh zo veel betere wereld
Kom ik leuke man van werk in supermarkt tegen, loop ik net met idioot grote poef te slepen (was in de aanbieding bij de super en Chica en ik waren er meteen verliefd op)
Vish, werk ze weer!!
Kess, ik ga na het, eh, "eten" meteen in NS kijken
Enneeeh, de kerstboom is overgegaan naar die andere, oh zo veel betere wereld
Kom ik leuke man van werk in supermarkt tegen, loop ik net met idioot grote poef te slepen (was in de aanbieding bij de super en Chica en ik waren er meteen verliefd op)
Vish, werk ze weer!!
Kess, ik ga na het, eh, "eten" meteen in NS kijken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 9 januari 2008 om 21:35
Haaaai Star
Vish, wasnieleuk aan werk, de uren of dat kommersjeele? Hopelijk vindt je snel iets beters dan!
Zo, morgen aleen nog badkamer en keuken grondig poetsen, de ramen zemen (of niet ) en de rest van het huis nog even "nasoppen" en dan ist klaar Ben niet zo moe als gisteren gelukkig, gister was waarschijnlijk pre-ongi-burnout
Eow, was je nog gordijnen tegengekomen?
Kwantum heeft tapijt voor 7 euro p.m. dus da`s een goeie voor de slaapkamer
Vish, wasnieleuk aan werk, de uren of dat kommersjeele? Hopelijk vindt je snel iets beters dan!
Zo, morgen aleen nog badkamer en keuken grondig poetsen, de ramen zemen (of niet ) en de rest van het huis nog even "nasoppen" en dan ist klaar Ben niet zo moe als gisteren gelukkig, gister was waarschijnlijk pre-ongi-burnout
Eow, was je nog gordijnen tegengekomen?
Kwantum heeft tapijt voor 7 euro p.m. dus da`s een goeie voor de slaapkamer
woensdag 9 januari 2008 om 21:41
Heeeey, een levensteken van ons Starreke. Hallooooo!
Pep, dat klinkt goed, toch tapijt in je slaapkamer. Maar dan moet je zelf leggen, neem ik aan? Anders wordt het alsnog heel duur.
Mijn post was niet verfucked hoor Vish. Had ik je al verteld dat ik het spelletje op jouw hyve zo vreeeeeeselijk verslavend vindt? Als je denkt: wie hangt daar nou weer/nog op mijn hyve" dan ben ik het dus.
Nog even wat mijlpaaltjes van de afgelopen week: 4e tand door en Vito gaat zelf staan. Of had ik dat eigenlijk al vermeld? Geen idee. Terwijl ik nu wel officieel ontzwangerd had moeten zijn. Hmmmmm...
Pep, dat klinkt goed, toch tapijt in je slaapkamer. Maar dan moet je zelf leggen, neem ik aan? Anders wordt het alsnog heel duur.
Mijn post was niet verfucked hoor Vish. Had ik je al verteld dat ik het spelletje op jouw hyve zo vreeeeeeselijk verslavend vindt? Als je denkt: wie hangt daar nou weer/nog op mijn hyve" dan ben ik het dus.
Nog even wat mijlpaaltjes van de afgelopen week: 4e tand door en Vito gaat zelf staan. Of had ik dat eigenlijk al vermeld? Geen idee. Terwijl ik nu wel officieel ontzwangerd had moeten zijn. Hmmmmm...
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 9 januari 2008 om 22:17
Aaaaah wat lief, die wupje Maar heeeel vaak klap eens in je handjes zingen dus!
Kess, whoehaha, jij hebt lef!!
Leuk al die mijlpalen, staande Vito is stoer!
Fijn, levensteken van Star Ben benieuwd hoe ze het verder heeft.
Vish, jaa doorzoeken dan Niet goed als je je niet fijn op werk voelt, zeker omdat het zoveel tijd in beslag neemt en zo'n groot onderdeel van je leven is.
Kess, whoehaha, jij hebt lef!!
Leuk al die mijlpalen, staande Vito is stoer!
Fijn, levensteken van Star Ben benieuwd hoe ze het verder heeft.
Vish, jaa doorzoeken dan Niet goed als je je niet fijn op werk voelt, zeker omdat het zoveel tijd in beslag neemt en zo'n groot onderdeel van je leven is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 9 januari 2008 om 22:51
woensdag 9 januari 2008 om 22:53
woensdag 9 januari 2008 om 23:42
quote:Kess schreef op 09 januari 2008 @ 22:53:
Lieve Wup met zijn klappen! Zo schattig als ze doorkrijgen hoe ze iets van je gedaan kunnen krijgen. De trots druipt dan van het bekkie af!
Goh, zou ik dan de tiara mogen dragen vannacht?
Nah, denk dat Luna nog wel even langswipt.
Ben ik idd nog even, maar je mag 'm wel hoor.
Kapper vanavond langsgeweest voor mijn harem. Vooral Frummels zien er nu weer heel ondeugend uit. es kijken of ik morgen plaatje kan schieten en in ns mikken.
Wup aan de klap en kruip, standing Vito. Goed zo.
Jerry doet sinds gisteren, als je kiekeboe zegt, handjes voor ogen en begint dan te schaterlachen. Ben heeft het zoenen ontdekt: ziet goed uit zo 8 tanden in je wang (kind heeft 2 nieuwe, heeft nu 2 onder en 6 boven).
Haai Starretje.
Ik ga ook slapen.
Bis morgen.
Lieve Wup met zijn klappen! Zo schattig als ze doorkrijgen hoe ze iets van je gedaan kunnen krijgen. De trots druipt dan van het bekkie af!
Goh, zou ik dan de tiara mogen dragen vannacht?
Nah, denk dat Luna nog wel even langswipt.
Ben ik idd nog even, maar je mag 'm wel hoor.
Kapper vanavond langsgeweest voor mijn harem. Vooral Frummels zien er nu weer heel ondeugend uit. es kijken of ik morgen plaatje kan schieten en in ns mikken.
Wup aan de klap en kruip, standing Vito. Goed zo.
Jerry doet sinds gisteren, als je kiekeboe zegt, handjes voor ogen en begint dan te schaterlachen. Ben heeft het zoenen ontdekt: ziet goed uit zo 8 tanden in je wang (kind heeft 2 nieuwe, heeft nu 2 onder en 6 boven).
Haai Starretje.
Ik ga ook slapen.
Bis morgen.