Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Luun, geen idee of je nog langskomt vanavond na twee drukke dagen, maarrrrr: succes en sterkte enzo, morgenvroeg, als je je Raketje naar de psz gaat brengen. Ik zal aan je denken!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee nog geen foto`s, doe`k morgen. Maarre, veel langer dan 6 maanden zit ik hier als het goed is niet en als het effe meezit zelfs nog (veel) korter. Dus wat mij betreft hoeft het ook niet écht helemaal mijn ding te worden. Als het schoon is en enigzins gezellig is het al goed. Zie wel op tegen al die meubels enzo naar boven sjouwen en dan straks weer eruit

Ik ga ook naar bed dames, bis morgen!
Ooow ja Luunie, succes morgen!
Pep, slaap ze onder je dekentje

Jaa, Luna, succes en sterkte morgen. Oudste wordt gewoon groot ineens!

Door die bamboedingen van de Xenos heen kan iedereen je zien, Pep, maar omdat je boven woont zal dat meevallen, zolang je niet pal voor de ramen gaat zitten

Eow, oooooww, Harrymeeten, leuk

Diri, jaaa volkomen herkenbaar. Chica lijkt het er gewoon om te doen, echt angstaanjagend oerkots geluid

Ik geoof niet zo in Homeopathie, maar als het bij Nesta helpt.. Tussikind is ook Homeopathisch volgens mij, toch Eow?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ga een poging doen om op tijd naar bed te gaan. Geen idee wat Vito vannacht voor ons in petto heeft. Slaap lekker!
Loretta is De Mol. Punt.
Truste, Kess. En Vito, laat je mama maar lekker slapen

Ik ga ook zo, ben weer nachtenlang te laat aan t gaan en dan krijg ik van die strepen op mijn gezicht

Star, ben benieuwd hoe je t hebt daar in Eire
Goeiemorgen,

Vish, wat een leuk cadeautje. U is lief.

Inad, heppie nog strepen op gezicht? Tijgerprint is trouwens in.

Pep, hoest met je rug vanmorgen?

Wel fijn dat je wat werk hebt kunnen verzetten in nieuwe stulpje.

Kess, bedankt voor snotterdoekje voor dadelijk. Zal het nodig hebben. Zit nu met steen in maag. Ben ik nu mutsenmoeder?

Star, how's Ireland? Mis je ons al?

Eow, Juno gaat echt als een speer he? Fijn, fijn, fijn.

Diri, haai.

Hier goede nacht. Wel een wakkere Ben tot 11 uur gisterenavond: kind was klaarwakker en had de grootste lol. Gek kind.

Moet straks ook met Ben naar cb voor uitgestelde prikken. Hoop dat ik er geen hangerig kind aan overhoud.

Hier goede nacht gehad.
Zo`n goede nacht dat je het 2x meldt Luun? Succes zo hoor

Ik ben knetterongesteld geworden en zit al de hele tijd met zo`n gevoel alsof ik flauw ga vallen. Fijn. Goeie timing ook enzo. Maar ut komt goed.

Inad strepen? Als in wallen? Hopelijk heb je lekker geslapen

Kess, hoe was de nacht? Hebben jullie nou creme voor Vito gekregen? Jeuk is zó zielig bij kindjes

Hoe was het met blaffende zeehond vannacht Dier? Hopelijk alle 3 goed geslapen

Ik had niet het idee dat je er zó goed doorheen kan kijken Inad maar het is iig ook niet bedoeltdtdtdt om mezelf helemaal onzichtbaar te maken Gewoon beetje afgeschermd, vitrage-idee zeg maar. Hopelijk zijn ze wel een beetje lichtwerend voor de slaapkamer...
Luun, voor ik het vergeet: minimeet gaat even niet lukken. Ik wil even benzine sparen zolang ik niet weet hoe of wat qua financiën. Jammer!
Inad, ik geloof ook absoluut niet in homeopathie, maar toen Juna erg hoestte kwam Eowman met deze druppels thuis van VSM. Ik riep meteen 'dat werkt toch niet, dat is homeopatisch' Eowman beledigd natuurlijk. Maar toch gegeven, en zowaar, het hielp. Juna had niet meer zo'n droge hoest en alles kwam een beetje los en de volgende dag was het al een stuk minder. Misschien wel toeval hoor, maar zodra ze begint te hoesten mik ik er van die druppels in en het lijkt écht te helpen.

En veel anders kun je niet doen tegen hoest, dus baat het niet dan schaadt het niet.
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad Luun. En succes met de prikken.
Ik zie zó op tegen morgen. Juno moet voor zijn MRIscan opgenomen worden. Moet 24 uur blijven, krijgt weer een sonde en moet weer aan de monitor.

Ik mag wel blijven slapen, maar niet op dezelfde kamer.

Bah...zijn we er net aan gewend dat we lekker bij elkaar en thuis zijn, moet hij weer naar het ziekenhuis. En is hij er net aan gewend dat er geen hele nare dingen met hem gebeuren, krijgt hij dit weer. ....
Goedemorgen!

Oh, Eow, ik kan me voorstellen dat je er vreselijk tegenop ziet. Eindelijk lekker samen en dan moet je Juno weer 'inleveren'. Waarom mag je niet op dezelfde kamer blijven slapen? Past dat niet of is dat beleid ofzo?

Luun, je kan het! Ging je nou vanmorgen 'wennen' en dan vrijdag echt? Spannend hoor. Raketje (ja sorry, ik geef hem toch maar weer een echte nick. Raket is het Oudste ijsje van Nederland, toch? ) krijgt een eigen leven, maar als je het aan Tony vraagt is dat op wat weekjes wennen na, hartstikke leuk! In het begin huilde hij als ik wegging, nu huilt hij als ik hem op kom halen.

Hier weer walchelijke nacht. Vito vaak wakker. Om 4.00 uur maar klein flesje gegeven ter afleiding van de jeuk en dat hielp wel. Alleen kon ik toen niet meer slapen en heb in gedachten 367281921834 sollicitatiegesprekken gevoerd, waarbij ik het iedere keer nét niet werd.

Ik smeer nu al 8 maanden hormoonzalf bij Vito. En iets zwaarders wilden ze tot nu toe niet geven. Het heeft ook echte rotbijwerkingen, is echt zooi. Maar zo kan het eigenlijk ook niet langer. Volgende week even goed overleggen met kinderarts, want op dit moment in eczeem erger en zorgt voor meer last dan de benauwdheid.
Loretta is De Mol. Punt.
Eow ik denk dat ik dezelfde druppels heb! Zal eens kijken hoe het heet, ik noem het gewoon VSM enne het werkt ook als placebo, toen flesje een keer leeg was probeerde we de laatste druppel te geven...lukte niet maar Nesta heeft vervolgens wel heerlijk geslapen

Aaah das kl*** inderdaad Eow dat Juno weer 24 uur verder weg is en niet naast je ligt! Succes!

Hier bleghnacht, meer niet geslapen dan wel, 2 nachtvoedingen gegeven want hij had overdag weinig gegeten en we gooide het ook op honger. Nu huilende Nesta aan mijn rokken (of jurk ) ach ja...komen de dag wel door. Koorts is gelukkig gezakt, neus loopt lekker en de hoest is gelukkig minder!

Hoe was het Luun bij PSZ, nog tranen gelaten? Lijkt me zo zlieg de eerste keer maar raketje gaat het vast super vinden uiteindelijk...

Goed nieuws over mimi zie NS

Kess oooh dat is zo shit als je niet meer kan slapen en dan ook al van die stomme gedachtes in je hoofd krijgt.

Oh Pep balen van je ongi....moet je net zien! Even tikkeltje rustiger aan dan he, je huis wordt vast nog wel schoon!

Nu Nesta vermaken,is zo aan het dreinen, arme ziel
Wup slaapt en ik heb koffie

Ach Eow, kan ik me zo voorstellen dat het rot is dat Juno weer "wat" moet Vooral wat je zegt van dat hij er net aan gewend is om geen nare onderzoeken meer te hebben.... Maar de MRI is niet naar toch? Alleen de sonde dan? En die sonde is voor de contrastvloeistof? En de MRI van z`n hersentjes? Hierna nog meer vervelende opnderzoeken of is dit het voorlopig? En wanneer uitslag? Hopelijk alles wel goed! (zo, ter afleiding kun je eerst even alle vragen beantwoorden )

Kess, hormoonzalf is ook niet goed voor de huid hè als je het langer gebruikt. En ik weet eigenlijk niet of het wel zo effectief is bij eczeem? Kun je niet vragen om een zalf die de jeuk wat remt of was dat het idee achter de hormoonzalf? Bij mij smeerden ze vroeger uierzalf, lekker vet, mischien is dat een idee? Waar heeft ie nu de meeste jeuk? Binnenkant ellebogen en knieholten of op z`n hoofdje?

Luun meissie, hoe ging en gaat het?

Ik ben benieuwd hoe Star het heeft Morgen alweer thuis gelukkig

Vishie, druk aan het huishouden of aan het werk?

Arm Nestaatje zo sielug Hopelijk voelt ie zich snel wat beter

Ik heb en passant vanmorgen nog een set stapelbekers via MP opgehaald vlakbij m`n nieuwe huis. 1 euro en zien eruit als nieuw. En Wup vindt het leuk

Gelukkig voel ik me stúkken beter dan vanmorgen! Pfff, wat was ik beroerd seg! Nog even in huissie geweest samen met m`n moeder en die heeft al een heel actieplan Vanaf morgen gaat ze meehelpen schoonmaken dus dan zal het wel helemaal in een poep en een scheet gebeurd zijn. Meehelpen verhuizen kon de baron ook wel zei ze dus ik ben benieuwd... Die trap is echt wel een probleem met spullen bovenkrijgen trouwens. Ik heb foto`s en zal ze zo even in de NS gooien. En dan ook even goed nieuws van Dier lezen!
Moet nog bijlezen (weet niet of dat lukt, want sprookjesfiguur) maar alvast:

Vish, wat ben je toch een lekker schatje!!

Bedankt voor het lieve kaartje!

Ooo, Eow, wat naar!!

Moet dat vaker gaan gebeuren in de toekomst ook? Wel goed natuurlijk dat hij goed onderzocht wordt, maar niet leuk en zeker niet als je niet eens bij hem mag slapen. Dat kon toen eerder wel toch?

Een troostje misschien: hij is dit zoooo weer vergeten, net als de eerdere periode in het ziekenhuis

Pep, fijn dat je je weer wat beter voelt. Hebben rugklachten niet ook met menstruatie te maken of was dta van gisteren echt spierpijn. Heel lichtwerend zijn die bamboedingen niet vond ik.

Placebo VSM, hmmm, misschien volgende keer toch halen

Luna, fijn dat jullie goede nacht hadden. Succes straks met raketje wegbrengen (ik neem nick gewoon meteen over )

Kess, ooee zware nacht. Wil je koffie? Ja hormoonspul heel heftig. Misschien ander vettig spul smeren een idee inderdaad. Is er eigenlijk een topic over allergie? Heel veel forumkinderen hebben er last van.

Snel verder hier. Moet ook NS nog sneaky zien te checken
Fijn dat je moeder mee gaat helpen, Pep. Dat scheelt enorm denk ik. Heb je in ieder geval ook 2 handen meer om wup te vermaken ondertussen.

Eczeem zit voornamelijk op hoofd, buik en wangen. En nee, hormoonzalf mag je niet te lang smeren, maar een ander alternatief was er tot nu toe niet. Het remt ontstekingen en werkt ook iets tegen de jeuk. Maar een ander of extra middeltje tegen de jeuk zou wel fijn zijn!

Tony wil een boterham, wij gaan eten!

Die Vish is wel aan het Sinterklazen, he? Lief!
Loretta is De Mol. Punt.

Foto`s op NS!
Weuw, ik meld me net aan voor de nieuwsbrief van Xenos, krijg ik een bon met 15% korting op hun hele assortiment! Kijk, zo is het nog eens leuk rolgordijntjes kopen!
Kess, jij gebruikt ook al Vaseline Lanette toch? Helpt bij Juna goed tegen exzeem, hormoonzalf gebruik ik hier ook zo min mogelijk.

Balneum heeft een badolie die jeukstillend werkt, misschien is dat een optie?

Sonde die Juno krijgt is om hem zijn slaapmiddel toe te dienen en na het onderzoek eventueel een voeding, omdat hij waarschijnlijk te slaperig is om te drinken.

Ik mag niet bij hem slapen omdat hij gewoon op een afdeling ligt met allemaal kindjes, staat een beetje gek, een ouder daartussen En omdat hij aan de monitor ligt kan hij niet met bed en al bij mij staan.

Dit is wel voorlopig het laatste onderzoek. Er komt volgens mij geen contrastvloeistof aan te pas Pep. MRI is idd voor zijn hersens. Vrijdagochtend hebben we een afspraak op de poli, dan spreken we de kinderarts over de uitslag, dan wordt er ook nog een echo van zijn hersens gemaakt en er komt een fysiotherapeut langs die zijn ontwikkeling beoordeeld. MRI is voornamelijk om ontwikkelingsachterstanden op te sporen op motorisch gebied, voor zover ik begrepen hebben.

Daarna hebben we dinsdag in ziekenhuis hier nog een afspraak en volgens mij dan pas in maart weer. Dinsdag krijgt hij ook zijn 2e inentingen.
Pfff, heavy hoor Eow. Hoe schatten jullie zelf zijn motorische ontwikkeling in? Valt jullie wat op of lijkt alles zoals het hoort te gaan? Gelukkig voorlopig even geen onderzoeken meer dan!
Nou, hij loopt wel achter wb zijn ontwikkeling, maar dat is logisch.

Hij is 3 maanden, maar hij doet nog lang niet alles wat een kind van 3 maanden normaal doet. Maar hij moet het wel gaan inhalen zeg maar, op den duur. Gecorrigeerd is hij nu 3 weken, en hij zit qua ontwikkeling tussen een kind van 3 weken en een kind van 3 maanden in. Hij doet weer wél meer dan een baby van 3 weken, hij lacht bijvoorbeeld en hij heeft zijn handjes al een beetje ontdekt, maar hij doet weer minder dan een kind van 3 maanden.

Aan zijn hersens kunnen ze nog niet zien of er achterstanden zijn wb verstandelijke vermogens. Dat vind ik wel jammer, want daar maak ik me véél meer zorgen over. Motorisch niet zo handig zijn hoeft niet echt een belemmering te zijn in je functioneren, is hoogstens lastig. Maar een verstandelijke beperking of bijvoorbeeld autisme zijn wél lastige dingen, en die kans is wel aanwezig.
Ja dat is inderdaad wel eng, dat je niet weet of Juno verstandelijk een achterstand heeft. Wanneer kunnen ze dat zien of is dat echt iets wat moet blijken uit zijn ontwikkeling?

Oh, Wuppie wakker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven