Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Obama roels.
Loretta is De Mol. Punt.
Even knip en plak en Pep heeft meteen antwoord op haar hyvesvraag

Gisteren een voorlichtingsavond gehad over brandwonden, best wel heftig. Hebben jullie allemaal rookmelders? Ik niet en heb ze dus meteen besteld. Ik wist het dus niet maar je ruikt niets als je slaapt. Je wordt niet wakker van een vieze/rook lucht.

3 minuten in de rook en je bent bewusteloos, 5 minuten in de rook en je bent hartstikke dood.

Op www.brandwonden.nl kun je ze in de webshop bestellen, ze werken op een accu en gaan 10 jaar mee.

Voor zover mijn opwekkende tekst van vandaag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wij hebben wel rookmelder, maar eigenlijk ook pas sinds Tony twee verdiepingen lager slaapt.
Loretta is De Mol. Punt.
In eigen huis wel een brandmelder op de eerste verdieping, door woningbouw gemonteerd en werkt op het lichtnet. Bij Sjaf geen maar wel een koolmonoxidemelder (geloof ik) in de keuken. Binnenkort wel even een brandmeldertje aanschaffen inderdaad, is geen overbodige luxe.

Thanx Vish!
Kind echt ziek dus; haal `m om 10 uur uit bed en hele oor en bed onder smurrie. Huisarts gebeld en volgens assistente is het een loopoor en moet het met de koorts en pijn nu wel afgelopen zijn. Bammetje gegeten, samen gedoucht en hij was alweer hard aan z`n bed toe dus die slaapt. Nu even googlen op loopoor
Middag allen tesaam.

Rookmelders: check!

Net terug van huisarts met Ben en Jerry.

Na enge nachtelijke hoestpartijen en suffige kinders toch maar weer gebeld. Na vernevelavontuur 2 maand geleden en checkup een maand geleden is het hoesten niet echt weggeweest, wel even iets beter maar nu weer in volle hevigheid terug.

Diagnose: allebei chronische bronchitis.

Minimaal 2 maanden Flixotide. Wat een feest.

(We mochten trouwens bij de nieuwe arts in de praktijk. Ik zeg JAMMIE! Erg smakelijk exemplaar, I may say.)

Magnum isook ziek thuis gekomen. Griep. O joy!

Pep, beterschap met Wuppenkind.
Thanx Luun, zelfde voor jou maar dan maal 3

MacJammie als dokter dus?
Ik zwaai weer

Nog steeds geen internet, 87(*@&#)*#@&*^@#

Zou uiterlijk vandaag moeten (storingen opgelost binnen '8 werkdagen'), maar er lijkt nog niet echt iets gebeurd te zijn... grmpffff....
Peas on earth!
* zwaait terug en heeft erg veel medelijden met Erwt *

Tjee, wat een zieken weer! Sterkte Luun! Hoop dat flixotide snel aanslaat. Met nieuwe huisarts toch wel fijn dat je er regelmatig komt met de jongens! Je hebt in ieder geval een goed excuus om de man vaak van dichtbij te zien. Ieder nadeel heb zijn voordeel!

Maandag weer gesprek! Zie NS!
Loretta is De Mol. Punt.
Net terug van huisarts en een ab-kuurtje voor Wup rijker
Ik kan natuurlijk niet achterblijven en heb ook ziek kind .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat hep de jauwes Vish?
Kenne we geen ziektepool beginnen hiero? Kenne we ziektes ruile
Zo, doodziek kind net op bed, zal mij benieuwen hoeveel minuten slaap we vannacht gaan krijgen

Sjaf sleutelt aan auto en moeders gaat eens lekker zonnebanken
quote:peppie schreef op 05 november 2008 @ 19:50:

Zo, doodziek kind net op bed, zal mij benieuwen hoeveel minuten slaap we vannacht gaan krijgen

Sjaf sleutelt aan auto en moeders gaat eens lekker zonnebanken Hoe burgerlijk...
Ik meld me voor de ziektepool waarschijnlijk! Juna is weer in training voor Pieterburen.

Hier gaat het goed! Morgen lekker vrij!
Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
En nóu vind ik het ECHT niet meer leuk.... nóg steeds geen internet! Nou moeten we weer wachten tot er ooooiiit eens een KPN-mannetje thuis gaat langskomen

Grmpfff...

Beterschap voor alle Pieterburen-aspiranten!
Peas on earth!
Arme Ewrt

Sterkte voor alle moeders van zieke kindjes. Het stokje lijkt hier voorlopig voorbij te zijn gewaaid.

Rookmelder, check. Irritante ding gaat al af als je de badkamerdeur iets te snel na douchen opendoet
Ziektepool goed gevuld dus Hoe gaat het met Juna nu? En met Ben, Jerry en Magnum?

Wuppotopoulos knapt op gelukkig, alleen beheurlijke butnacht gehad maar soit.
quote:Laluna schreef op 05 november 2008 @ 21:08:

[...]

Hoe burgerlijk... Goed he!
Juna gaat wel. Juno is inmiddels ook verkouden, en ikzelf begin ook. Hoe is het met de rest? Wup iets beter dus? Gelukkig. En bij Luun? En Vish?

Gister maar een rookmelder besteld. Was er toevallig de laatste weken een beetje mee bezig, en berichtje van Vish kwam als geroepen. Dus als het goed is arriveert het ding deze week nog.

Vandaag hangdag hier. Lekker nietsdoen.
Bericht van Inad op NS

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven