Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Gezellig weer hier.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Eowynn_ schreef op 02 november 2008 @ 21:59:

Hier nog geen kussen bij Juna, is dat raar? Nooit over nagedacht eigenlijk, dacht altijd dat zo lang mogelijk zonder kussen slapen aangeraden werd.

voor iedereen! Vandaag even bij Opa geweest. Doet het nog prima, ben iets minder bezorgd. Hij sneakt stiekem zijn bed uit, maakt 'ruzie' met de verpleegsters en roddelt over zijn kamergenoten en is dus gewoon heel erg opa

Is ook zo hoor Eow. Geen hast mee hebben

Opa is stoer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hier ook Vish, hele dag grijs en naar.

Ga snel op Hyves kijken naar je haar

Erwt, balen van internet enneh leuk raar he?
quote:Eowynn_ schreef op 02 november 2008 @ 21:59:

Hier nog geen kussen bij Juna, is dat raar? Nooit over nagedacht eigenlijk, dacht altijd dat zo lang mogelijk zonder kussen slapen aangeraden werd.

voor iedereen! Vandaag even bij Opa geweest. Doet het nog prima, ben iets minder bezorgd. Hij sneakt stiekem zijn bed uit, maakt 'ruzie' met de verpleegsters en roddelt over zijn kamergenoten en is dus gewoon heel erg opa

Ik vind jouw opa leuk.
Ik ben biefstuk aan t bakken, jaja

Oja, eindelijk gereageerd in NS!

Vish, je haar is coohoollll
Hoe is t nu met Starman, Star?
Starman had ruzie met z'n moeder gister over telefoon, dus verdrietig. Zo sneu.

Maar, baan opgezegd en nieuwe, leukere baan aangenomen per 8 december, dus dat is wel weer erg leuk!
Bah Star, voor Starman. En voor jou natuurlijk.

Maar gefeliciteerd met Starmans nieuwe baan. (dacht even dat jíj een nieuwe baan had )
Biefstuk roels!

Dahaag Erwtje!

Hoe was je vrije dag Pepsi?

Wij zijn enorm georganiseerd aan het zijn hier. Ben trots op ons. Zat vanavond om 19.45 op de bank, gedouched en wel, met versgekookte zuurkoolstampot op (met dank aan Eowman, dat dan weer wel), kindjes in bed, afwas gedaan, kaarsjes aan, huis opgeruimd, kleren voor morgen klaar en een was in de machine. En het eten voor morgen staat alweer klaar.

Merk dat het véél prettiger werkt als je dingen wat beter plant. Dus heb lekker de hele avond met warme choco een boek zitten lezen. (nicci french, vang me als ik val, GOEHOED!)
Wow, ben trots op je Eow

Ik kan niet plannen en ik hou er ook niet van, dus waag ook maar geen poging.
Joehoe! Hebben jullie al gestemd?

Gesprek was stom, zie NS.
Loretta is De Mol. Punt.
Mocht ik maar stemmen
Huh? Waarom mag jij niet stemmen? Avatartechnisch dan?
Loretta is De Mol. Punt.
O Ik dacht aan de echte verkiezingen.
Neeeeej! Daar mag ik natuurlijk ook niet aan meedoen!
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm, zie jij mijn avatar nu?
Ja. De Amerikaanse versie.
Loretta is De Mol. Punt.
Even F5.
Ik ga overigens niet stemmen hier op forum, want zie het nut van al mijn gegevens achterlaten niet zo.
Cewl he Eow, plannen?! I luv plannen

Wat naar van Starrekiekers ruzie Star Had het met familie te maken of gewoon "zomaar"? Wel onwijs goed van die nieuwe baan zeg! Vertel es wat het is in NS?

Kan hier trouwens NS niet in dus doe vanavond spieken. Hoe gaat het met Erwties verbinding ondertussen? Nog steeds tot?
Haai even stiekem vanaf werk! (vind ik altijd eng, mag eigenlijk niet )
Eng he Eow

Ik vind dit trouwens zo`n leuke kinderleeftijd (even afgezien van de driftbuien ), Wup begint heerlijk te kletsen en slist alsof z`n leven ervan afhangt Kaassss, poessssje, kusssss

Nu even griepprikkie halen en dan naar huusssss
hey ik zie een Starobama, Obamastar

Zijn oma is net overleden las ik.. stom genoeg is dat voor verkiezingen alleen maar gunstig waarschijnlijk..

Eow, goed van alles op tijd af. Ik ga een voorbeeld aan je pogen te nemen

Dat praten is leuk he, Pep

Chica heeft al gegeten en gaat nu naar bed. Ier is naar gitaarles. Als hij terugkomt eten wij..

Great, kind weer ziek. Heeft werkelijk hele nacht liggen huilen en heeft al vanaf gisteravond constant 39 graden koorts. Sjielug istie dus Heb `m een uurtje geleden weer neergelegd met zetpil erin, ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt.

Ik wilde m`n avatar veranderen in plaatje wat ik net heb geplakt maar bedacht me net op tijd dat ik dan deze avatar waarschijnlijk nooit meer terug ga vinden (staat op andere pc opgeslagen geloof ik)

Vanavond mousaka, liefhebbers kunnen voor 11 uur intekenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven