Het theehuis
zaterdag 8 november 2008 om 21:14
Eow, veel plezier
Peacar roeles!
Vish, mooie schoene, koele plaatjes (wil recept van die zielige worstenbroodjes) en je bent gek
Kess, Vito uitgeschreeuwd?
Amoniyukyukyuk. Heb t ook een keer gedaan toen huis nog paars was
Haai Star
Ik mis al de freaktopics laatste maanden. Ier niet goed voor freaktopicgehalte. Kom alleen nog maar hier en bij Nieten. Ik weet wel meteen wie sexverslaafd is en niet kan spellen
Nu even eindelijk weer gitaar spelen. Ik doe plectrum oefenen nu
Peacar roeles!
Vish, mooie schoene, koele plaatjes (wil recept van die zielige worstenbroodjes) en je bent gek
Kess, Vito uitgeschreeuwd?
Amoniyukyukyuk. Heb t ook een keer gedaan toen huis nog paars was
Haai Star
Ik mis al de freaktopics laatste maanden. Ier niet goed voor freaktopicgehalte. Kom alleen nog maar hier en bij Nieten. Ik weet wel meteen wie sexverslaafd is en niet kan spellen
Nu even eindelijk weer gitaar spelen. Ik doe plectrum oefenen nu
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 8 november 2008 om 21:23
"Morning Mummy!" is a breakfast treat great for halloween, or a film wrap party (get it?), or just your average dreary Tuesday. I got a bread mix from IKEA, sectioned the dough out into small flat ovals, slit the sides, added a generous amount of nutella, wrapped each one up, and baked. I added frosting eyes once their personalities became clear and their bodies cooled down (and before the decomposition could begin).
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 8 november 2008 om 21:28
zaterdag 8 november 2008 om 23:07
Ow, is mis hier alle fun! Maar nu iedereen te bedde?
Vloerkleedje vind ik supervreselijkerg, maar ik denk dat Vito hem prachtig zou vinden! Jij weet echt de juiste cadeautjes voor de juiste persoon te vinden, Vish. Knap! HaaitjeWup ook te lief voor woorden!
Ben hele avond bezig geweest online fotoalbum in elkaar te knutselen. Ik had weer eens een kortingscode die vannacht afloopt, dus heb weer flink door zitten knippen en plakken en net op tijd online verstuurd. Pfffffff. Tony's derde levensjaar nu ook tastbaar vereeuwigd.
Vloerkleedje vind ik supervreselijkerg, maar ik denk dat Vito hem prachtig zou vinden! Jij weet echt de juiste cadeautjes voor de juiste persoon te vinden, Vish. Knap! HaaitjeWup ook te lief voor woorden!
Ben hele avond bezig geweest online fotoalbum in elkaar te knutselen. Ik had weer eens een kortingscode die vannacht afloopt, dus heb weer flink door zitten knippen en plakken en net op tijd online verstuurd. Pfffffff. Tony's derde levensjaar nu ook tastbaar vereeuwigd.
Loretta is De Mol. Punt.