Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Morning.

Wat een fantastisch, gezellig weer zo vanmorgen.

En dat meen ik echt.

Alleen jammer dat ik 3 kinderen heb die vermaakt willen worden en aangezien zij echte 'buitenspeel'kinderen zijn is dit weer dan weer volkomen flut.

't Is ook nooit goed.

Haaienpakje is leuk/lief.

Kess jij bent al veel verder met fotoalbums dan ik ooit zal zijn.

Ben zo ergens blijven steken bij Raketjes' eerste verjaardag. Tsssk. Op 1 of andere manier komt het er niet van.

Ik ga (nog meer) koffie drinken.

Tot later.
Wat een prutweer!!!

Ik heb van Nemo nog nooit iets geplakt (onder het mom van het digitale bladiebladie). Zag laatst wel een boekje van de Hema, dat zag er heel leuk uit. Misschien ooit als ik eens tijd heb....

Koffie Luun, heel goed plan. Moet straks een nieuwe route rijden, ben ik nooit zo'n ster in.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sluit je aan bij de club, Vish. Daar hebben Luun en ik ook last van. Autofoben, verzamelt U!

En goedemorgen natuurlijk. Koffie, ja graag!
Loretta is De Mol. Punt.
En mijn haar wil niet. Heb voor het eerst weer eens conditioner gebruikt en heb een slap steil pruikje nu.
Conditioner gebruik ik nooit, krijg je inderdaad raar bosje moedeloos haar van. Weet je wat fijn spul is? Zo'n soort zeeppompje van andrelon, maar dan met krulopwekkend spul erin. Even op je droge of nog hatte haar. Beetje kneden en de krullen schieten zo teryg op hun plek. Ideaal. Verder mik ik er helemaal niks in.
Loretta is De Mol. Punt.
Waar moet je straks heen, Vish? Is het ver? Zit nu al met je mee te bibberen!
Loretta is De Mol. Punt.
En ik ga mijn verwegroute voor morgen afzeggen. Zie NS.
Loretta is De Mol. Punt.
Is die koffie nou nog niet klaar, Vish? Ben er echt hard aan toe heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Moggeh, ik sluit aan voor de koffie

Sjaf is weer ziek, we hebben slecht geslapen en Wup is echt uberjengelig. Maar verder gaat het best lekker

Waar mot je heen Vish? Effe naar NS om verhaal van Kess te lezen nu....
Goeie beslissing Kess
Oh, heerlijk Pep! Voorlopig genoeg koffie hoor!

Wat balen dat de lappenmand bij jullie maar aanhoudt! Straks met zijn drieën lekker terug naar bed?
Loretta is De Mol. Punt.
Nou in ieder geval kind terug naar bed Ik had gehoopt op een lekkere boswandeling met z`n drie-en vanmiddag maar ik vrees dat Sjaf niet meekan. En in m`n eentje met Wup vind ik dan ook weer niet zo leuk eigenlijk...
Het is hier ook prachtig weer! Vannacht heeft het flink geregend, maar nu schijnt de zon. Straks ook even een stuk lopen, denk ik. Gewoon gaan, joh! Het is zó lekker buiten. Is er niet een speeltuintje in de buurt waar je heen kunt lopen?
Loretta is De Mol. Punt.
Kan wel even naar het Hertenkamp
Pfff, allebei de mannen liggen weer op bed en hoewel ik zelf ook wel erg toe ben aan een dutje heb ik voor mijn gevoel nog te veel te doen hier. Waarom kunnen mannen dat gevoel wel loslaten en gaan pitten en ik niet?

Volgens mij ben ik sjagrijnig
Ik ben wakker

Poeh, was pas om 4.00 thuis. Maar geen kater en hoewel gezellig ben ik eigenlijk wel blij dat ik dat niet meer welke week hoef te doen Toch wel raar, Eowman en ik zitten in zó'n ander leven dan de meeste van onze kennissen.

Er zitten er echt een aantal bij die, als wij er zijn, de hele avond roepen 'oh ik hoef nog geen kinderen hoor, bah, kinderen, jakkes, kinderen'. Alsof ze denken dat het besmettelijk is En die ook standaard over Juna en Juno beginnen (terwijl we het daar zelf eigenlijk helemaal niet over hebben als we uit zijn), maar dan op een hele verplichte toon 'hoe is het met de kids? Wel zwaar he? Ja, goh, ben blij dat ik nog niet hoef hoor, brrr....'

Maar gelukkig ook hoop normale, gezellige mensen. Nog even de kroeg in geweest om 2.30, maar dat viel een béétje tegen, (nieuwe kroeg, weinig mensen) dus zijn een uurtje later maar vertrokken.

Maar heb leuke avond gehad, niet eens echt een kater en straks gaan we de kindjes ophalen.
Heerlijk Eow, even helemaal weg en uit kunnen slapen. Ik ben er ook weer zwaar aan toe geloof ik

Pyjamapak van H&M. Ik vind hem zó cute!

Eow, leuk dat avond leuk was!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb het gewoon gedaan en het was easypeasy. Ik ben the King of the Road.

Even Nemo in bad doen. (IJsje van Star gehad, helemaal onder die kids) dan even lekker met een bakkie zitten en een stukje Baileys Chocola. Ja nu zijn julie jaloers he!!!
Oh Eow mijn nichtje doet dat ook, die begint steeds maar weer over kinderen en hoe dom en irritant ze wel niet zijn. Heel ergerlijk.
Plakkende draak ligt in bed.
Nemo wil jij ook een ijsje?
Ja uitgekookt kreng.
Star zegt dat mijn kind wel erg lang in bad zit

Hoe lang zitten die van jullie in bad?
Nou geen half uur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven