Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het was een minuutje of 40 vandaag, niet zo heel lang dus
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hij dweilt nu in joggingtenue over de vloer, kacheltje aan, lekker hoor!! Ik denk dat ik de Duplo trein tevoorschijn trek.
Liefe Sinniklaas,

Vedaag hept ik sulke mooja jurkjes gesjien. Mag ik er 1 van u hebbe? U mag het opsture met de pos.

Kusje C.
Me moeder segt dat ik zoon kleine hoeruhjurq niet qrijch.
Ik begrijp dat het minimeeten leuk was?

Wij gingen naar de diertjes, brood voeren. Kleine Wuppert was onbevreesd en stak bij ieder dier wat voorbij kwam het brood én z`n hand in de bek
De Wupper is een stoere kerel.

Ik heb net echt de meeste debiele bami ooit gegeten. Was wel erg lekker!!!!
En wat was die bami dan? Sjaf is kipschotel halen

Er was trouwens een heel debiel struisvogelding bij de diertjes: de boven- en onderhelft van de snavel stonden scheef op elkaar, zag er echt niet uit
Dat ouders horen vrijen-topic is sneu
Ik doe de bami altijd met spaghetti, maar ik had alleen nog maar Bob de Bouwer pasta in de kast. En ik had er bij wijze van experiment al doperwten doorgedaan. Nemo vond het zeer geslaagd.

Kipschotel klinkt goed, dat het gehaald wordt klinkt nog beter.
Bobbami dus

We gingen naar huis van de diertjes en Sjaf vroeg wat we gingen eten. Net toen ik wilde antwoorden "ovenschotel" zegt hij "niet weer een schotel he"

Enter de kipschotel
Ooohh heb wel weerveens zin in een ovenschotel.

Nemo staat keihard mijn haar te kapperen. aaauuwwwwHij vind het erg zielig voor me dat ik zulke korte haartjes heb. aaaauuuwww Ben je wel zeker een meisje mama? aauuuwwww
Er vallen ook allemaal haren uit mam.
Debiele bami

Wij bestellen zo pizza als oudste slaapt. (Ben en Jerry zijn al in de verhuur bij oma en opa, want morgen weer werkendag.)

voor Pep. En herkenning wat betreft mannen die zichzelf wel de rust gunnen al moet er nog zoveel gebeuren. Kan ik erg jaloers op zijn soms.

Hoop dat Jengelwup snel weer Blijewup is.

Minimeet klinkt grappig, met dank aan Nemo en Chica meen ik.

Kess, ook voor jou en beslissing ivm met morgen. Geef je helemaal gelijk, meid.

Ik vind drakenpyamapak ook erg leuk. Ben nog steeds aan het dubben of ik 'm in 3voud ga bestellen.

Eow, fijn van leuke avond/nacht. Kan je er weer even tegen.

Ga me nog even bezighouden met Raketje.
Ik wil eigenlijk ook beide jongens als draakje laten slapen.

Heb alleen net allemaal pyjama's bij de Hema gekocht. dus eigenlijk is het echt niet nodig.

Bami klinkt heul smerig.

Vito intussen ook aan de erg dunne doorlekdrek. Yuk!

Wup is stoer. Kijkt zeker te veel naar Diego, de dierenonderzoeker. Heb ik touwens al verteld dat Vito dankzij Diego zijn minimale woordensacht heeft uitgebreid met zijn eerste woordje overdegrens? "activate!!!!"
Loretta is De Mol. Punt.
Pizza ook heerlijk!!

Is een leuk pak maar zo'n pyamapak is toch heel onhandig met plassen?

Ik denk dat ik mijn kind heb gered van de besnijdenis . Ben erg trots op ons en ga er gewoon nog 4 weken mee door. Zijn eikeltje kon al bijna door het gat heen. kun je nagaan, het was 2 mm toen we begonnen en de dokter wilde meteen het mes erin zetten.
Activate!!!

Cewl!!!

Reddingstas. klaar voor elke redding lalalaaaalaaaaa
To the rescue!
Loretta is De Mol. Punt.
Maar ik HOEFDE niet te slapen vandaag, ik heb het niet NODIG.

(hoefde vanmiddag niet te slapen idd en is nu erg kwaad dat hij straks wel moet .
Haaa ik ben er weer! Vandaag op verjaardagsvisite bij Xan-oma, die al heul oud is. Ik ben opnieuw door oma goedgekeurd. Ze meldde tegen Xan én andere familieleden dat hij toch 'een leuk en knap vrouwtje' heeft

Zelfgemaakte zalmsalade was zowaar ook lekker! Hmm... misschien gaat de liefde van Xan-oma ook gewoon door de maag

Die pyjama is cewl en bizarre bami is raar

Ik heb nog ErwtenPoesNieuws!

ErwtenPoesMeisje belde gisteren even om te vertellen hoe het ging (ik ben echt Fan van Erwtenpoesmeisje!). Erwtenpoes heeft waarschijnlijk nooit een ontstoken oog gehad (vlak voor ze verhuisde), maar blijkt een allergie te hebben die zich uit in het oog. Een allergie voor.... vlees

Das best lastig voor een kat... dierenarts had gemeld dat ze het eerst met druppels gingen proberen, maar dat Erwtenpoesmeisje anders voor Erwtenpoes moet gaan koken, en wel vlees dat ze nooit eerder gegeten heeft, zoals:

- struisvogel

- paard

- geit

En dan mét rijst...
Peas on earth!
Hier ook kin ddat al voor de 7 de keer 'z'n puzzel voor de laatste keer aan het maken is'.

Kan mezelf er ook niet toe zetten om z'n tanden te poetsen en naar bed te brengen.

Even mezelf moed in typen.

Pyamapak is niet handig met plassen 's nachts, maar die van mij luieren 's nachts toch nog.

Heb ik hier trouwens al gemeld dat mijn Raketje sinds 2 weken overdag zindelijk is?

's Woensdags geen luier aangedaan met de mededeling dat ik er klaar mee was.

Na een eerste dag met 6 natte broeken (tsssk!) en een frisse start op de tweede dag heeft hij het hele plas en poepgebeuren op de wc ineens begrepen. Fijn.

Hier zijn Doja en Djego ook topfavoriet.

Ben noemt zijn broertjes Aketje en Erry (laat overal de eerste letter weg, behalve wanneer het met een K begint),maar Dora en Diego komt er vlotjes uit.

Vanavond redde Diego roodoogboomkikkers. Knap kind.

En nu echt kind tandenpoetsen en in bed. Mam heeft honger.
Die van mij ligt.

Wat een vreeeeeeemd programma nu op 4.
One down, one to go...

Aketje en Erry klinkt echt superschattig als je er hun echte namen bij bedenkt.

Erwtenpoes is wel echt een dramaqueen heur! Ze heeft weer eens wat! Maar serieus, dat is toch bijna ondoenlijk, zelf gaan koken voor je kat, en dan het soort vlees dat waarschijnlijk ook nog eens heel duur is! Ik zou het absoluut doen hoor, maar kan me ook voorstellen dat Lief Erwtenpoesmeisje er een beetje moedeloos van wordt. Volgens mij heeft Erwtenpoes in haar wel een heeeeeeel lief vrouwtje gevonden. Super!

Vish, wat goed dat Nemo gewoon een gaaf piemeltje mag houden! Jullie zijn bikkels!
Loretta is De Mol. Punt.
Vish is de bestrijd-de-besnijdenis-queen

Erwtenpoes is zéééker dramaqueen en Erwtenpoesmeisje is echt heel erg lief (mental note: weer verrassingspakketje voor poes en meisje opsturen!). Ik zou het inderdaad ook doen, maar het is wel veel werk. Dierenarts had geadviseerd dan eens per week te koken en porties in te vriezen, als het zover komt. Meisje kende in de buurt een paardenslager en had al bedacht daar dan te vragen of ze voor weinig misschien onbruikbare restjes zou mogen kopen. Wel slim dus. Als het echt zover komt, ga ik haar misschien wel sponsoren hoor, want ik voel me toch nog een beetje verantwoordelijk.
Peas on earth!
Kan ze trouwens niet gewoon vis gaan geven? Of gewoon brokjes. Een kat hoeft toch geen vlees?
Een kat met een allergie voor vlees, hoe verzin je het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven