Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Cheers girl.
Ok, even TopGear kijken. Tjuus!
Haha, Proost!!!

Hier geen r.l. Port helaas, alleen maar Cola Light

Toch nog gereageerd op ongeloofwaardelijke topic...voor t geval dat.

Ik ga ook zo slapen, tis nog vroeg, maar ik leef nog gisteren zeg maar
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 28 oktober 2007 @ 21:34:

Vito is nu bijna negen maanden. Raar idee dat toen Tony negen maanden was, ik weer zwanger was. Dat werd een miskraam, maar ik zou er nu echt niet aan moeten denken om weer zwanger te zijn. Terwijl ik er toen al weer zoooooo klaar voor was. Denk dat dat ook wel aangeeft dat gezinnetje hier compleet en goed is. Geen NOD, dus. Alleen DON.

Toen oudste 9 maand was, was ik dus ook alweer zwanger, met Frummels als resultaat. Was er toen ook zo klaar voor. Voelde ook niet te snel of zo.

Moet er nu niet aan denken, maar da's meer omdat ik er nu 2 van 9 maand heb. De drukte nu (peuterpuber en babytweeling) houdt ons tegen om er meteen weer voor te gaan.

Maar compleet...nee, ik denk het niet.

Mijn ei(eren) staat(n) 'on hold'.
Kess, waarmee mix jij Safari?
Met jus d'orange is lekker Laluna!

Goedemorgen trouwens. Hoe hebben alle spookjes geslapen vannacht?

Pepje, heel veel sterkte/succes vandaag.
O da's een lekker ontbijtje.

Morgen lekker shoppen. Collega is voor de tweede keer vader geworden dus ben druk aan het inzamelen nu
Lekker shoppen Star, niks mis mee

Oe Pep ben je beetje zenuwachtig??

Ik zit hier met bak havermout en koffie. Nemo zit met heel veel dikke groene snot en diarree. Ik kies voor mezelluf vandaag! Zijn nieuwste zin: Mama baas in huis.

Inderdaad kind, heel goed

Er is al 2.1 kilo af
Wist niet dat je weer bezig was Vish! Netjes.
quote:Star schreef op 29 oktober 2007 @ 09:17:

Wist niet dat je weer bezig was Vish! Netjes.Na het broekenpasavontuur had ik ineens weer motivatie
Goeiemorgen. Ik wil even mijn 'inbroekpiesmoment' van vanochtend met jullie delen. Juna moest naar KDV, daar kwam de fotograaf foto's maken van alle kindjes. Dus alle kindjes mooi aangekleed, netjes gewassen en gestreken. Ik ben op haar groep, zie ik 1 van die dreumesmeisjes lopen en ik zeek spontaan in mijn broek, om het daarna zielig te vinden.

Het arme kind heeft normaal gesproken kort, rossigblond dreumeshaar, zoals het hoort bij een meisje van zo'n 15 maanden, gewoon normaal. Maar nu had moeders in een helder moment enorm lang, donkerbruin nephaar ingevlochten in haar normale haar. Met van die wafeltanggolven erin....Het haar kwam echt tot op haar kont en het zag eruit alsof het zo van barbie gejat was. Met een enorme grote strik boven op haar hoofd......

Echt zo sneu.... Als dat kind die foto's terugziet later moet ze spontaan in therapie. Leidsters deden ook heel hard hun best om er niets over te zeggen... En ik maar mijn best doen om niet heel hard te gaan lachen. Moest steeds grinniken als ze voorbij kwam
Het is mij vast ontgaan de afgelopen weken, maar wat gaat Pep doen?

Hier weer een goede nacht, Juna geen last van tijdverschil.

Arm Nemootje, alweer aan de diarree? Goeie nieuwe zin trouwens, hopen dat hij dat onthoudt tot zijn 18e.
Whoehahahahaha Eow, dat klinkt inderdaad wel erg grappig/zielig.

Hoe is het met Juno? Is Juna al een keer meegeweest naar het ziekenhuis? Of mag dat nog niet?
Pep gaat met ex in een kakkerlakkenhuisje vakantie vieren Eow

Hey goed plan van dat invlechten, schrijf meteen even nephaar op boodschappenlijstje

Ik heb een keer de ochtend dat de schoolfotograaf zou komen zelf mijn pony geknipt. Geweldige foto's
Arm kind! Nephaar is wel hel zielig ja! Ik weet niet of therapie wel voldoende zal zijn.... Had je wel TenaLady bij je?

Safari met jus inderdaad, maar met ijsthee is ook errug lekker, heb ik ontdekt. Eigenlijk nog lekkerder zelfs.

Pep, wo bist du? Einpacken?

Leuk Star, shoppen. Heb je al ideeën? Vast wel!

Update in spoelkeuken!
Loretta is De Mol. Punt.
TenaLady? TonyPony was beter geweest Had ze Juna nog een beetje op kunnen lappen

Genoeg ideeen. Eerst maar eens kijken hoe vol de envelop terug komt.
Klinkt buitengewoon gezellig Pep. Succes!
Vish, kun je dan niet nu ook even je eigen pony knippen? Of was het niet zo'n succes toen?

Juno doet het netjes trouwens. Geen bijzonderheden eigenlijk. Juna is al een paar keer meegeweest, maar kwartje valt nog niet echt. Zal misschien wel komen als hij uit de couveuse mag en ze hem wat beter kan bekijken.
Krijgen we nieuwe foto's van Juno binnenkort? Ah toe toe toe?
Ik vergeet steeds foto's te maken
Kess speciaal voor jou filmpje op mijn hyves
Ik verveel me! Hebben jullie allemaal nuttige dingen te doen ofzo?
Ga zo kind in bed gooien en dan lekker zitten met koppie thee.
Niet bijgelezen helaas. Wup eet nu een bammetje en daarna gaan we. Hopelijk ben ik vanavond alweer online! Doei!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven