Het Theehuis
zondag 28 oktober 2007 om 21:15
quote:peppie schreef op 28 oktober 2007 @ 21:12:
Die laatste film van King (weet niet meer hoe die heet, met enge dingen in je buik) heb ik niet gezien maar wel het boek gelezen. Droomvanger, dat was het. ENG!!!!!!
Jaaaaa, daar schreef ik paar dagen geleden over. Haha. Over de film dan. Dreamcatcher. Weet niet hoe het boek is, maar eerste deel van de film is echt aller aller engste film ook. Ik durfde daarna echt helemaaaaaaaaal niet meer naar de wc, zelfs niet met een heel elftal aan mensen mee
Die laatste film van King (weet niet meer hoe die heet, met enge dingen in je buik) heb ik niet gezien maar wel het boek gelezen. Droomvanger, dat was het. ENG!!!!!!
Jaaaaa, daar schreef ik paar dagen geleden over. Haha. Over de film dan. Dreamcatcher. Weet niet hoe het boek is, maar eerste deel van de film is echt aller aller engste film ook. Ik durfde daarna echt helemaaaaaaaaal niet meer naar de wc, zelfs niet met een heel elftal aan mensen mee
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 oktober 2007 om 21:29
zondag 28 oktober 2007 om 21:34
Vito is nu bijna negen maanden. Raar idee dat toen Tony negen maanden was, ik weer zwanger was. Dat werd een miskraam, maar ik zou er nu echt niet aan moeten denken om weer zwanger te zijn. Terwijl ik er toen al weer zoooooo klaar voor was. Denk dat dat ook wel aangeeft dat gezinnetje hier compleet en goed is. Geen NOD, dus. Alleen DON.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 28 oktober 2007 om 21:41
quote:Inad schreef op 28 oktober 2007 @ 21:37:
Gek idee, Kess. Negen maanden ook best snel. Ik zou wel weer willen nu, maar ja, situatie..
Wil je niet draagmoederen?
Met alle liefde!
Het enige echt heel jammere van geen derde kindje vind ik dat ik nooit meer voetjes in mijn buik zal voelen trappelen. Daar kan ik echt wel om janken, vind dat zo'n speciaal gevoel. En bevallen, dat zou ik ook nog best eens willen doen. Zo bijzonder. Groots.
Star, ik kan je plaatje niet zien. Maar mag het ook alledrie tegelijkertijd?
Gek idee, Kess. Negen maanden ook best snel. Ik zou wel weer willen nu, maar ja, situatie..
Wil je niet draagmoederen?
Met alle liefde!
Het enige echt heel jammere van geen derde kindje vind ik dat ik nooit meer voetjes in mijn buik zal voelen trappelen. Daar kan ik echt wel om janken, vind dat zo'n speciaal gevoel. En bevallen, dat zou ik ook nog best eens willen doen. Zo bijzonder. Groots.
Star, ik kan je plaatje niet zien. Maar mag het ook alledrie tegelijkertijd?
Loretta is De Mol. Punt.