Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tot straks Pep!

Ik ga meteen kijken, Vish. Zeeeeeer nieuwsgierig.
Loretta is De Mol. Punt.
MegaMindy is gewoon een rockchick! I love her!
Loretta is De Mol. Punt.
Het enige nuttige wat ik zo ga doen is pauze houden.
Heb net 4 vacatures gevonden om op te reageren. Das best nuttig.
quote:Kess schreef op 29 oktober 2007 @ 12:21:

MegaMindy is gewoon een rockchick! I love her!En het liedje ken je nu vast ook al uit je hoofd
Beetje leuke ook Vish?
MegaMindy is stom!

Ik moet van alles gaan doen, maar heb geen zin.

Ben trouwens een beetje boos op mijn beste vriendin. Sinds ik opgenomen ben heb ik nauwelijks iets van haar gehoord. Ze is 1x even langsgeweest in het ziekenhuis, de eerste week dat ik er lag en ik heb 1x een sms van haar gehad om me te feliciteren toen ik haar liet weten dat Juno geboren was, maar verder heb ik dus al bijna 5 weken niets van haar gehoord. Geen smsje, geen mailtje, geen kaartje of telefoontje.

Toen ik in het ziekenhuis lag van Juna was dat hetzelfde, ook helemaal niets gehoord. Uiteindelijk weer contact gekregen en er was ook niets meer aan de hand, gewoon weer zoals daarvoor. Maar ik ben het nu eigenlijk een beetje zat. Geloof dat ik zelf geen contact meer met haar ga zoeken. Maar vind het wel stom.

En nu ga ik afwassen.
Ja, Vish, leuke vacatures?
Hoe herkenbaar van je beste vriendin Eow! Ik had er ook zo eentje.

Ik had haar sinds mijn 20 weken echo niet meer gezien en pas twee weken na de bevalling smste ze of ze langs kon komen. Heb een smsje terug gestuurd dat het voor mij niet meer hoefde.

Kreeg toevallig van de week een kaartje van haar om me sterkte te wensen met het overlijden van mijn oma. Wroeging denk ik

Maar gelijk heb je, als het al de tweede keer is dat het zo gaat, dan zou ik als ik jou was geen moeite meer doen, hoe naar het ook is.
wel aardige vacatures, niet heel geweldig.

Ik vind dat ook behoorlijk raar van je vriendin Eow, zou het ook even zo laten en kijken wat zij doet.

Nu even snel naar buiten want Nemo steeds beroerder en moeten toch eten. Vanochtend al 6 pakken pampers voor 20 euro gehaald, dat was een goeie
Wat een lief kaartje Eow, moest er helemaal een traan van laten
Dank je Vish. Was er zelf ook best blij mee.

Waar haal jij 6 pakken pampers voor 20 euri?

Ik ben nog steeds niet aan het afwassen.
Ja dat van die Pampers wil ik ook wel eens weten. Had een pak Huggies en kind is steeds zeiknat 's ochtends. Die zuigen dus. Nou ja, niet eigenlijk.
Vind Huggies ook wel fijn eigenlijk.

Star, jij had dus ook zo'n geweldige vriendin? Het valt me echt vies tegen. Ben nooit zo van de 'beste vriendinnetjes' maar dit was toch echt anders dan normaal. Ik geloof dat ik het in het vervolg maar gewoon weer bij mannen en internetvriendinnetjes hou

En nu ga ik écht afwassen en daarna naar ziekenhuis.
Kus voor Juno!

Internetvriendinnen zijn de beste
Eowyn! Hier ook een sniffende Kess die boevn jullie kaartje hangt! Wat een vreselijk mooie tekst. En hoe vreselijk waar ook. Ben er echt door ontroerd.

Fijne vriendin, zeg! Kan me voorstellen dat het (nu) even niet meer hoeft. Getver.

Vish, ook ik wil weten waar jij zo geodkoop pampers koopt. Huggies niet zuigen wist ik al langer, trouwens.
Loretta is De Mol. Punt.
De pampers waren 3 voor 20 euro maar ik had van Cees een bon gekregen met 10 euro korting en zelf had ik die dus ook nog liggen bleek vanochtend. Dus meteen 6 pakken gescoord natuurlijk!!! En zo gebeurde het....

Huggies zijn nu volgens mij bij de Etos in angebot.
Heb van alles in huis maar kan niet kiezen wat ik moet eten. Staat me echt steeds meer tegen, dat verzinnen en koken elke dag.
Hou op schei uit. Ik vind het ook strontvervelend elke dag weer inderdaad.

Heeft hijgende tuinkabouter Inad eindelijk te pakken?
Misschien rook hij haar ei en hijgt hij nu ritmisch in haar nek
Whahaha! Heb meelij met Inad.

Vish, op www.guldenwebshop.nl hebben ze heel veel soorten bestekjes te koop. Niet van BamBam, maar wel iets dat er volgens mij veel op lijkt.

Heb net zelf 'wangetjes', 'badderen' en 'haartjes' besteld.
Loretta is De Mol. Punt.

Meneer Trol is verliefd
Jammer nou, Nijntje romper er niet in Ceetjes maat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven