Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Het is hier Cashew Chicken geworden.

Ga straks even kijken Kess maar wil eigenlijk alleen maar die van bambam. Moet gewoon maar even een paar sites aanschrijven.
quote:Vishnu schreef op 29 oktober 2007 @ 15:47:

Misschien rook hij haar ei en hijgt hij nu ritmisch in haar nek Ik kwam heel even stiekem kijken, hij is druk eh bezig Maar door mijn gegiechel komt ie natuurlijk meteen weer aanrennen, dus alvast: doeeei!!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 29-10-2007 16:38
Reden: trollielollielollieloooo
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Eow, ben benieuwd naar het kaartje!! Straks thuis meteen brievenbus induiken!

Pep, tot straks, sterkte voor de eerste momenten vast..

Jullie zijn grappige, gekke miepen
Bah, een Trollielollie
Pep d'r telefoon heeft geen bereik en er zijn huizen vrij voor d'r.
Jemig, zitten we bijna ergens in de krochten van het forum, zover moest ik naar beneden scrollen. Wilde jullie niet aan het huilen maken met kaartje hoor, sorry Met de tekst ben ik zelf ook blij, kwam hem tegen toen ik net opgenomen was en we wisten meteen dat dit hem werd. Op de couveuseafdeling hadden ze hem nog niet eerder gezien, terwijl ik dacht dat hij wel heel vaak gebruikt zou worden.

Die bonnen heb ik ook trouwens Vish, kun je die naast een gewone aanbieding nog inleveren? Dan ga ik dat meteen even doen.

Juna heeft een nieuw woordje: Manaan.

Letterlijke vertaling: Banaan

Vrije vertaling: Hé, ik zie een banaan, lekker, dat lust ik, geef eens hier!
Ola chickjes! Hier alles goed, niet raar ofzo, gewoon gezapig en saai en irritant. Zoals het al was voor ik wegging dus . Maar het gaat tot nu toe goed dus en Wup is gek op papa!

Eow, rare "beste vriendin". Ik heb ook zo`n (niet beste en niet in een vergelijkbare situatie maar toch) vriendin gehad en daar heb ik op een gegeven moment ook geen contact meer mee opgenomen. Verspilde energie, kun je veel beter gebruiken voor Juna en Juno!

Vish, dank voor je sms`je. Heb de mail gezien en het klinkt veelbelovend. Morgenochtend gelijk bellen hoewel ik vrees dat het al te laat is.....

Sjee, ben wel heel moe nu en rug doet echt fokking pijn. Erg vroeg naar bed dus!
Ow en ik zit enorm te balen dat ik nu tot vrijdag moet wachten tot ik kaartje van Eow zie!!
Heb net weer goeie deal op mp gemaakt. iets gekocht voor 20 en iets verkocht voor 25 ketchinggggggggggggggggggggggg

Ik ga naar bed, lekker met een dom hoofd tv kijken.

Fijn dat je er bent Pep, en dat het saai is en dat wup gek op papa is!
Halve werkweek zit er alweer op.

Had vanavond weer cursus 'poppen maken' op school, maar wegens gebrek aan zin besloten niet te gaan. Voelt als spijbelen. Spannend.

Benieuwd hoe het met Pep gaat.

Heb net Sinterklaascadeautjes ingepakt. Vroeg begonnen is...

Nu nog ergens keukentje scoren voor oudste en cadeautje voor Frummels en de goedheilig man is klaar.

Eow, mag Kess mij de tekst van het kaartje via mail sturen? Ben ook benieuwd naar tranentrekker.Zo ja, Kess, stuur je mij de tekst (via Hyvemail of zo)?

Niet leuk trouwens, die 'beste' vriendin.

Hier ook zo eentje, na geboorte van oudste een mailtje met 'ik kom snel'. Wacht nog steeds. Heb toen na 4 maanden niks van haar gehoord of gezien te hebben, wijselijk besloten mijn energie er niet meer in te stoppen.

Ander Theedames: haai.

Ga nu even verder Gooische vrouwen kijken.
Heeeeeey Peppie.

Je bent er (en ook weer niet). Hopelijk blijft het gewoon gezappig en verder geen gekke dingen. Hoop wel dat het weer beter wordt de komende dagen.

Hoe reageerde Wup in eerste instantie? Wel leuk toch dat er schijnbaar wel een 'klik' tussen die 2 is.
Het was meteen goed! Heel apart aangezien ie normaal even de kat uit de boom moet kijken bij vreemden. Maar hij ging bij ex op de arm en dat was helemaal okay en toen ging ik m`n auto wegzetten en hij heeft niet gehuild. Alleen maar lachen en wild doen bij papa
Eow, super jullie kaartje! Mooi!

Pep, fijn dat alles goed is. Lijkt me toch wel raar zo?

Ga duimen dat huis iets is!
Verbinding is hier zo mogelijk nog rotter dan thuis. Ga zo m`n nest in duiken en hopen op een goeie Wupnacht. Toedels!
Daar heb je nu je eigenste aupair voor, voor die rotnachten.
Laluna, Kess mag je mailen hoor!

Ik ga naar bed, fijne avond!
Haaai,

Maar even computerpauze genomen hele avond. Nu even hallo & dag zeggen en dan bed in. Heb net mail gestuurd met fotos van Chica en ik voor in blaadje van kdv. Ze zijn zo leuk. Zal ze even in Theehuis mikken en paar op Hyves.

Eow, ik heb het kaartje nog niet. Denk morgen. Ze doen hier niet echt aan maandag bezorgen. Ben zoo benieuwd!

Pep, fijn dat alles goed gaat en het gewoon als vanoudserig is, geen gekke dingen. Lief en leuk dat Wup zo goed reageerde, voor je ex ook heel fijn lijkt me!

Vish, je bent een superverkoopster

Wow, vroeg, Laluna, nu al kadootjes hebben en zelfs al inpakken Ik wil voor Chica ook een keukentje. Ze vindt dat bij andere zo leuk. Zal je zien dat ze er thuis geen hol aan vindt natuurlijk

Jammer van Nijntje romper, Star. Gelukkig zijn er in Ceetjes maat wel een heeeeele hoop andere kleertjes te krijgen, maar dat wist je geloof ik al

Truste allemaal. Ben benieuwd of ik de Tiara mag houden vandaag

De nacht- én de ochtendtiara
Pffffffffffffffffff, Nemo verdient ook een kroon hoor. Voor meest vervelende kind van de dag (hoe laat is het?)

Hij gilt alleen maar NEE MAMA, smijt de deur in mijn gezicht en ik ben al geschopt en geslagen vandaag.

Heb net een foto van de woesteling in de ak gezet
Jaaaaaaaaa, goodmeurning!!!

Als ik nog niet zeker was van mijn beslissing om bij ex weg te gaan was ik het nu wel .

Wupnacht was uitzonderlijk goed; 3x wakker voor speen en pas echt wakker om 7.30 . Jammer dat ik de halve nacht wakker lag

Het onweerde hier vanmorgen....
Ooh heerlijk he, dat gevoel dat je er zo goed aan hebt gedaan

Hier geen onweer maar wel regen.
Heb je al gebeld Pep?
Waarheen gebeld, Pep?

Goedemorgen

Jee, wakker liggen, terwijl Wup gewoon slaapt, eigenlijk zonde he, maar wel begrijpelijk Jaaa, fijn als je achter beslissing staat

Oh die Nemo. Sterkte Vish. Anders even flink buiten zich uit laten leven en dan voor de TV mikken?

Ik ga kijken in AK.

Nieuwe Chica fotos (ivm kdv-blaadje) op Hyves, kunnen Diri en Laluna ook meekijken
Goedemorgen!

Pep, fijn dat je zeker weet dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Gaan jullie nog wat 'gezinnerigs' ondernemen vandaag?

Spannend, de huizenjacht is geopend, begrijp ik?

Maantje, zal zo even tekst op hyvemail zetten. Wel tissues bij de hand houden hoor!

Ben benieuwd naar woeste woesteling en schattig schatje. Ga gauw even kijken.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vond ons anders al heel gezinnerig vanmorgen met z`n 3-en in pyama samen ontbijten . Na middagboterham eens zien wat er in Kaikdoin te beleven is (niets maar hopelijk wel leuk boulevard-koffie-tentje). Morgen wil ik naar Sea Life in Scheveningen. Ben er al eens eerder geweest en is erg leuk! Ze hebben een tunnel onder het aquarium door en volgens mij is dat erg spannend voor kleine Wupjes .

Kan niet bellen want geen beltegoed . En inderdaad Vish, ik moet echt aan een abonnement!

Nu even naar AK

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven