Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haaai

Ik ben er weer. T was erg leuk vandaag. Mijn doel was buiten een straal van paar meter uit buurt van trol blijven en dat ging op een paar niet te vermijden momenten na erg goed. Verder erg vermakelijke dag gehad, promovendus was errrrug grappig en er was een soort Rutger Hauer ten tijde van Turks Fruit waarmee ik schaamteloos heb geflirt. Hij was denk ik van Eow's generatie en voelde me bijkans een pedofiel Nog even op werk geweest en daar was het ook raak met AIO uit buurland van Ex van Pep. Kennelijk soort Loopseteeferige energie ofzo vandaag. Is het volle maan?

Heerlijk dagje gehad, gewandeld door de stad met leuke collega's, idioot veel kinderboekjes gekocht voor Chica in grote uitverkoop bij boekhandel. Ontmaagd in het beleven van High Tea (mijn eerste keer. Scones zijn uberlekker )

Nog niet in AK gelezen, ga ik meteen doen Kess!

Pep, nog even!

voor Juno!!!! Juno is lief en stoer!

Nu al webcammen, ze beginnen er echt vroeg mee tegenwoordig

Nesta, wel braaf gaan slapen hoor. Anders kan je moeder niet met ons kletsen

Vish, wat de andere al zeiden, jij hebt Nemo dus kun je niet zomaar in weekend werken. Tssk voor stom CWI

Star, moest zo om je gniffelen tijdens het bijlezen. U is grappig

even posten maar vast.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Butter dan butnacht.

Mam is er klaar mee. Om ze te pesten heb ik ze net uit bed gesleurd om gezellig samen te ontbijten. Zal ze leren.
PedoInad Maar zolang ze maar meerderjarig zijn is er niets aan de hand hoor!

Ze moeten trouwens zorgen dat artsen in opleiding (dat is AIO toch?, in het ziekenhuis tenminste wel) er niet zo vreselijk leuk/lekker uitzien. Dan lig je daar te liggen, in het ziekenhuis, 3 dagen je haar niet gewassen, omdat je niet uit bed mag vanwege een infuus en katheter, opgeblazen vanwege vocht vasthouden, komt er een dokter in opleiding binnen die je normaal gesproken zó je bed in wilt trekken. Maar dat is met al die infusen weer geen goed idee. Erg genant, dan wil je eigenlijk roepen 'ik zie er normaal niet zo uit hoor )

Overigens worden ze wel steeds jonger, die dokters. Had soms het idee dat ze jonger waren dan ikzelf.
Jonger dan jijzelf? Dan kan bijna niet, Eowyn!

Wat heb jij een heerlijke dag gehad, Inad. En wat heb jij een rotnacht gehad, Laluna. Pfffff! Hier redelijk goed, dus ik klop heel hard af. Van 2.00 tot 8.00 kunnen slapen! Yes!
Loretta is De Mol. Punt.
Zo, keiharde maatregelen zie ik Laluna?

Kess, redelijk uitgeslapen dus?
Dier, die yoghurtpomp heb ik niet zelf verzonnen hoor

Kijk hier maar eens: http://nl.wikipedia.org/w...e_volkstaal_en_eufemismen

Hahahahahaha Inad een loopse teef, moet geloof ik nu echt weer even op mijn stoel gaan zitten.

3/3 kind aan het spoken vannacht Laluna? Laat het ze maar voelen inderdaad

Kess, al gebeld?
Allemaal ERsoortige dokters dus? Fout fout fout.
Wij gaan trouwens in januari paar dagen naar Ierland. Sconesssssssss
quote:Star schreef op 01 november 2007 @ 10:02:

Hahahahahaha Inad een loopse teef, moet geloof ik nu echt weer even op mijn stoel gaan zitten.

Komt doordat d'r ei nog niet bevrucht is.....alle loslopende mannen zijn opeens wandelende spermabanken

Leuk Star!

Dokters deden me wel wat aan McDreamy denken soms Moet wel zeggen dat ze volgens mij opeens minder leuk worden als ze klaar zijn met hun opleiding. Van de 'echte' dokters werd ik echt niet warm of koud
Ik vind er niks leuk aan behalve de scones en de curry. Moet ik naar schoonloeder en ook nog eens in zo'n ding wat veel te zwaar is om eigenlijk te kunnen vliegen. Brrrrr.
Plaats hier es een paar namen van ziekenhuizen waar ik die lekkere dokters in opleiding kan spotten.

Heb er werkelijk nog nooit 1'live' gezien.
Echt niet Laluna? Zal de volgende keer dat ik in het ziekenhuis ben even wat foto's maken
quote:Eowynn_ schreef op 01 november 2007 @ 10:23:

Echt niet Laluna? Zal de volgende keer dat ik in het ziekenhuis ben even wat foto's maken

Of effe vragen of ze voor de webcam willen? Dan geef je mij de code en kan ik hier ook met ze 'cammen'.

24/7 mijn eigen ER!

Ja, ik zie het al voor me. 'Zeg dokter, ik heb aan mijn internetvriendinnetjes verteld dat hier wat bijzonder smakelijke artsen rondlopen. Zou u even met uw hoofd voor de webcam willen zodat ze het zelf kunnen zien?'
Zou wel een enorm lichtpunt zijn in mij troosteloze bestaan hoor.

En even ter illustratie hoe'n desperate housewife met kinderen ik ben na de zoveelste nacht zonder slaap: ik heb net schoonmoeders gebeld of ik met haar kleinkinderen op de koffie mag komen. Tsssk.

Ze zei ja.
Kun je de kinderen niet op de stoep zetten bij haar, aanbellen, en dan heel hard wegrennen?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 01 november 2007 @ 10:46:

Kun je de kinderen niet op de stoep zetten bij haar, aanbellen, en dan heel hard wegrennen?Breng me niet op ideeen.
Meld! Wup wordt wakker dus weer geen foto`s uploaden of hier slap ouwehoeren. Ben ook niet bijgelezen....

Geduld/kalmte/zennnnn is bijna op dus ik vind het HEERLIJK dat ik vanaf morgen weer singol mam mag zijn

Laterrrrrr maisjes!
quote:Eowynn_ schreef op 01 november 2007 @ 10:36:

Ja, ik zie het al voor me. 'Zeg dokter, ik heb aan mijn internetvriendinnetjes verteld dat hier wat bijzonder smakelijke artsen rondlopen. Zou u even met uw hoofd voor de webcam willen zodat ze het zelf kunnen zien?' Ik ben in het geheel niet bijgelezen en heb eigenlijk geen idee waar dit over gaat maar: Jaaaaa dooooeeeennnnn!
Nog 1 dagje volhouden Pep! You go girl!
Heb net mijn auto naar de garage gebracht voor APK. Tony vond het prachtig, al die auto's en banden en onderdelen! We hebben heel hard gezocht naar BliksemMcQueen, maar die was er helaas niet....
Loretta is De Mol. Punt.
Dus toen heb jij maar weer als een gek in het rond gesjeest?
Nee, dit keer niet. Garagemeneer is namelijke een soort AIO, als je begrijpt wat ik bedoel.
Loretta is De Mol. Punt.
Ghe ghe. Kortgerokt en hooggehakt naar garage gegaan dus? Jammer dat je zoon mee had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven