Het Theehuis
donderdag 1 november 2007 om 19:59
Of als die mannen bezet zijn.....
Ola, ik leef nog heur. Ben wel erg moe van afgelopen dagen maar ik vond het toch best geslaagd. Volgende keer gewoon wat extra zennnnn scoren van te voren Vandaag weer heerlijk buiten geweest, bij Scheveningen-haven het havenhoofd op tot aan het einde en ook nog koffie gaan drinken op kaikdoinboelevaart. Ik zou toch denk ik best wel aan zee willen wonen, heerlijk op het strand je kop in de wind....
Ola, ik leef nog heur. Ben wel erg moe van afgelopen dagen maar ik vond het toch best geslaagd. Volgende keer gewoon wat extra zennnnn scoren van te voren Vandaag weer heerlijk buiten geweest, bij Scheveningen-haven het havenhoofd op tot aan het einde en ook nog koffie gaan drinken op kaikdoinboelevaart. Ik zou toch denk ik best wel aan zee willen wonen, heerlijk op het strand je kop in de wind....
donderdag 1 november 2007 om 20:18
donderdag 1 november 2007 om 20:28
Weer even een greep uit de fantastiese topictitels hiernaast:
grill met lavasteentjes in je keuken?
Iemand willen vergeten
reintergratie bureaus
Tips en geruststelling gezocht
Voordeel / Economy klasse
soort van knobbeltje naast strottenhoofd
Waarom open je zo'n topic?
Vraagje lijf
op zoek naar: de klassieke italiaanse keuken van M. Hazan
Haarlotion, wat moet je ermee?
grill met lavasteentjes in je keuken?
Iemand willen vergeten
reintergratie bureaus
Tips en geruststelling gezocht
Voordeel / Economy klasse
soort van knobbeltje naast strottenhoofd
Waarom open je zo'n topic?
Vraagje lijf
op zoek naar: de klassieke italiaanse keuken van M. Hazan
Haarlotion, wat moet je ermee?
donderdag 1 november 2007 om 20:52
donderdag 1 november 2007 om 22:04
Ben ik heulemaal in mijn uppeltje hier?
Korte update: er valt weinig nieuws te melden. Beademingsondersteuning afbouwen gaat goed, hij groeit, en doet geen gekke dingen.
Ik ga kolven en dan naar bed, fijne avond en tot morgen!
Wat is er trouwens zo leuk aan House? Waar gaat het over en waarom heb ik het nog nooit gezien?
Korte update: er valt weinig nieuws te melden. Beademingsondersteuning afbouwen gaat goed, hij groeit, en doet geen gekke dingen.
Ik ga kolven en dan naar bed, fijne avond en tot morgen!
Wat is er trouwens zo leuk aan House? Waar gaat het over en waarom heb ik het nog nooit gezien?
donderdag 1 november 2007 om 22:15
donderdag 1 november 2007 om 22:43
Laluna, jeee zware nacht! Hopen dat jullie vannacht beter slapen
Whaha, die Kess. Jammer van Tony
Hier is AIO geloof ik uit de picture helaas. Hoor net dattie weg is! Zag em gisteren al met berg spullen lopen, maar link niet gelegd, stom! Wilde em nog aanspreken zo van waar ga je met inhoud van je kantoor heen, maar wist niet dat het laatste mogelijkheid was. Hier is t geen Arts trouwens, maar Assistent.
Grappig, die Eow met piepjonge doktertjes. Krijg nu echte Doogie Houser (nee, niet House ) associaties. Wie kent em nog?
Star, scones ook wel beste wat er zoöngeveer te krijgen is. Soms best fijn zeker dat schoonmoeder niet in Nederland woont.
even posten maar..
Whaha, die Kess. Jammer van Tony
Hier is AIO geloof ik uit de picture helaas. Hoor net dattie weg is! Zag em gisteren al met berg spullen lopen, maar link niet gelegd, stom! Wilde em nog aanspreken zo van waar ga je met inhoud van je kantoor heen, maar wist niet dat het laatste mogelijkheid was. Hier is t geen Arts trouwens, maar Assistent.
Grappig, die Eow met piepjonge doktertjes. Krijg nu echte Doogie Houser (nee, niet House ) associaties. Wie kent em nog?
Star, scones ook wel beste wat er zoöngeveer te krijgen is. Soms best fijn zeker dat schoonmoeder niet in Nederland woont.
even posten maar..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 1 november 2007 om 22:51
vrijdag 2 november 2007 om 06:14
Hoezee, Ik heb zowaar geslapen van 11 gisterenavond tot half 6 vanmorgen. Toen meldde 1/3 zich (en ging de wekker omdat Lunaman moet werken, dus had sowieso opgestaan). Ben dus alweer blij.
1 nadeel: ik heb Frummels gisterenavond voor het slapengaan beloofd, dat als ze de nacht doorslipen, ze vandaag uitgebreid mochten badderen... Daar kom ik dus niet onderuit. Kan nog gezellig worden: 2 ongeduldige Frummels die in de douchebak mogen/moeten en oudste die vindt dat ie moet 'hellupen'. De laatste keer dat ik me aan die ondernemeing waagde, leek het hier sterk op de watersnoodramp van 1953.
Dougie Howser ken ik nog.
Voor wie interesse heeft in jonge doktertjes:
1 nadeel: ik heb Frummels gisterenavond voor het slapengaan beloofd, dat als ze de nacht doorslipen, ze vandaag uitgebreid mochten badderen... Daar kom ik dus niet onderuit. Kan nog gezellig worden: 2 ongeduldige Frummels die in de douchebak mogen/moeten en oudste die vindt dat ie moet 'hellupen'. De laatste keer dat ik me aan die ondernemeing waagde, leek het hier sterk op de watersnoodramp van 1953.
Dougie Howser ken ik nog.
Voor wie interesse heeft in jonge doktertjes: