Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb gezegd dat het mijn neefje was.
Loretta is De Mol. Punt.
Dan kon je nog de motorkap niet bestijgen
En ook jammer dat Tony me gewoon 'mama' bleef noemen...
Loretta is De Mol. Punt.
gaat eerst googelen wie BliksemMcQueen is.
Aha.
Nog 1 nachtje Pep!!!
Tsssskkk jaja, leuke mannen kom je alleen maar tegen als je al bezet bent.
Of als die mannen bezet zijn.....

Ola, ik leef nog heur. Ben wel erg moe van afgelopen dagen maar ik vond het toch best geslaagd. Volgende keer gewoon wat extra zennnnn scoren van te voren Vandaag weer heerlijk buiten geweest, bij Scheveningen-haven het havenhoofd op tot aan het einde en ook nog koffie gaan drinken op kaikdoinboelevaart. Ik zou toch denk ik best wel aan zee willen wonen, heerlijk op het strand je kop in de wind....
moet je toch bij mij in de straat komen pep.
Nou flikker de buuf eruit dan. Andere huis was ik te laat voor trouwens maar dat had je vast al begrepen
Straks House
Hoop dat je in alle rust kan kijken.
Jawel, dat weet ie nog wel da ie me dan niet moet storen .

Ik kwam de volgende braakopmerking net tegen: "Moeder worden betekent manager worden van je eigen gezin". Barf!

Ik heb trouwens best een leuke AIO-neef en hij is 1 van mijn vrienden op haifs.... De Sjurlock is Los!
Ligt iedereen al klaar voor House?
Weer even een greep uit de fantastiese topictitels hiernaast:

grill met lavasteentjes in je keuken?

Iemand willen vergeten

reintergratie bureaus

Tips en geruststelling gezocht :(

Voordeel / Economy klasse

soort van knobbeltje naast strottenhoofd

Waarom open je zo'n topic?

Vraagje lijf

op zoek naar: de klassieke italiaanse keuken van M. Hazan

Haarlotion, wat moet je ermee?
Ow Vishje, ik vergeet iedere keer te vertellen dat ik hier een winkeltje met heeeeel veel BamBam-spul tegenkwam en naar het bestekje heb gevraagd; eigenaresse had er nog nooit van gehoord en ze heeft zo`n beetje het hele BamBam-assortiment in huis (volgens haarzelf)
Grill met lavsateentjes in je keuken?

Die vink ook mooi.
Ben ik heulemaal in mijn uppeltje hier?

Korte update: er valt weinig nieuws te melden. Beademingsondersteuning afbouwen gaat goed, hij groeit, en doet geen gekke dingen.

Ik ga kolven en dan naar bed, fijne avond en tot morgen!

Wat is er trouwens zo leuk aan House? Waar gaat het over en waarom heb ik het nog nooit gezien?
Heb het ook nog nooit gezien, Eowyn. You're not alone.

Wat goed dat Junootje het zo goed doet. Wat weegt hij nu? Is hij al terug op zijn geboortegewicht? Of vallen zulke kleintjes niet veel meer af na dfe geboorte, geen idee eigenlijk?
Loretta is De Mol. Punt.
Wij zijn de niet-housers, Eow en Kess

Even bijlezen hoor. Heb erg snertdrukke algehele snertdag achter de rug, zucht. Pak er een glas port bij
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Laluna, jeee zware nacht! Hopen dat jullie vannacht beter slapen

Whaha, die Kess. Jammer van Tony

Hier is AIO geloof ik uit de picture helaas. Hoor net dattie weg is! Zag em gisteren al met berg spullen lopen, maar link niet gelegd, stom! Wilde em nog aanspreken zo van waar ga je met inhoud van je kantoor heen, maar wist niet dat het laatste mogelijkheid was. Hier is t geen Arts trouwens, maar Assistent.

Grappig, die Eow met piepjonge doktertjes. Krijg nu echte Doogie Houser (nee, niet House ) associaties. Wie kent em nog?

Star, scones ook wel beste wat er zoöngeveer te krijgen is. Soms best fijn zeker dat schoonmoeder niet in Nederland woont.

even posten maar..
Algehele klotedag was vanwege veel te druk en veel onverwachte dingen. Morgen moet alles rustig zijn vind ik Gelukkig vrij dus dat helpt

Zwangere zus komt langs m babyspullen op te halen. Morgen dus samen door al Chica's kleertjes neuzen, leuk.

Trusten allemaal!
Hoezee, Ik heb zowaar geslapen van 11 gisterenavond tot half 6 vanmorgen. Toen meldde 1/3 zich (en ging de wekker omdat Lunaman moet werken, dus had sowieso opgestaan). Ben dus alweer blij.

1 nadeel: ik heb Frummels gisterenavond voor het slapengaan beloofd, dat als ze de nacht doorslipen, ze vandaag uitgebreid mochten badderen... Daar kom ik dus niet onderuit. Kan nog gezellig worden: 2 ongeduldige Frummels die in de douchebak mogen/moeten en oudste die vindt dat ie moet 'hellupen'. De laatste keer dat ik me aan die ondernemeing waagde, leek het hier sterk op de watersnoodramp van 1953.

Dougie Howser ken ik nog.

Voor wie interesse heeft in jonge doktertjes:
Doogie Houser is zum kotsen.

Ik hoop voor je dat ze overdag nog willen slapen na zo'n goeie nacht Laluna

Leuk oude kleertjes doorspitten Inad. Dat wordt janken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven