Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb je wat te vieren, Vish? Of is dit een standaard ontbijt voor jou? Geen wonderdat je je beroerd voelt.
Haha, wat een lekker ontbijt, Vish!

Oh, Laluna, lekker nachtje, badderen dat best wel nachtrust waard toch? Ik ga ook met Chica badderen, lekker.

Dan snel opruimen want zus komt zo en huis is bende

Ja, wordt janken Star! Vind Doogie ook vreselijk, betweterig stom alleskunnend snertettertje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
He, zou het in de lucht hangen? Vito heeft ook doorgeslapen! Van gisteravond 22.00 tot vanmorgen 7.30. Errug netjes dus! Heb het kind natuurlijk enorm geprezen, maar geen baddersessie beloofd. Zo dom ben ik niet! Maar Tony is nu naar de psz, dus we hebben wel lekker even de tijd met zijn tweetjes. Alhoewel, kind slaapt intussen alweer. Gaat jou oudste binnenkort ook naar de psz, Laluna? Is echt een aanrader, hoor! Tony vindt het er -na wat opstartafscheidsprobleempjes- heerlijk en ik heb nu echt meer quality time met Vito.

Vish, lekker zeg! Ben ook wel benieuwd naar de reden van dit feestelijke ontbijt. Is het omdat Pep vandaag weer naar huis mag?

Inad, leuk kleertjes uitzoeken. Ik vind het zelf nu steeds ook zo leuk om oude&vergeten kleertjes van Tony weer op te duikelen en ze nu op Vito uit te proberen. Sommige dingen staan ineens echt hele anders, doordat er een ander jongetje in zit! Shirtjes die ik met grote moeite op de stapel 'te klein' heb gelegd, mogen nu ineens weer gewoon de kast in. Leuk!

Lijkt me dan ook heel leuk om straks neefje/nichtje (weet ze wat het wordt? Of is ze nog niet zover?) in Chica's babykleertjes te zien. Nostalgie ten top!
Loretta is De Mol. Punt.
Jammie! Da's nog eens een feestelijk ontbijt op de vrijdag.
Ik wilde een leuk plaatje van een tweeling plakken maar ik typte siamese tweeling en nu ben ik helemaal van slag.
Zal ik je even helpen dan? Hier, een leuk plaatje van een tweeling:

Loretta is De Mol. Punt.
En deze is speciaal voor Inad

Loretta is De Mol. Punt.
Deze is eigenlijk nog beter

Loretta is De Mol. Punt.
Haai!

Kan iemand me dat ontbijt komen bezorgen? Heb honger!

Doogie Howser is ongetwijfeld voor mijn tijd, nooit van gehoord. En wel erg jong trouwens. Heb wel mazzel met artsen geloof ik, moest vanochtend naar de huisarts, maar die was te druk dus moest ik naar de huisarts in opleiding. Ookal zo'n leukerd. Wel ietsje ouder, boven de 30 iig, dus meer jullie categorie.

Gefeliciteerd allemaal met het doorslapen! En succes met de baddersessie Laluna. Klinkt erg nat.

Vanochtend Juna ook maar onder de douche gezet, probleem is alleen dat ze alles zelf wil doen, dus ook de douchekop vasthouden. Is ook erg nat dus, de badkamer, en ik. En Juna ook, maar dat was de bedoeling.

Kess, fijn dat je wat tijd met (slapende) Vito hebt. En dat het met Tony lekker gaat op de PSZ.

Inad, leuk, door babykleertjes neuzen. Vergeet de tissues inderdaad niet, waarschijnlijk nodig.

Star, hoe was jouw nacht?

Visje, nog iets van die vacatures gehoord?
Kinders gewassen. Wat een drama toch als oudste erbij is. Das hier dan dus echt maar 5 minuten bad per kind, wil ik de schade enigzins beperken.

2/3 kind slaapt nu, na enig protest. 1/3 kind is aan het kleien.

Kess, oudste mocht eigenlijk per deze week naar psz, maar was geen plaats op de woensdag en vrijdag (en ik wil perse die dagen). Nu gaat ie vanaf januari. Kind is er volgens mij aan toe. (En mama ook. )

Fijn dat het nu met Tony goed gaat op psz.

Babykleertjes...liggen veilig op zolder te wachten en te wachten... Schoonmoeder had ze al beloofd aan haar buurvrouw (haar dochter verwacht ook een tweeling en schoonmoeder vindt dat wij wel klaar zijn zo.Tsssk), maar heb dus even duidelijk gemaakt dat ik ze liever zelf wil bewaren. Nah!

Hoe ver is je zusje, Inad.

Ik heb trouwens zat plaatjes van een leuke tweeling. Mer nie veur hier op Fifa.
Weer drie keer wakker dat kleine meiske van me.
Oh Kess, wat betreft Juno's gewicht. We weten niet of en hoeveel hij afgevallen is omdat hij de eerste week niet gewogen kon worden ivm beademing. Daarna was het wegen niet echt heel betrouwbaar omdat hij héél veel vocht vasthield. Toen kreeg hij medicijnen om al dat vocht uit te plassen en is hij dus weer wat afgevallen. Maar nu groeit hij zo'n 20 gram per dag, hij woog vanochtend 1200 gram. En bij de geboorte was dat 1050,dus hij doet het aardig goed.
quote:Star schreef op 02 november 2007 @ 11:01:

Weer drie keer wakker dat kleine meiske van me.

Bel de familie Kwak dan of ze het nummer van Derek nog hebben.

1200 gram! Dat gaat goed! Nog ongeveer 300 gram erbij en dan kan hij zijn "theehuistanteskleertjes" aan.

Scherm doet heel vreemd ineens. Eerst maar even posten.
Star heeft 3 berichten meer
Nu 2
nog maar 1
Wow, dat is toch al aardig wat grammetjes erbij! Fijn hoor! Is het niet zo dat ze een bepaalde gewicht moeten hebben om over te kunnen naar het plaatselijke ziekenhuis? Behalve dat hij het voor de rest natuurlijk ook goed moet doen? Is er een duidelijke grens wanneer dat kan?
Loretta is De Mol. Punt.
Glijk!

Ik moet even opruimen, we hebben knutselochtend gehad alles bezaaid met stickers, stiften, papier en kleurplaten.
Gelijkspel!
Loretta is De Mol. Punt.
Nu loop ik weer voor.

Nemo naar kdv Vish?

Hahahahahaha ja ik wil Derek.
O lezen moeilijk. Wat hebbie geknutseld?
Bij 1500 gram mag hij naar het ziekenhuis in Eowstad, en hij mag dan geen bijzondere zorg meer nodig hebben. (heeft hij nu ook al niet echt meer, alleen die ondersteuning bij het ademen) Maar als hij van die ondersteuning af is mag hij eventueel naar een ziekenhuis in een stad vlakbij ons, dat is maar 20 minuten rijden. Dat scheelt al een hoop. Gisteren waren we weer bijna 2 uur onderweg op de terugweg.....

Als daar geen plek is gaat hij naar een High Care afdeling in het ziekenhuis waar hij nu ligt. Daar zou hij nu eigenlijk al een paar dagen naartoe mogen, maar ivm plek ligt hij nog op de Intensive Care.
Zou wel fijn zijn Eow. Dat reizen breekt jullie toch wel op neem ik aan?
Nou dat reizen lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Hopen dat hij lekker blijft groeien op Eow's supermelluk!

Ik kreeg toen een tip om cashewnoten en kwark te eten (omdat Nemo ook wat aan kleine kant was/bleef) maar dat weet je waarschijnlijk al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven