Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Inad, hoeveel zussen heb jij eigenlijk?

Dipje is niet leuk maar het gaat weer over en dat is dan weer goed. Want wanneer het weer over is voel je je ineens weer zoooo goed! Massage is al een goed begin, ben een beetje jaloers wel op grote-stad-lief-zijn-voor-jezelf-mogelijkheden. Hier is of niks of het is duuurrrrr . Enniewee, after-breuk-dip is wel heel voor de hand liggend, tis toch niet niks, hoe zeer je ook al rekening hield met deze uitkomst van de situatie. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen (geen idee wat, maar goed ), nu of in de toekomst, dan hoor ik het wel.

Ben benieuwd naar Chica-foto. Wuppekind heeft van z`n vader een Hippo-loopding van FP gekregen (waar ik laatst plaatje van pritte hier) en vindt `m helemaal cewl. Hij kan er nog niet mee waar het voor bedoelt is tuurlijk maar de blokjes kunnen in de mond gestopt en weggeflikkerd worden en ding zelf kan heen en weer geduwd worden. Helemaal goed en bron voor veel vreugde-gegil .

Hier is kind ook erg goed voor mijn humeur trouwens. Is het toch nog ergens goed voor
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 03-11-2007 16:34
Reden: kind-humeur-und so
% gewijzigd
Laluna, de Swifferspulletjes zijn in de aanbieding bij de Blokkert

Star, ik heb weer speklapjes, schuif je aan?
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 03-11-2007 16:43
Reden: cluster-ontwijkend editgedrag
% gewijzigd
Wat een fantastiese topictitel weer seg:

mooie hoge laarzen, gigantische zweetpoten!!!!
Haai,

Foto staat in AK Zal straks foto van de keuken maken, Laluna

Pep, je bent een lieve schattie!

T gaat wel weer over hoor, misschien is t ook het weer ofzo. Hoop het maar

We gaan even de deur uit om Pizza te halen, absoluut geen zin om te koken en t was Chica's suggestie, slim kind
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Of deze Pep:

Partner verleiden met sexy lingerie, maar hoe?

Duh
Kess ik ben helemaal niet gestopt met de pil. Waar maak je dat uit op?
Volgende keer kom ik echt als je speklapjes hebt Pep! Maar dan wel even tijdig melden graag

Inad, knuf voor je dipje. Lieve Chica heb jij toch.

Voor de rest alleen maar veel geklets over Jack gehoord .

Ik ben boos om mijn Jack want die moest eind oktober al H&M dingen brengen.
Pep, leuke foto's, ook die je zelf niet charming vindt. Lieve foto van mama en zoon die lol hebben samen. Jullie komen er wel meis!
Ik vind Vicky wel een groot hoofd in vergelijking met haar lichaam hebben . Lieve foto van Chickster .

Hier net kind gebadderd, Hij heeft nu ontdekt hoe je zoveel mogelijk water uit het badje kunt krijgen door heeeeeel hard in het water te meppen. Echt heel funny maar deed me wel ineens denken aan Laluna-relaas... Straks even filmpie op haifs zetten. Nu kiend aan borst hangen en dan in bed mikken.
quote:Star schreef op 03 november 2007 @ 18:09:

Kess ik ben helemaal niet gestopt met de pil. Waar maak je dat uit op? De wens is de vader van de gedachte, ofzo.
Loretta is De Mol. Punt.
De vader

Onze pizza staat in de oven en de fotos van de keuken staan op Hyves. Zir daar ook Chica's nieuwe jurkje van H&M, jaja.

Jouw Jack is stom, Star

Pep, Wup is grappig
Badderfilmpje staat op mijn haifs
AAAhhh wattissielief! Vind het zo'n lekker snoepje Lekker badderding Wat een grappig bad is dat trouwens, net zo'n grote ketel waarin ie gekookt wordt

Pizza is op en Chica gaat nu slapen. Beetje laat maar komt door toch nog middagslaapje op de bank.
Is speciekuip Inad
Het badderdiertje heeft zichzelf trouwens wel mooi uitgeput op deze manier en viel om kwart voor 19 zo vanuit m`n armen als een blok in coma in z`n bedje
Alleen ff hoi zeggen, ga zo naar bedde.
Alles wel goed Vishje? En waar is de rest of ben ik weer de enige (samen met Inad dan ) die geen leven heeft?
Ja ik zit ook nog hersenloos, kijk idols, sneutje aan het janken nu. Mijn haar moet gewassen maar heb geen zin om onder douche te springen.
Little Miss Schmink, ben benieuwd wat ze gaat zingen.
kots kots Wendy.
Je hebt toch niet ineens ook een leven he Pep.
Ik lag hersenloos naar Geer&Goor te turen. Nu twijfel of ik moet gaan slapen of Law&Order kijken....

Truste alvast iedereen! *nachtkusje*
Ik kijk Return to Sender. Kan ik niet echt een leven hebben noemen

Aha, speciekuipen zijn kool
Vish, waar ben je nu?

Hier weer goeie nacht. Alleen jammer dat J om half 6 klaar was met slapen. Maar ach, van 8 tot half 6 is ook al wat he?Rest slaapt nog.

En waar ik gisteren was?

Ik had vanaf een uur of half 5 geen internet meer. Storing bij Het Net lees ik nu op hun site.

Ben er wel achter gekomen nu hoe zinloos mijn bestaan is, wanneer kinders slapen, zo zonder internetverbinding/forum/Hyves. Was dus echt een beetje de weg kwijt.

Lunaman en ik zagen het al helemaal voor ons: dit was dus dat gevreesde moment dat we moesten gaan communiceren met elkaar. Gelukkig zijn we allebei na Idols op de bank in slaap gevallen.

Inad, gelukkig al weer een beetje uit je dip. Kan er me wel wat bij voorstellen hoor. Same voor Peppie. Na een breuk raap je jezelf bij elkaar, zeker als je een kind hebt, onder het mom van 'het is beter zo', en gaat verder met je leven. Maar vroeg of laat, krijg je toch die terugslag. Tuurlijk is het beter zo, maar toch ga je denken 'hadden we dit..., wat als...,...? Dus... take it easy.

(en hier hoort dus een knuffelsmiley).

Pep, wat een reactie in de winkel zeg van de trut achter jou. Tsssk. En op zo'n moment ben je natuurlijk te verbouwereerd om te reageren.

Hier ook Idols gisteren... Die met dat zelf geverfde zorromasker, en die huilebalf met z'n witte singlet, en die lange smalle met groene blouse en verboden vriendin, en die jongen die geilde op Wendy, en... Men, wat een talent in Nederland!

Star, niet gestopt dus met de pil?

Er staat me nochtans iets van bij dat je door de Theedames een tijd geleden vriendelijk doch dringend verzocht bent om te stoppen met die zooi en snel een kindeke te maken. Hoe duidelijk moeten we zijn?

Ga nog wat koffie versieren.

Tot straks.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 04-11-2007 07:08
Reden: essentiele aanvulling
% gewijzigd
quote:Laluna schreef op 04 november 2007 @ 06:57:

Lunaman en ik zagen het al helemaal voor ons: dit was dus dat gevreesde moment dat we moesten gaan communiceren met elkaar. Gelukkig zijn we allebei na Idols op de bank in slaap gevallen.

Toen ik de tijd van je posting zag dacht ik "oef" maar gelukkig heb je dus wel een goeie nacht gehad. Idols heb ik niet gezien. Ik word er altijd een beetje iebelig van wanneer de voorrondes voorbij zijn want dan is het allerallerallerergste van het allerergste er al uit.... Law&Order heb ik wel gezien en ik heb maar weer eens geconcludeerd dat Chris Noth best wel eens een keer een beschuitje mag komen eten . Waarschijnlijk heb ik weer weinig medestanders met deze stelling...

Hier goeie nacht maar vanaf 4.45 wel een onrustig Wupje. Komt ws door overvolle plasluier die vanmorgen ook helemaal doorgelekt was. Het zijn tegenwoordig echt van die waterbommen `s ochtends en ik zit al op 4+ van Pampers. Iemand een waterdichte tip?

Maandag op Nederland 2 "Een kwetsbaar begin" over het wel en wee op de Neonatologie-afdeling.... 22.50-23.45 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven